1993. gada, pa dārgo stāvēja Eiroautodotcom placī... Nu ... tā kā biju plānojis tērēt cita/ „jauna” auto iegādei krietni vairāk, tad nospriedu... ņemšu tomēr mīklu un veidošu! ;D Rezultāts – SAABs man jau trešais(versus 900T 83. gada un 9000CD 1990. gada2.3) – ar skaisti nomazgātu motortelpu arī protams salonu, komplektā ar NEZINĀMO!!!
NEZINĀMAIS izrādījās ātrumkārba... eeee palika rokās kloķis kkur otrajā nedēļa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.. jā jā protams umelije ruki sametināja : D protams, bet rūgtums sirdī ... nu paši saprotiet!!! |Kur nu vēl visas hidrauliskās gumijas caurulītes un šādi tādi devēji(gaisa masas mērītāji utt). Par to kloķi joprojām esmu neizpratnē... pieļauju, ka to nolauzis kāds nekompetents peregončiks samogončiks, kas nav pratis atpakaļgaitā ielikt/vai arī atslēgu izņemt, tas visssss protams maksāja naudu (2004. gadā, tik cik Autofavorīts njēma par 1h darbuXdarbs) P. S SAAB detaļu cenas un darbs kā jebkuram adekvātam auto!!! Elektronika BOSH, sveces, kluči unificēti (volvo, ford utt) utt. Nekādu izvirtību! Beidzot par pašu auto – 1993. gada SAAB 900S ar divlitru turbomotoru, un mūsdienu Hyundai Getz cienīgu aprīkojumu, stūres pastiprinātājs, ABS, kondicionieiris, sēdekļu apsilde, el logi un spoguļi(viss strādā) : D : D : D.
Nu lūk - untā arī braukāju pa pilsētu laimīgs ar šo auto brīvdienās un svētku dienās, bet darba dienās mana sieva uz darbu turp un atpakaļ!!! Un dzīvoja visi laimīgi, līdz kredītu virpuļos tika iegādāta māja 40 km no pilsētas. (protams protams pagājušā gada maijā : D... ) un nu cita starpā sajūtot diferenci starp 9st blokmājas romantiku un privathauze es iepazinu savu SAAB patieso dabu – pirms tam – prikolīgā stumdīšanās pa pilsētas ielām un guļamrajonu action pārvērtās par brauktprieka mirkļiem! Nopietni! No neveiklās ātrumu pārslēgšanas pilsētas satiksmē un degvielas konstanta patēriņa 15 uz 100 ieguvu aeroplānu ar 5. ātrumā elastīgu dzinēju un 7 litru degvielas patēriņu uz 100km piedevām salīdzinot ar pieredzi ar dienesta AUDI A8(eeee pielauju ka vainīgs tiptroniks) paātrinājumu .... mmm pieļaujamās robežās, SAAB nekad un joprojām nav licis man izjust jaudas trūkumu un akseleratora pedāāla atsaucību !!! Piezīmēju ka netaisos salīdzināt ne Audi flagmaņu ne VW 4Motion(arī dienesta) tehnoloģiju attiecībā uz SAAB 900S!!! Ak jā – vēl kkādi burtu savirknējumi uz mašīnas aizmugures kapota norāda ka Hirsch Ruckstuhl kantoris grābstījies gar vadības elektronikas un turbīnas bloku, ko tas nozīmē man - nezinu, varbūt jau sen nosprādzis vai izoperēts, bet jebkurā gadījumā 2 l dzinējs un turbīna svilpo- sēdi un smaidi : D!!!
Tātad tehnokrātiskās lietas:
+ auto SAAB 900 patīk tiem cilvēkiem kuri patīk man!!!
+ stilīgs nedārgs auto, ar price/performane attiecību!
+ šoseja neapstrīdama stihija, 7 litri degvielas braucot dinamiski, mazākam skaitlim ticu kā izņemumam!
Un
- nav respekta no urlām – nu nekāda , sit un sper pa bortiem un lauž antenas attiecīgos momentos, ar OOOO A8 nekas tāds netika novērots NEKAD!!!
- Krustojumu ” kaujās” pārsvarā jāpaliek zaudētājos . jo nākas piekāpties !! NOPIETNI!, jo ļoti bieži daudzi spītīgi cenšas apdzīt, un kad stulbu motīvu dzīts tomēr paļaujos un pedāļojos, tad avārijas situācijās vienmēr piekāpjos : D : D : D Protams galvenokārt – NEMĀKU!!! Lielceļš – neatceros tādus huligānus : D : D : D
- Vietas maz – ak jā par spīti manām iedomām un mašīnas garumam!!!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Labā valodā raksts, man patīk!
:) labs apraksts
Es jau sen zināju ka ar Saabu brauc pajoliņi. Tabu tikai to apliecina un nostiprina. Tā mašīna ir īsts rahīts, manuprāt.
Kādreiz arī uz šiem skatījos ar aizdomām, bet, kad pats pabraucu - ātri vien mainīju savas domas. Visā jūtams zviedrisks pamatīgums un nesalaužamības sajūta, pat pie tā paša ātrumpārslēdzēja pieķeroties! Tikai, nevarēju pierast pie garajiem buferiem - vienmēr pa garu - sanāk, kādu pastumt, vienīgi, atšķirībā no kāda patizla AUDI, buferus nevar salauzt! Vēl tam auto bija viens īpašs "navarots" - svars par 250kg lielāks, bagažniekā 4 ugunsdzēšamie aparāti, 10 cm biezi stikli un 5-tās kategirijas aizsardzība (iztur AK 7,62)! Bez tā visa - koka apdare un sarkanas ādas beņķi!
avto na ljubitelja :)
nez, kas tur par sevishku filingu no si 70tos gados radita brinuma, kuram blakus pat Ford Sierra izskatas pec skaista auto :D
Eeee... Nazis... vai komentā rakstīji par kko šitādu?
http://www.iauto.lv/users.php?u=TaBu&numurs=1