Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Chrysler Voyager 3.3 1997 Novērtējums: 8
1997 g. 3.3 l automāts, gāze. Mašīnīti sanāca iegādāties pavisam nejauši un maiņas ceļā, iepriekš bija paseklas ziņas par šā tipa minivenu, bet riskēju, jo tāpatās īstenībā nebija zaudēt ko. Tad lūk ko varu īsumā teikt:
- to ka sākumā likās ka 3,3 l pa daudz, nav tik traki un priekš šāda busa kā reize, plus 3,3 jau nāk ar "mūžīgo" ķēdi un motors praktiski nenokaujams (es te mēģinu salīdzināt ar 2,4 l, jo tādu bija sākumā gribējies un labi ka nepaņēmu)
- arī gribēju mehānisko kārbu, tipa vienkāršāka un čut mazāk rij, bet nu tagad nevaru iedomāties lai tādā komfortablā lainerī es čakarētos ar ātrumu slēdzelēšanu, visu kaifīgo noskaņu pārsistu : )
- neskatoties uz gadiem apakša nav rūsas, arī biju dzirdējis ka diezgan izturīga pret rūsu....
- griezes moments superīgs un un kas kas iekšas šim aparātam ir
- ar patēriņu ir tā ja gonko tad rij riktīgi, ja brauc diezgan mierīgi ta arī patēriņs burvīgs
- pa pilsētu kā kuru reizi gāzes sanāk no 15 līdz 18 l uz 100, bet pa trasi 11 l uz simtu, naudiņā apmēram 4 Ls uz simtiņu tas pats kas vieglais uz benžas, bet ko tu iegūsit komfortu, plašumu, stabilitāti uz ceļa;
Mašīna tiešām ir komfortabla, un zini ka powers zem kapota riktīgais ir,
mazliet par ķibilītēm ko nācās pamainīt:
- tā visa elektronika strādā kā vajag, līdz pēdējai pogai viss kā vajag, pat biju pabrīnījies ka lasot netā saka ka gļuko dažreiz elektronika, ilgi nebija jāpriecājas : ) dažreiz pēc lietus mašīnai bija "pazuduši pribori", sapratu ka tas ir saistīts ar mitrumu un ka kaut kur tipa oksidējas kontakti un tādēl šad tad pazūd bet kur..... tomēr sataisīju, izjaucu, noņēmu paneli, atradu aukstā lodējuma vietu, nu tagad viss čikeniekā...
- tehniskai skatei negatavoju, nolēmu lai norāda ko vajag un tad samainīšu:
- tātad vajadzēja samainīt šarnīrus, mainīju pats, jo cenšos detaļas pirkt kvalitatīvas, kas protams ir dārgākas un zinu ka neiemērēs ķinieti servisā, ja kas ir jaucis pats, ta teiks ka'šim autiņam šarnīri presējas iekšā, ta varu teikt ka mājas apstākļos presi arī var izgudrot bez galvas, zelta rokām un inženērisko domāšanu protams te neiztikt .....
uz tehnisko skati tas bija viss, a vēl piekasījās par miglas lukturiem, bet tas tā pupu mizas...
Nesen nomainīju sveces un svečvadus arī pats (ietaupīju uz darbu, toties paņēmu platīna sveces un jaunus svečvadus), bet nu te nācās paņemties, jo tās pēdējās kas zin nav tik vienkārši izdarīt (dzirdēju ka no apakšas cilvēki iz mainījuši ar lokano, bet es kaut kā neticu, bet kas viņu zin.. ), es biju skrūvējis visu augšu nost, padeves kolektoru, visas šlaukas un savienojumus.... nu tagad pavisam super skraida : )
Pirms ziemas vēl plānoju nomainīt stabilizatora bukses un bukses resorām, kā arī filtru un eļļu motoram.....
Laiks rādīs kas vēl būs maināms, bet tā pašam paložņājot un izpētot autiņu, tad varu teikt ka diezgan nopietns autiņš un ja nesāk niekoties ar ķīniešu detaļām un nesāk remontēt kaktu servisos, tad autiņš būs ļoti drošs un uzticams, un ja ņemot krīzes laiku kad nedomāju ka mūsu tā jau sliktais ceļu segums uzlabosies, tad dodu priekšroku autiņiem ar nopietnāku piekari....
Kopumā ļoti labs autiņš, un nokāpt no tā pat nedomāju, jau sāku mest aci uz jaunākiem modeļiem...
Papildinājums 2010/03:
janvārī notika šaize - salūza resora, varbūt kādam liksies neticami (pašam jau sākumā neticājās, nu kudi tāds riktīgs metāla gabals), bet fakts : ). izskaidroju to šādi, amīši tajos lielajos aukstumos (tad bija ap -25) nefunkcionēja ka nākas un sanāca mazliet palekties braucot pāri guļošam policistam (kaut kā taj drūmajā rītā laicīgi nepamanīju... ceļi netīrīti, putenis, rīta kafiju nepaguvu iestrebt : )..... ) + vēl ir tā saucamais metāla nogurums, vārdu sakot notika vairāku apstākļu sakritība.
Izdevumi : divi jauni amīši 50 Ls, resora lietota 20 Ls, mainīju pats, īstenībā nekā sarežģita nav, tikai ar lomiku otram jāpaspiež resoru pieskrūvēšanas brīdī....
nu mans tanks atkal gatavs cīņai : )
bet tā pa šo bargo ziemu, ne reizes nebija problēmu ar piešķiļšanu vai aizsalušo durvju problēmām, pečka teiktu viduvēja priekš īsiem gabaliem baigos aukstumos, bet uzliekot papildus radiatora aizsegu ir OK, ļoti patīk apsildāmie spoguļi un stiklu apsilde....
Pēteris @ 30.septembris 2009 0:00
Visi komentāri
 
Sandis_ur 30.septembris 2009 16:39
0 0 Atbildēt

Arii nesen iegadajos, tik nedaudz jaunaaku 2003 gada.
Mashiins super, probleema lielaakoties ir taada, ka vislaik tiek izdomaati nevajadziigi iemesli, lai kautkur buutu jaabrauc.


heinrihs-gaze uzliku gaazi ar spriciiti, piereguleeja kaa naakaas, un tagad ar gaazi nejuutu atskjiriibu no benjas.
Man ir 3.8 motoriic, 160 skrien bez probleemam, liidz 180 nedaudz jaapagaida.
Nepatik tas, ka ir paaraak maz kastiishu shaadam auto, kur salikt siikumus.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti