Elegance, 2.0 TDI (140BHP/310Nm), DSG kārba, xenons, utt.
Nopirku gadu vecu... Patiesībā - gadu un 5 dienas ekspluatētu. Meklēju ilgi, jo DSG un 2.0 TDI ir reta komplektācija (laikam cenas dēļ). Foršs auto. Ar šo dzinēju un kārbu var droši pacīkstēties uz ielām (ja tas ir aktuāli ;- ) un arī visnotaļ sportiski pavizināties pa grants segumu.
Vāciski stingra piekare, kas dažiem var likties kaitinoša. Saprotama un precīza bremžu/stūres darbība. Arī agresīvi vizinoties bremžu uzsilšana nemaina to efektivitāti. Prasās nedaudz stingrāks priekšējais šķērsstabilizātors un/vai viņa bukses.
Ļoti saprotami uzvedās sanslīdēs uz grants seguma, DSG ļauj braukt tiešām ātri nebaidoties par pārnesuma zaudēšanu/pārslēgšanos nevietā - parastā automāta vaina. Stabilitātes un vilkmes kontrole atslēdzama no salona un pati atpakaļ neieslēdzās! ! ! (Daudziem auto šīs funkcijas ieslēdzās atpakaļ pašas sasniedzot kādu noteiktu ātrumu).
Līdz zināmai robežai ļauj vienlaicīgi spiest gāzi un bremzi! Ja šo robežu pārkāpj (pardaudz gāzes vai bremžu vienlaikus) - elektronika nomet dzinēja apgriezienus. Tas gan var izrādīties bīstami! ! !
Noskrējiens nu jau 59tkm. Nekas negrab un nečīkst. Nedz salonā, nedz arī ritošajā.
Salona kvalitāte.... well... tas NAV VW, tomēr - nav slikti, brāķi neredzu. Varētu būt dārgāki materiāli. Sēdekļi arī standartā ir OK, tikai man svīst mugura visu laiku - iespējams, ka izmantotie materiāli nav pietiekami elpojoši, jo Galanta ādas beņķos sēžot praktiski nesvīdu nemaz.
Patēriņš: jauktajā ciklā braucot kompis uzrāda ~ 5.3l/100km (pilsētā kā nu sanāk, uz trasses braucu ~110km/h - pēc kompja t. i. 4.6 l/100km).
Izskatās, ka dzinējam garšo eļļa. Līdz maiņai bija jāpielej apm 800gr. I- netā lasīts, ka tā ir šo dzinēju raksturīgā īpašība dēļ savādākas eļļas tvaiku atdalīšanas sistēmas.
Virsbūve - uz dzinēja pārsega divās vietās krāsas bojājums. Manuprāt izskatās pēc krāsošanas brāķa. Šodien parunājos ar neatkarīgo ekspertu - viņš piekrita manam viedoklim, jo akmens izraisītam bojājumam raksturīgās pēdas atrastas netika. Arī šodien runāju ar Škoda garantijas vīru - tas ir akmens/manis radīts bojājums. Lai maksā vai nu apdrošinātājs, vai es.
SERVISS: Pilnīgs sviesc! OK, attiexme laipna, diezgan precīzi solījumos. Tomēr - kondioniera uzpildīšana 56Ls, jo "freona noplūde NAV garantijas gadījums"! Bļāviens! Naudu mēra centimetros.
Nobraukāju 9 gadus ar Galantu un NEVIENU reizi nebija probzas ar kondiķi! Acīmredzot Škoda labi zin, ka ražo sū#$, vai arī - Karlo piekopj "dīvainu" biznesa stratēģiju. (Valmieras ielā kondiķa uzpilde un pārbaude maxā ~25Ls, tiek dota garantija, utt). Anyhow - manuprāt VISI autorizēto dīleru servisi ir vienādi zagļi.
Secinājums:
Labs auto par labu cenu (ja nav vajadzīgs krutais imidžs). Arī rezerves detaļām cenas nav lielas (cenas skatījos NE- dīlera katalogos ;- ). A Karlo serviss - neadekvāts. Pirmo un pēdējo reizi pie viņiem.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Laba komplektācija, DSG + niknais dīzelis. Jauns šāds aparāts - padārgs.
Lai labi ripo :) Mazāk pa servisiem dzīvojies.
Arī es pirms kāda laika braucu ar Škodu. Viss apmierināja, bet tevis pieminētais krāsojuma defekts šķiet tomēr ir standarta Škodas problēma. Manai nepilnus trīs gadus vecajai Octaviai krāsa bija bojāta vairākās vietās - pakaļējās arkas, bagāžnieka vāks pie numura zīmes (combi). Bojājumi it kā bija niecīgi, taču, piemēram, iepriekšējam gandrīz 15 gadus vecam Audi 100 tādu nebija vispār. Turklāt krāsa izskatījās nevis vienkārši atsista ar akmentiņiem, bet vairākās vietās uz krāsojuma pie arkām bija manāmi pūslīši! Turklāt vēlāk visai palielu krāsas bojājumu atradu arī uz jumta - nedaudz pacēlusies krāsa, kuras vidū 2-3 cm gara plaisa. Patiesi žēl, ka šim auto ir tāds nepatīkams defekts, jo visādi citādi Škoda kalpoja godam!
Bet ko Tu gribi no nodzī testa vai nomas autiņa! Pats pa Alpiem ar nomas autiņiem minu cik iet, precīzāk uz riska robežs, nobraukms, autiņam, parasti tā ap 10 t. km!
Nesatraucies, drīz arī zili dūmi parādīsies! Darba kolēģim ir 1.5 g. vec Golfs 2.0 tdi, neviens ārpuskārtas remonts un zem haubes palien tik cik logu mazgājamo šķidrumu ieliet, nu jau 53 t. km noripojis, ne eļļu ēd, ne grab, bet taupīts!
Pats vizinos ar VW 2.0 tdi motoriņa dzītu touranu un varu teikt, ka ar manu braukšanas stilu, kas ir laikam pēc jaunajiem mēriem agresīvs, uz maiņu eļļu pieleju kādus 800-1000ml. Par skodas servisu kaut kur bija jau nu ļoti sliktas atsauksmes. Bet dīleru servisiem nav ne vainas, dažiem :)
Piekrītu par sūnaino Karlo servisu. Manai O2 kondicioniera kompresors nobira. To gan pa garantiju nomainīja. Taču katalizātoru es veselu mēnesi no tālās fāterlandes gaidīju! Bļin, ar ričuku pa to laiko var atvest...
oo jaaa, karlo motors izceļas ar garantijas saistībām.....diemžēl sliktā nozīmē.brīnums,ka vēl pie viņiem autiņus kāds pērk.bet tā škodai nav ne vains,nav jau vw, bet braukt var.
Veicu 60t km apkopi - pārsteidzoši lēti (manuprāt). Kopā ar nodokļiem 77Ls, biju rēķinājies ar lielāku SUM... Vai tas nozīmē, ka viņi vēlāk atspēlēsies? Nezinu. Pagaidām tas bij patīkami.
Attieksme - korekta un precīza. Arī nemēģināja man pārdot logu šķidrumus, utt - kā to dara citi dīleri, t.i. veic apkopi un pie reizes uzpilda logu šķidrumu par neslikta vīna cenu. Par to gan mana cieņa!
Pēc tā kā mani izčakarēja ar kondiķi... biju pamatīgi sašūmējies, tāpēc investēju $ diagnostikas softā un pārejās. Ir tomēr interesanti paskatīties ECU datus un adaptēt auto savām vajadzībām.
Auto joprojām uzvedās nevainojami.