lielais paldies
zināsim ko ar savu traktoriņu tagad darīt saprotu, ka ne man vienam auxc volvo rūc kā traktors
lielais paldies
zināsim ko ar savu traktoriņu tagad darīt saprotu, ka ne man vienam auxc volvo rūc kā traktors
ai... atkal es te ar saviem jautājumiem
šodien stāvot rindā uz eļļas maiņu, džeks pirms manis ieminas: jā, nu man ta kārbai ar eļļu nomainiet!
es tā ņēmu i azdomājos - bļin - a kas vispār un pēc cik km volviķītim jāmaina?
nu ok - eļļa pēc 10k kilometriem.
kas tālāk?
ja šmerlis ir tas box, kas aiz kinostudijas, ta nu tā.... divejādas emocijas. iebraucu mainīt priekšējos dubļu sargus (a to man viens kaut kur bi nozudis) - it kā uzlika pat feinākus (lielos no xc70), it kā naudiņu paņēma smieklīgu, bet.... darbu veica čubriks, kurš nekad kniedētāju rokās nebija turējis i tāpēc otrs čubriks stāvēja aiz muguras i deva norādījumus. ok, dubļusrags i figņa, tur ko sapūdelēt grūti, bet nu ja šitā apmāca kādu uz manu auto kā tur teiksim motors regulējams.......
klanos, Crash, tavā priekšā! tik izsmeļošu atbildi pat nebiju gaidījis. taču kā jau minēju - teksts, ka to var izdarīt pats elementāri, uz mani neattiecas. zinu, ka sajēgas pietiks to izdarīt - kādreiz drauga garāžā savam ex-300am i motoru cēlu laukā saimnieciskā kārtā i karteri mainīju, bet tagad..... ne instrumentu, ne laika
tāpēc gribētos zināt - pie kā var griezties ar visiem saviem 5 defektu punktiem? kur sataisīs pa normālām cenām un nebūs tā ka uzgriežņi un citas detaļas pēc remonta paliek pāri?
otrs jautājums, kur iesaki detaļas pirkt? kaktu kantori un noname tā kā neinteresē. tik traki ar to rocību nav...
vēlreiz paldies
sveikas!
sanāca tā, ka ar ziemai noderīgo auto - t.i. volvo 850 - ziemu sagaidīju galīgi nesagatavots. i lai nepārvērstu visu vēl lielākā murgā, man te virkne jautājumu par tēmu: kur, kā, kādās naudās sačiņīt?
1. šofera puses elektriskais spogulis - atņirdzās apsilde. tā kā naktis mans volvo pavada diezgan atklātos laukos, ta pret rītu viss aizpusts, apledojis etc. var jau protams kasīt to visu nost, bet... kāpēc kasīt, ja tam defaultā vajadzēja pašam nokust. ta nu jautājiens - kā šamo var remontēt? vai vispār tur kam tiek klāt? varbūt prātīgāk iepirkt kādu b/u spoguli?
2. lielais / mazais dzesēšanas loks. pirms te izklāstīt savas problēmas pārlasīju te visus volvo forumus (tas aizņēma 1/2 dienu ) i sapratu, ka temperatūras datčikam NORMĀLI būtu jāatrodas uz skalas toč pa vidu. manējais - visulaik 20-30 grādus zem horizonta.... augstāk kāpjam tikai, ja uz valdemārenes kādas 15 min iestrēgstu korķī. laikam jau nav riktīgi??? termostats tu-tū???? jebšu....????
3. dzesēšanas sistēmas skalošana - šito man ierakstīja AS diagnostika pirms 2 gadiem. nesanāca uztaisīt. tagad gribētos. kur to veikt? kādos ciparos? sapratu, ka tai sistēmai ir arī filtrs - cik bieži tas maināms?
4. salona temperatūras datčiki - nojaušu, ka kaut kas gļučī. klimatkontrole to temperatūru gaņī ļooooooti neadekvāti - te karstums, te aukstums. vasarā vispār bi āmen - kondiška dzen patīkamu vēsumu, uzreiz - bljac! un iedzen mani pirtī. pēc izslēgšanas, 15 min pauzes un ieslēgšanas - atkal viss iet ok
5. ne gluži uz ziemas tēmu, bet.... ar sākās vibrēšana bremzējot. mēģināšu pamainīt riepas. bet liekas, ka tomēr lieta būs bremžu diskos - kur ir laba vieta iepirkties un kur laba vieta nomainīt
varianti kā 'tas ir tik elementāri, to var izdarīt pats' nederēs. pirmkārt jau nav kur, otrkārt - dzīvoju ar pārliecību, lai katrs dara to, ko labāk prot. mašīnu remonts nav mana stiprā puse
jau iepriekš tnx
PIVS rakstīja:to: googoo
Man ir lieks jauns salona filtrs, varētu no tā šķirties par Ls 12 (ap 18 veikalā).
ok, ņemu (ja patrādīsi, kur šo iespraust
raxti vabole @ vabole.lv vai uzpixtini 9178787
Flints rakstīja: Kā esi iedomājies to dzinēja skalošanu un kāds tam sakars ar degvielas patēriņu??
nu vispā, to neiedomājos es, bet autostars - tā ir viņu diagnostikas lapele. tas nebija domāc ārējā skalošana a la automazgātuve, bet iekšēja - šamie kāreiz teica, ka dēļ tā i man apgriezieni šūpojas etc.
man ar savākusies virkne jautājumu - pārsvarā gan att. uz ventilāciju:
1. mežonīgi svīst ciet logi. braucu viens, bet sajūta it kā vestu 5 pohainus tēviņus ar drausmīgu peregaru. aizmugurē logi aš balti paliek. cilvēki te ieminējās, ka jāmaina salona gaisa filtrs - tā varētu būt? ja, jā, ta kur šo meklēt?
2. volvim (vagonam) pie aizmugurējā loga ir gaisa restes - experimentēju ar visādiem settingiem - nu nepūš tur neko. klusums. kā pie partizāniem... nez, kas par štelli?
3. volvim ir klimatkontrole. attiecīgi priekšā ir 2 temperatūras regulētāji. pēc manas saprašanas - katrs savai pusei. tb vadītājam i zaķim, kas sēd blakus. grozu blakussēdētājas ripu no 16 līdz HOT un atpakaļ. nekādu izmaiņu. pagrozu savu (šofera) ripu - temperatūra mainās abās pusēs... WTF? kam ta tas otrs kloķis? jebšu kāds kaut ko ir noīsinājis, salaidis pa tiešo?
ne par ventilāciju: pērkot v850, diagnostikā pie rekomendācijām bija ieraxtīc, ka nepieciešama dzinēja skalošana. 2 gadus neklapēju ausi. tagad pēdējā gadā konstatēju, ka kaut lēni, bet za to neatlaidīgi kāpj vidējais degvielas patēriņš. ta nu padomāju, mok tur tok jāpaskalo iekšas, apdegumus noņemt... whatever. kur to darīt? kādās naudās var izvērsties?
jau iepriekš mega liels paļdies
Arnijs rakstīja:
Taatad sapratu, ka plauktu vajag! Ievediishu shodien restaureet, bet par
Tavu veco pretiim, sarunaasim kad buusi nomainiijis! Ja gadiijumaa iznaak uz
Ceesu pusi braukt, nomainiit varu arii es pats! Suutiiju emailu, bet izmeta kljuudu, ka sekojoshaa adrese neeksistee
khmmm.... meils eksistē un iet uz urrā. var jau mēģināt vabole @ vabole.lv. cēsīs gan nesanāks būt vismaz pāris tuvāko mēnešu laikā
Arnijs rakstīja:googoo.... Ir kaareiz labaa puse! Ja interesee, dod zinju! Tad varu riitdien ievest restaureet un uz kaadu otrdienu buutu kaartiibaa! Ar kvalitaati tieshaam nav probleemu. Tikai Tavu veco plauktu gribeeshu pretiim.
