Sveiki ! Gribu pateikt pāris teikumus par Chrysler'a Grand`a Vojager'i 2.5. commonreila dīzeļmotora a/m.
Ilgi (ap 1 mēn. ) tā virspusēji iedziļinoties teh. u. c . parametros meklēju vāģi sev un savai mazskaitlīgajai ģimenei (sieva, dēls un suns), līdz stipri spontāni izlēmu, ka vajag Vojadžeri, pie tam Grand'u,. pie tam dīzeli. Jāsaka, ka līdz šim dīzeļi man (teh. nespeciālistam) bija izraisījuši mērenu riebumu (aizspiedumi) - pa daudz smird, pa daudz skaļi , nedroši ziemā u. tml. Kaut kā gadījās Rumbulas a/m tirdz. pleķī nopirkt ilgi neanalizējot no visiem aspektiem, patika un viss.
Atvedu mājās un sāku aptvert, kas tas ir pa zvēru. Viss tā skaisti sākās ar it kā standarta rituālu - zobsiksnas un ar to siatīto detaļu maiņa, šķidrumi, filtri u. tml., kopējā bilance tā ap Ls 400 uzreiz pa maku. Pienāca rudens, ziema - riepas Ls 200 tankš pa maku. Sāka salt, bet termostats kukū, Ls 200 pa maku (2 nedēļas jāgaida kad no Francijas atsūta + darbs uz Ls 80 ar kapeikām, jo izrādās pus motors jāizjauc, lai klāt tiek). Tagad braucot sāku just, ka ātrumkārba tāda pasmaga, pagrūti ielkt dažos pārnesumos, un spečuki saka - sajūgs kūkū drīz būs. Painteresējos par cipariņiem - Ls 300 -400 sajūga komplekts ar vismaz 2 nedēlu iepriekšpasūtīšanu + darbs servisā ap Ls 150 -200. Baidos domāt par to, ja kas vēl tai motorā iekšā nojukt var: (
+/-
+ braukt ir kaifs un bauda ikbrīdi (augsts, dinamisks, komfortabli)
- mazliet paskaļš dzinējs tomēr
+ ekonomisks dzinējs - ap 9 litri soļeraku ieēd tikai
- man jau šķiet, ka tomēr stipri padārgs expluatācijā kopumā
+ plašs salons, a/m vēsi velk dajebko, ko tajā sakrauj
- ja pats mazgā, šance uz stundu garantēta, kamēr kaut cik sakopj
+ ne katrs serviss spēj viņu teh. savākt
- diezgan strauji zūd tirgus vērtība
+ 100% der ceļojumiem
- 100% neder ikdienai pa pilsētu, un tomēr jāpēr nākošais auto, ar ko pa pilsētu braukt.
Secinājums: pirms pērc Granda Vojadžeri , 5 reizes pārskati ienākumus un sameklē drošu (profesionālu) servisu, un baudi brauktprieku nevis korķī stāvēšanas stresu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
pirms kjeries sajuugu mainiit , nomaini kaarbaa eljju - rowno taada pate naak automaataa!!! + piegaaz kaadu Xado briinumzaali . manam liidzeeja :)
He! He! Termostats 200Ls! Galvu saspiediši, vai! Tur jau nēg'eri var nopirkt, lai ar pirkstu aizspiež, kad vajag!
kā jau ar amerikāni- liels, ērts, lēts iegādē (salīdzinoši ar tā paša gada eiropiešiem konkrētajā segmentā), bet tajā pat laikā ekspluatācijā dārgs, beiži jāremontē un arī dārgi jāremontē. Šim vēl motors mazss, bet kāds 300M ar n.0 benzīna motoru arī ikdienā patērē krietni degvielas!
Bet, vienalga, nesaprotu, no kurienes Forda 2,5 Dīzelim tāda cena termostatam? Manuprāt KEMI tāds maksā 15 Ls!
nesaprotu "nazis", no kurienes Fords? Tas ir Mercedes dīzelis!
Tad nu skaidrs, kāpēc tik švaks!
Skatos baigi vecie komenti. 2010.gada 07 menesī no Golf 3 pārgāju uz Grand Voyager 2,5 CRD, 2002.gada izlaidums no Itālijas. Mana pusgada pieredze ir šada.
Voyageriem 2,5 CRD ir VM Motori itāļu motors
http://www.vmmotori.it/en/index.jsp
Plašs, ērts, dinamisks auto, no 100 km/h uz 140 km/h bez problēmām.
Nu neteiksim, ka 2011.gadā ir ļoti dārgs remonts. Protams krietni dārgāks kā VW, bet ja gribas braukt ar lielu pusamrikāņu auto (Voyager dīzēļ versijas taisa te pat eiropā un principā neskaitās amerikāņu atuo), tad ar lielākām izmaksām ir jārēķinās.
Beigts bija kaut kāds motora saļņiks un eļļa pilējā ārā lērumā, maiņa un detaļas iznāca kaut kur 117 Ls. Tāpat jau pie pirkšanas zināju, ka beigti ir abās pusēs amartizatoru atbalsta gultņi, detāļas 88 ls darbs 25 Ls. Bet taisīju pie paziņas servisā (Lojā). Termostats arī izrādījās kirdik, rudens sākumā nesildīja ne velna. atlas motors prasīja 115 ls, meklējot un zvanot pa visādām vietām var dabūt lētāk. Gross auto sākumā teica 45 Ls (voyageriem ir 3 veida termostati un visi Grosā bija), bet beigās dabūju par 23 Ls jo bija akcija "noliktavas tīrīšana", maiņa 42 Ls, jā un vēl antifrīzs 6L=9 Ls.
Nu jā, eļļu nomainīju AutoPlusā 33Ls eļļa+5.90Ls filtrs+4Ls maiņa=43 Ls uz 13000km.
Ņjā, Priekšējie logu tīrītāji gan ir neadekvāti dārgi, ja nemaldos Champion viens 70cm tīrītājs maksā 18 Ls, nopirku AutoPlusā laikam vācu par 12 Ls gabalā, bet tagad, ziemā tīra vidēji. Jāmēģina atrast lētāka alternatīva.
Un vēl 4 riepas 215/65/R16 nopirku Nankang SV-2, iznāca 220 Ls.
Lai nu kā, bet pagaidām izskatās, ka degvielas patērinš ir lielāks nekā tehniskajā info raksta. Ja bāka ir 75 litri, tad reāli var nobraukt 650 km.
Pēc divu gadu braukšanas, Labojums par degvielas patēriņu. Elektroniskais dačiks pie pēdējiem 18 L melo un rāda, ka nobrauks mazāk. Vasarā ēd 7.0-7.5 L/100 km, atkarīgs kā gāzē. Ziemā ar neatkarīgo pečku 9.0-10 L/100km.
Uzziņai. 2011.nov. Nomainīju sajūgu (detaļa+darbs) - 125 Ls, Zobsiksna (detaļa+darbs) - 175 Ls, 2012.sept. Bremžu pastiprinātāja sūknis 180 Ls detaļa + ~60 Ls darbs = 240 Ls