Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
BMW

BMW Gran Turismo 3 (GT3)

SerzantsE Reģ.: 18.12.2020

Sveiki, jautājums kādas atsauksmes par bmw gran turismo 3, 330d xdrive?

Kādi plusi un mīnusi?

Pie kā jāpiedomā, kādas ir vājās vietas kurām biežāk jāseko līdzi?

 
iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Vienīgais BMW, kas man patika. Lielisks auto. Braukšana 👍🏻

Galvenais mīnuss tev jau ir novērsts, jāņem X Drive.

No tā, kas jāizpēta, ir bagāžnieka konfigurācija, man tā derēja, bet jāņem vērā tā formas īpatnības.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Nav slikts braucamais, ja ņem to, kuram i burtiņš pēc cipariem.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Vājās vietas - ķēde (ap 1000-1500) - jāskatās, vai mainīta, vārstu vāks (ap 800-1000 euro), skaties, vai visa elektronika strādā (keyless, logi, spoguļi un viss pārējais), ir dzirdētas visādas leģendas par X-Drive - te gan ir lasīta grāmata, bet viedokļa nav. Bet tā - piekrītu Mārim, foršs auto.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Galvenā problēma N57 dzinējs pēc 200k noskrējiena.

SerzantsE Reģ.: 18.12.2020
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: Nav slikts braucamais, ja ņem to, kuram i burtiņš pēc cipariem.

nesapratu?

SerzantsE Reģ.: 18.12.2020
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Vājās vietas - ķēde (ap 1000-1500) - jāskatās, vai mainīta, vārstu vāks (ap 800-1000 euro), skaties, vai visa elektronika strādā (keyless, logi, spoguļi un viss pārējais), ir dzirdētas visādas leģendas par X-Drive - te gan ir lasīta grāmata, bet viedokļa nav. Bet tā - piekrītu Mārim, foršs auto.

Šajā gadijumā viss ir čotka, viss ir nomainīts un rēķins ir parādīts, ķēdes, vātstu vāks, shales utt

Par funkcijām vai strādā to gan nezinu, bet ganjau teiktu kautko ja nestrādā, bet to jau var pārbaudīt

Man vienkārši vairāki cilvēki ir teikuši tieši par xdrive ka labāk nē

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Nu, es arī ņemtu bez X-Drive. Mazāk kam plīst... Savā laikā, kad pirku F07 (5. sērijas GT), kāreiz bija izvēle starp 2 - viens ar pakaļu, otrs - X. Paņēmu pakaļu. Tur gan vēl lomu noslēlēja mazāks nobraukums un baltais salons...

SerzantsE Reģ.: 18.12.2020
0 0 Atbildēt

feciic rakstīja: Galvenā problēma N57 dzinējs pēc 200k noskrējiena.

dzinējs ir labi pārlasīts un salabots

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Ja neskatās uz vājajām vietām, labo, 200K dzinējam kapitālo un remontē ir ļoti labs, EV jūs ko nopietni?

SerzantsE Reģ.: 18.12.2020
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Nu, es arī ņemtu bez X-Drive. Mazāk kam plīst... Savā laikā, kad pirku F07 (5. sērijas GT), kāreiz bija izvēle starp 2 - viens ar pakaļu, otrs - X. Paņēmu pakaļu. Tur gan vēl lomu noslēlēja mazāks nobraukums un baltais salons...

šajā gadijumā isti nav variants, jo šim modelim parastais aizmugurējais ir samērā retums, vainu cena uzpūsta vai maz variantu. + skatos tikkai 330 un tagad uz sitienu vispār nav piedāvājumā + ko skatos, lai ir melnais salons/griesti utt

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

SerzantsE rakstīja:

anonimikis rakstīja: Nav slikts braucamais, ja ņem to, kuram i burtiņš pēc cipariem.

nesapratu?

330i ir pareizais modelis. Bez d.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti