Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Skoda Superb 1.8T 2003 Novērtējums: 7
Skoda superb 2003. gada ar 1.8T no Stokholmas apkaimes Zviedrijā. 150 hp. Grieze 210 Nm.
Classic izpildījuma salons, kas iesākumā nedaudz apbēdināja, bet, tā kā zviedriete ir uzlikusi lietos diskus, kas classic nenāk, iebāzusi klimata kontroli , multi stūri ar kruīzu un škodas izpratnes sporta sēdekļus, tad kopumā auto pieņemams.

Noskrējiens izskatās īstais, gan pēc stāvokļa, gan arī pēc servisa grāmatām un apkopju rēķiniem. Pārbaudīju krāsas biezumu. Sists tas nav bijis, bet riteņu arku apakšā krāsa atlupusi. Tā kā Zviedrijā ceļus kaisa ar akmentiņiem, tad tie atsituši krāsu.

Nobraucis esmu tikai kādus 400km, bet ir jau pāris lietas, ar ko padalīties.

Salīdzinājums ar citiem auto, ar ko man ir nācies vairāk vai mazāk braukt:
Līdz šim manā pārvaldībā ir bijuši sekojoši auto - Audi 80, Opel Astra 1999. g., skoda octavia I, II (4 gab), Opel Vectra 2008. g 1.9dīzelis, Honda Accord 2.2 dīzelis 2008. g.. Ar audi 80 un opel astru varu nesalīdzināt, jo klases pilnīgi neatbilstošas. Oktāvijas arī klasi zemākas, tāpēc arī ar tām nav vērts salīdzināt, jo superb ir praktiski visās jomās labāks. Oktāvijai vienīgā priekšrocība ir bagažnieka funkcionalitāte, jo tas ir hetčbeks.

Opel Vectra un Accord ir līdzvērtīgā klasē un droši varu teikt, ka gaitas komforta, vadāmības, apdares materiālu un skaņas izolācijas ziņā superb noteikti ir pārāks. Aizmugurē sēdošajiem ir nejēgā daudz vietas kājām. Beidzot bērnam sēžot savā sēdeklītī nav nekādu iespēju nosmērēt priekšējos sēdekļus, jo tie ir pārāk tālu: )

Plusi:
+Salonā nav dzirdama šipotas riepas radītais troksnis
+ērti sēdekļi un daudz vietas aizmugurē sēdošajiem
+milzīgs bagažnieks
+Dzīvīgs motors. Šķiet, pat tik lielam auto jaudas pietiek.
+Subjektīvi, bet šķiet nedaudz smukās par B5 passat.
+Samērīgs patēriņš tik lielam auto. Man pašreiz ikdienā braucot no Baložiem uz Ganību dambi un atpakaļ vidēji iet 9 litri/100km.
+ Šis motors ir pārbaudīts ar auto gāzi. Esmu jau iestājies rindā uz gāzes uzstādīšanu.
+ Līgana gaita, komfortabla piekare. pagaidām nekas negrab
+ Lai arī Whatacar. com ir rakstīts, ka grūti nomainīt tuvo lukturu lampiņas, tās ir ļoti ērti nomainīt. Noteikti ērtāk kā oktāvijai, vektrai un accordam.

Mīnusi:
- braucot pa bruģi, nedaudz panelis iečīkstas.
- pie zemiem apgriezieniem otrajā ātrumā neliekas tā, ka pārējos. Līdzīgs defekts bija golf 4 1.8T GTI golfam. arī pēc kārbas remonta šo defektu neizdevās novērst.
- priekšējās pagrieziena lampiņas varētu būt ļoti grūti nomainīt.

Bet ir šim auto viens ļoti liels mīnus, par ko ir vērts aprakstīt sīkāk.
Izdarīju muļķību un nepaprasīju, lai pārdevējs pats piereģistrē un iziet skati.