ir interese. pats gan jau pēc pāris h pametu latviju. būšu klāt pirmdien. var nomest zibensvēsti uz googoo @ solo.ee. ta izlasīšu
Arnijs rakstīja:GooGoo.... Kuru pusi tev vajag?
nochekoshu ko serviss saraxtiijis, bet cik atceros - puse ir labaa!
arnij.. man te pa restaurāciju ar ieminējās. tik cipars lielāks - +/-40 ls! a no tādas restaurētas ir tolks? vai tā tik tāda caurumu lāpīšana??? btw kur ar to griezties - mans regulāri apmeklētais serviss uz to neparakstās.
Crash rakstīja:Kruizkontrole shancee taa - ieskrienies liidz savam veelamajam aatrumam - kruizkontroles sleedziitim jaabuut uz ON un nospiezham podzinju +, tad jamais piefiksee un uztur to aatrumu. Katrs piespiediens uz + vai - izmaina aatrumu par 2,5 kmh. Kruizkontrole automaatiski izsleedzas ja tiek nospiests jebkursh no pedaaljiem, ja grib atjaunot uzstaadiito aatrumu tad pavelkam sleedziiti uz RESUME staavokli un atlaizham. viss
jebkuru no pedāļiem vai arī gāzi????
btw uz RESUME kaut kāda aizture - man sāk celt pēc kādām 3 sekundēm!!! par tiem 2.5 km/h ar nepiekritīšu, manam izstās ir 0.25 km/h tb cik ilgi turu + piespiestu, līdz tādam ātrumam ceļ, aber atlaižu - i tieši tai ātrumā ar paliek - nekādi +/- 2.5
bet ne pa to i stāsc
manam ideālajam 850ajam (2 gadus braucu neko nedarīju i tik tehniskās smuki uz 0 izāju) sākusi staigāt šarene (lodveida balts) - nu gribas jau savest kārtībā... servī, kur skādi konstatēja, pateica, ka šamā mainās tikai kopā ar kaukādu plauktu (???) i tas prieks velk uz 150 ls!!!
TRUE or FALSE????
sveiki viedie prāti / ir sekojošas problēmas:
1. nu jau kādu laiku 850-tajam sākusies tāda dīvainība, ka minot gāzi pie 2000 apgriezieniem, motors atveras (agrāk tā nebija). bez maz sajūta, ka turbīna uzlikta (taču tas neizklausās ticami)
uzreiz i tāds zibenīgs, varētu pat teikt, ka nepatīkams, rāviens. i tālāk jau atkal ceļ gludi.
2. klimatkontrole sāk gļučīt - pūš baiko ledusskapi i pēkšņi - hops, sāk dzīt riktīgi slapju pirts gaisu. i ta pēc brīža akal ledusskapi. sēžu domāju - tā kaukāda elektroniska ķeza jebšu tā uzvedās, ka freona sāk nepietikt?
man taac chainjika cieniigs jautaajums:
850ajam universalim pie aizmugurejaa loga ir garenas ventilaacijas restes - taa ir gaisa atpakalj savaakshana sisteema vai kaa?
konsateeju, ka pa shaam nekaads gaiss nenaak, a bagaazhas nodaliijums vislaik sviist ciet... ta nu domaju - mosh man shamaas kaukur atnjrgushaas.. vai arii shamaam nemaz i nevaik funkcioneet?
jau ieprieksh - lielais danke
taaa... ta pats meeghinaashu salikt visu vienaa klucii:
Volvo rez. d. veikals Gogola 11 (pie Zin. Akad.) - 9484030
Sasha (Marupe) - 9256631
Volvo serviss Smerla iela 3 (no Brivibas ielas nakosais pagrieziens pec pagr. uz Kinostudiju) - 9211092, 7516594
Kantora iela: 9149090 (tas gadienaa nav tas pats, kur sasha?)
Ja nav priekšpiedziņa,vēl Jaunmārupē ir Sergejs(9511273)
nu it kaa daudzmaz ir?
klau, a trakie/netrakie/solidie/korpulentie/extarvaganite etc. volvisti nevar salikt visus 9tb VISUS) volvo shrotus kaukaadaa taabelii, kur var apstiities shamos!
es te searchu izvingrinaaju taa un shitaa (raxtot 'shrots' un 'šrots', nemaz nerunājot 'šroti') i tāpat atradu tik 3 vietu telefonus (nevar būt, ka šamo i tik maz)
aber visos tajos trijos daļu, ko man vaik, naff
tāpēc būtu mega pateicīgs, ja kāc ko tādu varētu!
danke, za raņeje
par pumpi iemineejos, jo, ja aizmugureejais stikls vienkaarshi sulojas, ta priekshaa - spiediens it kaa laps, bet bremeze pamatiigaa - pirms apskaloshanas shchotkas veel 2x paguust pa sausu logu aizbraukt (kas nu nimaz nau labi) pirms H20 paraadaas
a man beeda - mans 850ais konstanti slapina bikses
vagonam aizmugurējais stikla skalotājs po žizņi vislaik tek pa logu lejā... it īpaši pēc bedrēm - nu gluži kā meiča pie 'tām' dienām
kas varētu būt pa skādi - sprauslas aizsērējušas, ka vislaik neiztecina H20 līdz galam? jebšu pumpīc kaukur kaut ko sūc garām?
sīkums, bet nepatīkami
el planeetaa ar visaam atlaideem sanaak daargaakais veikals riigaaa
aber par kantorielaam, citaam ielaam:
kaadi ir normaaalaakie volvo shroti -
a to manam peleeeciitim dubljusargs vienaa pusee nozudis -
i ta nu braukaaju - viena puse daudzmaz tiira, otra liidz logiem noshkjaidiita [addsig]
juze: mega paldies par info
par rec un airmix mees jau pashi tikaam skaidriibaa - metodom naučnovo tika
par grīdu - meklēsim ausis
aber par to pārsegu - būs jāmēģina vēlreiz, a to neskatoties, ka šams bīdās pa labi, pa kreisi, ta nu tomēr baikā piepūle bi vajadzīga! ta nu sabijos, ka kaut ko nenolaužu un metu mieru!
bet nu tagad skaidrs, ka esmu uz tā pareizā ceļa
ok, dodos meklēt ļipas
khmmm.... nu tās skrūves neizskatījās pēc tik viegli griežamām.. nu ok, testēsim!
aber par sēdekļiem: kā ta šos pacelt? jamie tak arī ar nāvīgākām skrūvēm piešmakarēti - i nekādas ručkas ar neatradu
plz sniedziet informāciju čaiņikam
pec pirmā vīkenda ar jauniegādāto volvo850
saveidojusies čupa jautājumu:
1. ja ar 'airmix' pogu jau tagad ir skaidriiba, ta kas ir 'rec'?
2. vai universālim nolaižot beņķus nav variants dabūt pilnīgi gludu grīdu??? izmēģinājos gan šā, gan tā... bet nekā
3. universāļa salonā aizmugures šķērsstienis [tas, kurā ierullējas bagāžas nodalījuma pārvalks] - vai kaut kā nesāpīgi viņu var demontēt? grozīju, bīdīju - bez rezultātiem. ielīdu pat bagāžniekā - skatos balkai katrā pusē pa 2 skrūvēm - vai ta tiešām vienmēr ar tām jākrāmējās?
jau iepriekš paldies par atsaucību
GG
endr4 rakstīja: CRASH: ir ir tagad CP jaunie S40/V50 nevareeju iisti noteikt kuri tieshi, bet vinju atobaazee jau ~ meenesi kaadi 30 gab. staav. uz ielaam gan veel ne1 neesu redzeejis..
CP ir jaunie S60. kāreiz 30. plz nejaukt