Saimniecībā ir tikko ienācies Renault Kangoo 1.5. dci (60kW/82Zs). Jož samērā ņipri. Ēd 5,9 l/100km. Gaitā kluss, gaita mīksta. Ražots tālajā 2004. gadā, noskrējiens (it kā 103 000km) - vispār izskatās pasvaigs, rūsu neredz. Samainītas visas siksnas, filtri, eļļas (arī kārbā) - izmaksas ap 150 euro plus paša darbs. Kā arī lielais aizmugurējais lukturis (26 euro) Detaļu/materiālu cenas ir tīri patīkamas, atbilstošas auto popularitātei. : ) Viss ir ok, ja vien neskaita elektriski hidraulisko stūres pastiprinātāju - Latvijā neremontē, nav detaļu (ogļu plate), pie mums var nopirkt restaurētu uz apmaiņu labākajā gadījumā šķiroties no 270 euro. Lieta tāda, ka tas draņķis paslēpts kreisajā riteņa arkā zem akumulatora, pakļauts dubļiem un sālsūdenim - attiecīgi sarūsē elektromotora korpuss, ūdens iekļūst iekšā un piebeidz oglītes un tās turošās atsperītes. Var meklēt ebajā.
Un, kā jau Renault, ir vesela rinda ar sīkām elektriskām ķibelītēm.
Visādi citādi aparāts prīmā, braukt viegli un patīkami. Ļoti laba pārredzamība visos virzienos. Nav luksus auto, bet kā ģimenes darba zirdziņš ir pat dikti prīmā. Jāsargā no rūsas. Ja regulāri maina eļļas (ik pa 10 000km nevis pēc grāmatas), tad stabili iet vismaz pusmiljonu km. Vien ar piebildi - kvalitatīvas eļļas. Par eļļu atsevišķs stāsts - ja patiesi gribat ar garantiju nopirkt to, par ko maksājat, tad atturieties no plastmasas fasējumiem - vismaz puse ir viltojums - eļļu visdrošāk ņemt metāla bundžās, tās viltot ir par dārgu. Pats izmantoju Xado.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pieredze nāk ar laiku - uzmanieties no Delphi degvielas sistēmas, ļoti dārgs pasākums. Ja ir Bosch, tad viss oki.