Tātad, Chrysler Town&Country 2002(amerikānis)... Tā ir pilnība! 3,8 l, 218 zirgi, tomāts, noskrējiens 125 t/km(ne jūdzes), salons- pelēkas ādas beņķi, 7 vietas, priekšējie sēdekļi elektroniski regulējami, ar 2 iebūvētiem LCD monitoriem galvas atbalstos (vai kā tos vēl sauc) no otras puses, klimats- atsevišķs abiem priekšā sēdošajiem+atsevišķs aizmugurei, visādi turētāji, lādēšanas ierīču pieslēgums vismaz 3 gb., īsāk sakot- viss, ko izvirtis ceļotājs var vēlēties no auto! Krāsa bundžai tumši zaļa metālika, hromēti ļitoki. Mašīnai ceļā no ASV tika veikta eirosertifikācija Vācijā. Patēriņš uz 100 km: pilsēta 16l, šoseja 10l. Tas par pašu dzelzi. Ā, nu ja, cena arī atbilsoša- 15 ēriki.
Runājot par motivāciju, kādēļ inflācijas ierobežošanas kampaņas laikā jābrauc ar tādu monstrālu dampi- ja ģimenē ir 2+ bērni un arī sievasmāti šad tad vajag kautkur nogādāt ar komfortu+vēl zupu saliet var atļauties, likās dumji pat apsvērt citus variantus. Protams, ir arī dažādi eiropas/japāņu ekonomiskie nīkuļi, bet tas nav tas. Kurš šito dampi reizi mūžā pamēģinās, citos pat iekšā nekāps! Ir protams doma par gāzi, bet vēl jāapštuko visi +/-.
Šobrīd esmu nobraucis ~15t/km. Nomainīta eļļa, gaisa filtrs, kopā 40 Ls.
Iesaku visiem, tikai nevajag ņemt no leišiem dzītos, tie var izrādīties no 2 un vairākiem kopā stiķēti... Foto sekos...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
leenaam beigsies eiforija un sapraats njem virsroku.
bet gaaze pa 620,-ls(inzektora). nekaadu probleemu. perfekti.pateeree gaazi ap 16-18/100.
Vēl jau ir Odissey. Arī priekš eiforiskiem cilvēkiem. Un arī no Amerikas. Cik ir sanācis braukt ar šitiem amerikāņu sapņiem, tā arī diemžēl nav sanācis uzķert to kaifu. Ne ar dīzeļu, ne ar benzīna motoru, ne ar manuālo kārbu, ne ar tomātu... Viens milzīgs grīļīgs lamzaks... Ar sūro patēriņu... Man arī ir ģimene ar 2 bērniem un ir gan sievasmāte, gan vīramāte un vēl bars radinieku, bet tāpat.... Katram laikam savs.
Un tagad vari gaidīt kad automats noplisis. Visiem Voyageriem ir problemas ar karbam.
neko sūdīgs jau tas auto nav, bet nu nekaads uber super mega jau ar nav un eiropas ekonomiskie niikulji pat ir labaaki..
Turklāt tie eiropas ekonomiskie nīkuļi iet daudz labāk kā amerikāņu traktors, kuram motora tilpums ir liel bet jēgas no tā nekādas.
A man ir jauna recepte:
citruss sviestā!
No tiem eiropiešiem jau nav ko paņemt. Ja nu vienīgi kādu HDI vai TDI, tad varētu būt uz šosejas ap 9litriem, nu labi - pilsētā nav tie 14 - 16l! Bet konfortā točna zaudē! Un, ja vēl gribi pie 6-7 cilvēkiem iekraut kādu somu un telti, tad vispār nav neviena minivena, bet tikai autobusi!
Starp citu, amerikāņu autiņiem nez kāpēc apkopes sanāk lētāk. Un, nopērkot kādu WW gribas zobsiksnu pamainīt un kādu rullīti - uz tā rēķna arī ti 16l vairs neliekas daudz!
tikai 218 zirgi no 3,8 litru motora ??? Honda Civic type R... 2 litri, 201 zirdziņš...
Labs celjojumu vaagjis, kuram reaalu konkurentu tieshaam nav. Nav jeegas mociities ar to gigantisko benziina pateerinju, labaak uzreiz likt gaazi ar inzektoru. Pateerinjsh buus 1:1 ar benziinu, jauda taapat 1:1, smakas NEKAADAS! Pats biju paarsteigts, sencim ir 3.3 GrandCaravan, ostiiju visaas malaas, nu nesmird. nemaz. Ar gaazi nobraukti jau kaadi 40k Km, nav bijusi nekaada shaize, nav pat reguleeta taa sisteema ne reizi. Patiik - reaals plashums, eertiibas, miikstaa gaita, labs stock audio, tehnisko risinaajumu vienkaarshiiba (iznjemot dazhus pilniigi anaalus risinaajumus, piem svechu nomainja)). Nepatiik - tomeer vienkaarshaaka apdare, kaa eiropieshiem (ne taadaa zinjaa, ka nekvalitatiiva, bet - taada vienkaarshaaka); Tomeer gabariti un masa nav taada, kaa vieglajam, taa gluzhi atvilkt nevar.
Kaads teica, ka eiropieshu vaageni sastaada konkurenci - nu mans viedoklis, ka nee - tie visi ir mazaaki, shauraaki etc, liidz ar to nav taa plashuma un eertiibu izjuuta, kaa shajaa auto.
lai labi ripo!
Peace
iRAFAR- nez vai tavs HONDA motoriņš spētu to bund'zu izkustināt, drīzāk, pie otrā luksafora sajūgs beigtos! Un Amīšu motoriem, tā pat, kā gruzavikiem, galvenais ir motora resurs. Man, piemēram, bija Voys 3.3 ar 550T km - nemazāko problēmu, pat eļļu nerija! - 9l šoseja, bet pilsētā- 12-14l. Pārdevu it kā 250T km.
Man, personīgi, perversi liekas tas, ka vienu no svarīgākajiem uzdevumiem motorā, gāzu sadali, uztic gumijas striķim!
Auto labs, pasam gan ir iepriekšējās paaudzes Limited versija ar 4x4, varu teikt ka salona apdare un beņķi ir labāki nekā tiem kam grīdā ielokās, gāzi vajag likt uzreiz, izmaksāja 750 Ls,tērē pilsētā 18 līdz 20 litri gāzes, ziemā 4x4 sniegs pilsēta nav šķērslis un laukos pa dubļiem ar forši :) Visvairāk šis auto patīk draugiem kad jābrauc aizmugurējos beņķos un jāmalko aliņš(man pašam ar).Un cilvēkam jābūt ir dumjam lai salīdzinātu Tripera motorus ar amīšu motoriem.
Viens LIELS mīnus ...Bremzes nav tās labakās:(
iRAFAR
Varēji jau vēl galējākus piemērus piemest - Honda S2000 no 2l motora dabū ārā 240 zirgus bez turbo.
Mazda RX-8 no 1.3 motora pat 250 lopi, tiesa gan rotormotors.
Katrai mašīnai savs motors!
Autinsjh tieshaam eerts un daudzpusiigs .. bet zheel, ka nav taadiem mehaaniskaas kaarbas .. vareetu to rijiigumu mazliet samazinaat
Sveiki visiem. Vai kāds var kauko pastastiit par to AWD 4x4 Cryslerim Voyageram nekur nevar atrast atsauksmes . Vai meedz buut kaadas problemas ? Tur noteikti ir kaukaada viskomufta - cik tas ir ilgspelejošs pasakums ?
Opel Zafira ir krietni labāks par šito murgu...trumuļi tam crysler 65ls viens, nah..