Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Volvo s60 2.0t 1970 Novērtējums: 8
Sis ir tupinajums manam 3 gadu ilgajam piedzivojumam ar volvo Lielbritanija.
2.0 5 cilindru zemspiediena turbo ar 180zs bazes kopliktacija pluss ziemas pakete (apsildamie benki prieksa un prieksejo lukturu apskalotoji ar slotinam) kondicionieris, elektriskie logi, elektriski regulejami un atlokami spoguli ar apsildi, 8 skalrunu stereosistema ar pastiprinataju un vadibu uz stures, kruiz kontrole, stabilitates sistema ar pretbuksesanu, 6 gaisa drosibas spilveni utt. Vardu sakot vargakais motors anglijas tirgu ar skopu aprikojumu prieks volvo ;)
Nu izskats sim auto man loti patika, ik sevisti melna krasa. Salona ergonomika prieks vaditaja vienkarsi izcila. Bet tas viss uz aizmugure sedoso rekina, jo tur nu gan ta saurak. Kaut gan a4 vel trakak bija. Materialu kvalitati varetu novertet uz 8 no 10. Tomer nav mercedes.
Looti laba audio sistema. Daudz labaka par 2002 gada c klasi ar bose skalruniem.
Dazas plastmasas gan saluza, ka piemeram glazu turetaja vaks blakus elkona atbalstam un benkis saka plist pie
200 000km. Bagaznieka izmers tiri apmierinos ap 455l ja nemaldos. Bet lielus prieksmetus vienalga nevareja ielikt vaka atveru del. Acim redzot dizains nemis virsroku par praktiskumu. Protams komlekta naca space saver rezerves riepa kura ta isti nekam nav deriga. Tad jau labak putas riepa iepust un bez cakaresanas aizbraukt uz riepu servisu. Akumulators ari bagaznieka ielikts.
Talak par brauksanas komfortu.
Pasmaga sture un pedali salidzinot asr mercedes un a4
Liels pagrieziena radius.
Pacieta piekare, bet pie lieliem atrumiem to nejut un vienalga bija komfortablak neka a4 mikstaja piekare.
Riepas staveja 205/55/16 un lielakas neprasijas. Gaita bija stabila un parliecinosa.
Jasaka gan ka uz bremzem zviedri nebija ne gramu taupijusi. Tas bija uz goda.
Brauksanas dinamika bija laba nemot vera auto pasmasu pie 1550kg Lidz simtam pec papiriem bija 8.8sec bet dzive protams vis bija atkarigs no areja gaisa temperaturas un degvielas kvalitates. Maksimalais atrums bija ap 230km/h
Noperkot auto noskrejiens bija 160 000 km ko pa tris gadiem uztinu tiesi uz 260 000km
Pa so laiku nomainiju apaksejos plauktus priekseja piekare abas puses , stuures stienus, vienu stuures pirkstu, visus cetrus bremzu diskus ar kluciem, un lambda zondi. un ticiet vai ne bet vairak nekas nebija jadara, protams iznemot visus regularos ellas un filtru servisus.
Tam zinama mera japateicas ka auto naca ar pilnu volvo dilera servisa gramatinu ar visam izdrukam un cekiem un atskaitem. Ta ka ieprieksejie 2 ipasnieki ari nebija taupijusi ne gramu uz auto uzturesanu.
degvielas paterins bija liela mera atkarigs no degvielas kvalitates. Vareja atskirties pat pa 3 litriem uz 100/km braucot vienmeriga atruma pa soseju. Man videjais ar labu degvielu bija 9.5-10.5 jaukta rezima pa soseju rullejot uz 120 km stunda sanaca 8.1. Bet ar 4 pasazieriem un ieslegtu kondicionieri bija 8.5, kas liekas diezgan jocigi ka paterina pieaugums var but tik niecigs. Nebija jau dizelis.
ellu mainiju ik pec 10 000km un pa starpai pieliet nevajadzeja jo ella nokritas apmeram par 1/4 uz shcupa.
ari volvo tipiskas slimibas ta ari nepiemetas ne droselvarsts ne sures reika nesaplisa.
Bet es gan paspeju saslimt ar VOLVO slimibu. Vienigais iemsls kapec pardevu bija bailes par talakajiem izdevumiem jo tik talu vien sikumus nomainiju prieks tada noskrejiena.
Tomer lai ari citi saka ka sie vairak nav tirasinu volvo jo sajaukusies ar fordu, es varu pateikt ka manam ieprieksejam a4 nekadas forda smakas nebija, bet suudu smaka gan jo plisa biezak un salons pec 70 000 km noskrejiena izskatijas sudigak neka volvo ar 260 000km.
Lai visiem labi ripo !!!!
 
Guntis @ 15.februāris 2010 0:00
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti