Ar Opeļiem un Golfiem braukt noguru un gribējās kaut ko ērtāku- siltāku, tāpēc meklēju kādu Audi B4 vai A4. Bet par cik tuvākajā apkārtnē nekas prātīgs par 1100 eirām nebija, nejauši vienā placī uzgāju šim zviedru vectētiņam, kuram arī bija uzstādīta 4 paaudzes gāze. Tad nu iepirku. TAD BIJA ŠĀDA PROBLĒMA!!! Nesen braucu uz Madonu no Cēsīm un kādu brīdi pavilku ap 120-130 km/h. Nobraucu apmēram 70 km, sāka mirgot eļļas lampiņa. Apstājos pie benzīntanka un nopirku 1 litru. Par cik motors vēl bija silts un eļļa nebija nostājusies, izlikās, ka līmenis ir par zemu. Pielēju un braucu tālāk, bet lampiņa nenodzisa. Nobraucu vēl kādus 25 km un kad izkāpu no auto konstatēju, ka motorā nepatīkams troksnis it kā pa sauso. No darbojoša motoror noņēmu eļļas korķi un man likās ka tur tā sadalene ir par sausu- iekšā nav eļļas. Noslāpēju motoru. Tas atdzisa un pārbaudīju līmenis- tas bija virs normas. Tātad konstatēju, ka kaut kādas problēmas ar eļļošanu. Kad pēc apmēram 2-3st iedarbināju atkal un mēģināju braukt uz Cēsīm, nedz nepatīkamais troksnis bija izzudis un lampiņa nedega. Uz mājām aizbraucu ne tik ātri līdz 100km/h. Tagad tik tālu un ātru braucis vairs neesmu, bet tomēr palicis jautājums- KAS TAS TOMĒR BIJA!?!?!
Par 2.0 dzineeju nepateikshu, bet 2.5 (b5252s) dzineejam kauktas liidziigs bija - izraadiijaas, suukshanas puse vinjam iet caur, liekas, 2 gumijas o-ringiem kas ir starp karteri un motora bloku. ja tie oringi zaudee elastiibu - attieciigi elljas suuknis saak piesuukt gaisu, spiediens kriitaas, un viss kaa aprakstiits. manaa gadiijumaa spiediens konsekventi kritaas uz karstu motoru - aukstam bija ok, tikko uzsila - elljas lampa, un peec briizha - hidrokompensatoru grabonja. nonjeemu kartera vaaku, notiiriiju, oringus apziedu ar silikona hermeetikji, savaacu atpakalj, un probleema pazuda.