Naacaas meeneshus 3 pabraukt ar shaadu jaunu auto.
Ieseezhoties saakumaa viss liekas interesants un sportisks liidz briidim, kad saakaas braukshana. Konkreetais modelis ar visiem saviem 2,8 litriem un automaatu nebija nekaads skreejeejs, toties degvielu pateereeja konkreeti.
Miinusi:
1. Paraadot labo pagriezienu atsleedzaas cruise control.
2. Paskalsh motors.
3. Leeta un nekvalitativa plastmasa salonaa, no ventilaacijas luucinjaam spraucas porolona pakojums.
4. Slikti paarredzama aizmugure parkojoties
5. Nobraucot 10tkst salons saak intensiivi grabeet
6. Rijiigs: vareetu buut kaadi 12 litri uz simtu
Plusi:
1. Sameeraa ietilpiigs salons
2. Sameeraa stabili turaas uz celja
3. Eerti seedeklji
4. Visas pierastaas amerikaanju ekstras
Kopsavilkums: viena no sliktaakajaam amerikaanju mashiinaam ar kuraam gadiijies braukt!
Skjiiros labpraatiigi, lai paarseestos citaa amerikaanii, bet tas jau ir cits staasts.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Daudz pateeree, maz jaudas, tas jau itin tipiski amiishiem... :( diemzheel, jo dizainiski, it sevishkji vecie ir paaraakie!
tie defekti salona apdaree un truukumi tehniskajas lietaas tomeer nav saliidzinaami ar luuzeriigo 325/328/coupe/celica utt. teelu.
Katram jau sava stila izjuta. Grand AM (2000) bija ari pati pirma mashina, ko no ASV razhojumiem izdevas pameginat un varu teikt atklati, ka salidzinot ar kaudzem citu, ko esmu meginajis pec tam, ta bija viena no vislabakajam. Vislabaka lieta sim auto ir mazais benzina paterinjsh. Varbut, ka nav 6 litri, bet stabili mazak par 10 un nevar salidzinat ar Dodge Intrepid vai to pashu Grand Prix un noteikti nevar salidzinat ar Lincoln LS. Man skiet, ka kaut kas nebija kartiba ar to motoriti, jo benzinu sis auto lieto tapat, kaa compact class mashinas, ka piemeram corolla un toyota echo.
Kas attiecas uz interjera apdares materialu kvalitati un ekspluatacijas izmaksam, tad te situacija ir bediga. Tik traki jau nav ka kaut kadam Dodge Neon vai Pontiac Sunfire, bet kvalitate noteikti sai firmai nav no stiprajam pusem. Katra zinja iet viegli, izskatas loti labi (un te nu es nekadigi nevaru piekrist NightWing, jo vecais Grand Am izskatas nu dikti pretigi salidzinot ar jauno.. bet, ka jau mineju, tas ir stila jautiens :)
Bet autinjsh katra zinja ir ok. Noteikti dotu priekshroku lietotai Japanju mashinai, bet Grand Am noteikti ir daudz izskatigaks un sakarigs auto par lielako dalu citu ASV auto.
Ja tas ir 2002 gada autiņš, tad viņam F..... ir cita izmēra dzinēji un vispār kā tādu verķi izdevās piereģistrēt Latvijā ja viņš ir 2002. gada. Tur kaut kas nav kārtībā ar šī raksta autoru.
Pašam bija grand am 97 gada 3,1automāts gāja kā zvērs no krusta liku iekšā gandrīz jebkura. Biju pārsteigts par mašīnas iespējām,vienīgi salons nīkulīgs.
To: Labais
Piedod ja vari.. laikam bija 2.2.
Precizeeju: tas 2002 gada Grand AM tika braukts Amerikaa.
Viens gan mineeja kautko par Sunfire; piekriitu, tas ir veel suudiigaaks par Grand AM.
Zheel, ka Oldsmobile vairs nerazho: Intrique ar V6 un arii Alero bija diezgan ok prieksh amerikaanjiem.
Ir veel taads Pontiac Vibe: smuks bez gala, bet sucks taa pat kaa Grand Am.
Patiesībā nemaz nav tik traki, pašam pieredze ar 1999 gada auto (tas pats modelis). Protams ka labāks ir 3,4l V6 motors, kura jauda ir fantastiska un ticiet vai nē, bet patērē viņš kādus litrus 10 uz 100km (tas gan ir vidēji, 50% rīga 50%šoseja). Par apdares kvalitāti - nu taisnība, nav pārāk jauka, bet tas raksturīgi. Dizains gan man ne pārāk, bet tā jau ir gaumes lieta...
nav nekadas vainas, vaig zinat ko pirkt!? vaidzeja pirkt ar 3.4 L motorinu, tad par dinamiku nebutu jasudzas........