Škoda Octavia II
Pirmie saviļņojumi par jaunu auto ir garām un tagad varu padalīties iespaidos un nedaudz noraksturot to ;
plusi:
- elegance, 1,9TDI, melna, 16” lieti diski, ksenona gaismas, miglinieki – kopā izskatās neslikti;
- visi 4 elektrologi, dalītā klimatkontrole, sēdekļu apsilde, miglas lukturi, sporta stūre, sporta beņķi, stūres, ātrumkloķa un rokasbremzes apdare ar ādu, spoguļu apsilde, mp3 ar 8skaļruņiem, ASR, pilnais borta dators;
- salīdzinot ar 1999. gada astru – 40cm garāka, platāka un augstāka, to visu jūt salonā, kā arī bagāžas nodalījums vienkārši ir fantastisks -540litri;
- ASR strādā labi, bet to izslēdzot brauktprieks ir daudz lielāks;
- stingra piekare, stabili turas līkumos;
- dalītā klimatkontrole ir laba lieta- sieva blakus „cepas”, bet pats sev vēsāku klimatiņu, katrā ziņā patīkami;
- patīk sīkumi- daudz kastītes, pudeļu novietnes, pakaļas sildīšana vēsajos rītos, rokas balsts ar augstumu regulēšanu starp beņķiem, salona apgaismojums
- ventilācijas darbība ir laba- aukstajos rītos diezgan ātri tiek ar darbu galā.
- patēriņš ekonomiski braucot vidēji 4,2-4,4 l/100km, bet normāli vālējot uz 120 km/h un Rīgas korķiem sanāk ~5,7l.
mīnusi:
- braucot pirmos kilometrus sāk čīkstēt aizmugurējo durvju gumijas- silikons palīdzēja;
- audio kvalitātes skanējums nav tas labākais;
- tomēr sporta beņķus nevajadzēja ņemt- cieti jau ir, bet vietā nenotur;
- bija papildus jāpērk gumijas paklāji;
- aizmugurējos apartamentos esot kā uz pirts lāviņas- ciets zem pakaļas, stāva atzveltne.
- kamēr iesilst salons, nedaudz skrab plastmasas.
- čīksts elkoņa balsts starp krēsliem! Ērts jau viņš ir, bet tracina tā plastmasas čīkstēšana;
- skaņas izolācijas laikam nav vispār- tik, cik ir salona apdarē.
Vērtējums – labā komplektācijā der arī kā ģimenes auto, bet vairāk par 7 no 10 nav pelnījis.
Nobraukti jau ir 13 500km un priekšā ir servisa apkope, tad arī par viņiem varēšu šo to pateikt.
Varbūt kādam ir pieredze ar škodas servisu?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
biju skoda octavia fans, tacu tiesi skanas izolacija lika panemt VW Jetta Comfortline ar tadu pat 1,9 TDI. Patreiz nobraukti 3000 km, nekas vel neciikst un negrab. Isti nepatik vaditaja benkis- laikam pakalja par lielu))). Videjais paterins patreiz 6,2 l/100km.
Arī gandrīz nopirku Oktaviju, bet uzrāvos uz Jettas atlaidēm un nopirku VW Jetta 1,9 TDI. Jau pie pirkšanas konstatēju, ka tas, kas skodai ir kā papildaprīkojums vw ir standartā bez papildus maksas. Interesanti, cik ar visu aprīkojumu izmaksāja skoda? Un vēl - Jetta ir noripojusi 45000 pa Latvijas ceļiem, no tiem vismaz 40% pa grantētiem ceļiem, bet nekas nečīkst un negrab...
Tobrīd, kad pirku octaviju, viņa sanāca 4-5000 eiraam lētāk kā citu marku modeļi ar labu aprīkojumu, ar nelielu atlaidi sanaaca 18 300 eiro.
Jetta izmaksāja 18600 EUR ar atlaidi, kas arī bija kaut kādi 4000 EUR. Sanāk ka VW un Skoda faktiski ir vienā cenā.. Jocīgi gan.. Redzēs, cik tev maksā apkopes, VW parastā apkope ir 72 Ls, ar filtru maiņu - 140Ls.
Itkā apkope maksāšot 53,- Ls ar visu filtru nomaiņu. Bet to jau redzēs nākamnedēļ, kad došos ciemos pie šiem. Un tieši šīs cenas starpības 4000,- eur dēļ paņēmu škodu.
paskaļš tas 1.9 ir : )
2.0 tdi klusāks :)
Nav tas 2.0 TDi arī daudz klusāks. Dinamika gan līmenī, taču tā skaņa :( Pēc testa brauciena ar jauno Octavia biju vīlies
150ls par filtriem un ellju?! mūžā jaunu tikai tapēc vien nepirktu...sagaidu garantijas beigas un tad ja, nafig, tā jau autiņam ne vainas, izturīgs un vienkārš un arīdzan lēts apkopēs (atskaitot ja tā turbina jamaina,bet tas jau parasti ir vienreizējs pasākums)
šobrīd bembim jau nu tas apkopēs ir tik retas un letas ka labak nevar but (ptu ptu ptu)