Izrādās, ka B5 passat un skoda superb, kas uz passat B5 bāzes, ir viena ļoti tipiska slimība - gar salona filtru salonā tek lietus ūdens. Grīda zem sēdekļiem vienkārši pludo un līdz ar to vadi un komforta bloks arī. Nepacēlot grīdas pakojumu, to nevar pamanīt.
Manam superbam nedega salona apgaismojums, netaisās vaļā bagažnieks un nedega numura apgaismojums.
Numura apgaismojumam bija jānomaina viss bloks, kas ietver arī bagažnieka pogu. Karlo tā tirgojas pa 61ls.

Brīnos, ka te forumā nekas nav rakstīts par ūdens radītajām problēmām passatiem un superbiem. Parakājos pa briskoda. net un izrādās, ka UK šī problēma jo īpaši aktuāla un šie raksta, ka visiem kā vienam. It kā citādi šiem auto esot maz kaites.

tur arī izraku, ka salona apgaismojums ir simptoms, kura galvenais cēlonis ir ūdens pa visu auto grīdu.

Ar hermētiķi nostrādāju salona filtra korpusa blīvējumu, lai ūdenim nebūtu iespējas iekļūt salonā.
Izrāvu benķus un pacēlu paklāju. labajā pusē bija aptuveni kādi 4-5 litri ūdens. Vadi šajā pusē vēl nebija korodējuši.

Šofera pusē ūdens nebija, bet kādi 8-10 vadi savienojuma vietā bija nokorodējuši. Nebija pie rokas lodāmurs, tāpēc vadus satinu un uzskruvēju to plastmasas uzmavu, ar kuru var vadus savilkt kopā.

Salonā gaisma parādījās, bet bagažnieks joprojām neveras vaļā. Kad paliks siltāks, apbruņošos ar lodāmuru, jauniem vadiem. Meklēšu savienojuma vietas un pārlodēšu tos.

Ja kādam līdzīga problēma, var palasīties šeit.
http://nackuk. blogsp... hts- puddle. html

Nu un te arī var izdarīt secinājumus, kāpēc 2003. gada auto cena pie 157k km noskrējiena maksāja tikai 2900Ls.
Zviedrijā šāda ūdens problēmas novēršana visticamāk maksā trešdaļu no šī auto cenas, kas arī ir iemesls, kāpēc tā ir nonākusi pie manis.


Secinājums - ja ir nepieciešams ietilpīgs un ērts ģimenes auto par lētu naudu un nebiedē ķimerēšanās ar ūdens radītu seku novēršana, tad šo auto var ņemt. Ja pašam nav iemaņu ar auto salona demontēšanu, tad šāds remonts var izmaksāt dārgi, jo ir laikietilpīgs.

Kad būšu vairāk pabraucis, papildināšu rakstu. Varēšu arī padalīties pieredzē par šāda auto ekspluatāciju ar gāzes iekārtu
Vilko @ 24.marts 2012 0:00
Visi komentāri
 
Vilko 18.aprīlis 2012 21:42
0 0 Atbildēt

Vadus pārlodēju un nu arī bagažnieks darbojas kā paredzēts.
Uzstādīju STAG 4 Plus gāzes iekārtu ar HANA sprauslām. Meistars teica, ka šis auto ir kā radīts gāzei, jo ir ērti uzstādīt un benzīna sprauslu novietojums esot parocīgs.
Iet labi, bet jūtams, ka grieze ir mazāka kā ar benzīnu.

Iepriecināja zobsiksnas maiņas cena Karlo motorā. Ar visām detaļām piedāvā nomaiņu 170ls ar PVN.

TDI 22.maijs 2012 9:39
0 0 Atbildēt

Kurā vietā liki to Stāgu ar Hanām ? Kāds ir patēriņš benz/LPG ?
Man stāu analogs komplekts , bet šķiet ka ''rij'' pa daudz gāzes . Ir aizdomas ka licējmaisters ir nedaudz līkrocis , vadības bloka , programmēšanā .

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti