Vnk. realizēju senu sapni - braukt ar minivenu(automātiskā kārba - pašsaprotama lieta, gāze - morālu apsvērumu pēc)! Baucu divas nedēļas!!! Pārsēžoties no vieglajiem, kuri ir bijuši līdz šim veseli 13gb, sajūta stipri atšķirīga- atpakaļ uz vieglo vairs negribas. iegādājoties šo auto tu saņem veselu extra porciju ar ērtībām. Braucot divas stundas no vietas nav pat nepieciešams mainīt pozu beņķī, redzamība palielinājusie divkārt, arī šoferim, kurš parasti tomēr redz bez ceļa maz ko. manā gadijumā salons ir ādas - plus ir tas ka āda ir viscaur caurumota, tas savukārt atvieglo elpošanu attiecīgajai vietai: ) ne krēsliem , ne prējām ar ādu pārvilktajām dedaļām nav ne mazākā defekta savā, tomēr senjora vecumā, atšķirībā no piem. tāda gada gājuma saab, ford, volvo utt!? Njā salons ir paskaļš ja brauc pa grambām, bet ar to jārēķinās ja brauc ar tādu bundžu. Nepatīk ka vidējie krāsli ir atsevišķie, it kā jau glauni, bet šķiet ka iekāpšanu abās rindās tas nedaudz sarežģī. Patēriņš ar gāzi braucot pa šoseju - 11Ls-275km, bet tas braucot divatā, kā būs ar pilnu busu, to uzrakstīšu kādu citu reizi! Pa pilsētu vajadzētu savaldīties, tad arī patēriņš būs ok. līdz 60km/h uzrāviens nejēdzīgi liels- tādēļ pilsētā gribas reizēm pamīcīt pedāli, bet sākot ar 70 līdz 100viss notiek maķenīt lēnāk. Šim auto, jau noskaidroju, ir tradicionāla kaite- priekšējie lukturi, tādēļ arī manējais ir nokrauts ar papildus apgaismojumu, kas ejot TA būs jālasa nost- čakars! eiropas standarta lukturus tā arī nav izdevies vēl sameklēt, amerikāņu variantu sviež pa dvacaru pakaļ, bet tie neder TA. ceru ka servisā tik drīz nebūs jāiegriežas, tādēļ par kaut kādām izmaksām vēl nerunāšu!
ir ok, šitie esot labāki par nākamo paaudzi, kas no 96. gada.. Lai veicas lietošanā!
Tu tik nepipe daudz taja bundzaa,vel uzies gaisa ar visu gazes balonu!:):)
Jā, pazīstami. Es arī savulaik, gadus divus atpakaļ realizēju savu sapni - amerikāņu auto un busiņš. Pusotru gadu nobraucu ar tieši šādu auto, un tikai tad spēju realizēt savu nākamo sapni, tas ir - šo auto pārdot. Nenoliedzami - auto ir ļoti ērts, manuprāt ērtāks par daudziem jaunākiem modeļiem, aprīkots arī ļoti labi, ripo arī labi, bet...gadās, ka plīst. Un plīst tā pamatīgi. Ir salīdzinoši sīkumi piekarē, kas vēl nav tik dārgi, taču es riktīgi dabūju ribās no automātiskās kārbas. Sargi to, ja gribi ilgi braukt ar savu auto. Kārba ir saistīta dzesēšanas sistēmu, radiatoru, (man tas bija pārsteigums, bet es esmu tālu no tehnikas stāvošs cilvēks, jāatzīst) tāpēc sargi arī to, jo ja tas viss plīst - tad tas ir aptuveni auto vērtē. Vēl ieteiktu nepīties ar ļaužiem, kuri sevi reklamē kā Voyager speciālistus, klubiem un servisiem - apčakarēs kā maziņo.
Bet nenoliedzami - vēlu lai Tev būtu veicies ar auto.
Hm!? tas jau vieš pārdomas par Ogri!?:)
fons gan labais ;) vienaa pusee gruveshi, otraa pusee kaut kaads bomzatnjiks ;) za to pie bomzatnjika staav Chryslers :D
savu jaunuzcelto hatonu vnk. negribējās visai tautai atzīmēt:) tā ka jāsamierinās ar šo!!!
Vēl uzzināju par priekšējiem lukturiem-ja pērk US variantu, tad tik vai tā viņas jāpārtaisa(neder kronšteini un jāiemontē gabarīt lampa!), tā ka papildinam lukturu skaitu uz bampera vai ķengurkaujamā un iegrimstam latvijas neredzamo ceļu dimensijā:)
Nav par taam lampaam taa kaa tu saki - TA galvenais lai buutu vienaadas (vainu abas eiropas, vainu abas USA), es gaaju tehnisko ar savu chrysleri un man akuraat taa ar tas tehniskaas vecis pateica - abaam vienaadaam jaabuut (man viena bij eiropas, viena USA), uzliku abaas USA un izgaaju kaa smeerets! Tapeec nevjag jau uzreiz sastresoties :)
O! tas jau akal kas jauns! bet vai bij tie lukturi jāpārtaisa?
Nesaprotu, par kādiem amīšū lukturiem iet runa? - vai tad šis nav Eiropas variants?
Man pirms pāris gadiem bija tieši tāds pat! Remontējos Rīgā, Tallinas ielā - tur vismaz pāri ielai ir Chrysler detaļu veikals. Cenas - ne dārgākas, ne lētākas, kā citiem autiņiem. Viss ir vienkārši uztaisīts. Piļņikus vai gultņus pamainīt nav dārgāk kā WW . Pārējo nemaz nevar salauzt!
Kārbas ar nav nekas traks - nevajag tik mocīt ar straujiem paātrinājumiem un kalpos ilgi, bet, ja kas notiek, noņemšana 60 ls, remonti - līdz 600Ls, bet gadās kaut kas lētāk, manam grabēja kaut kāda ass balsta plāksne - 30 ls. Bet tomēr biežāk lūzt tikai kaut kādi dačiki, kas maksā 25-30 ls un ir 3 reizes lētāks nekā OOO vai WW automātiem.
Būtu ideāls auto, ja nebūtu tik lieli patēriņi (šoseja 9-10 L, bet pilsēta 11-14 L), otrs - ja dēļ lielajiem motoriem nebūtu to grūti pārdot! ( kautgan nav tik grūti kā Mazda 626 ar 2,5 6v dzinēju!)
>tempra
Jaapaartaisa ir tad ja mashiina razhota peec 2001 gada.
Man arii chryslers ir Eiropaa razhotais, bet taakaa eiropieshu prieksheejaas lampas visas izkjertas un dabuut var tikai par lielaam naudaam, tad naacaas likt otru arii amiishu un nekaadu probleemu!
Par to lukturu pārtaisīšanu interesējos Ogre!!! un konkrēti par savu gadu-jo tālāk jo dziļāk mežā:))) es jau pagaidām nometu mieru un braucu vnk. ar savu papildus uguņu čupu:) bet ja tiešām TA nebūtu probl. es uzliktu gan jaunus lukturus!!!
vieglaakais variants - aizbrauc uz TA un tur vechiem uzprasi!