ZAZ 968-M
1991
Novērtējums: 7
ŠĀKSU ar to. 2000 gada nopirku ZAZ968- M, 91 Gada. Uz spidometra bij 33339 kiometri. Tagad spidometris rāda 65890. Un teikšu godigi viņš man vēl tagad usticami kalpo. Protams, šis tas jau bija japaremontē. Nomainiju blives cilindru galvām. Nomainiju gāzes trosi. Un vēl šadus tādus sīkumus. Un kopš"tā laika kalpo usticami. Par pecku varu teikt tā. Ir jauzliek 2 benzinfirtri virsū, un tad pecka strāda godam. Plusi, laba caurgājiba ziemā un vasarā. Maz paterē, 7 litri uz 100. Ātrumi slēdzās ļoti labi. Ātrums ir normāls 90 kiom, stundā var arī ātrak pabraukt. Mīnusi. Bremzes varētu būt labākas. Generātors varētu būt jaudigaks. Ir jakēpājas ar eļas firtru "(centrfūga) ik pēc katras eļas mainas. Tas ari ir viss. Ā un vel, uz grants ceļa viņš turās lieliski, pat ar ātrumu virs 70 kiometriem stundā. Ar vienu vārdu sakot autiņam nav ne vaines. Kāc saimnieks tāda ari mašīna.
ZAZ-968M
@ 20.februāris 2004 0:00
ZAZ's ir labs kaujamais aparaats, bet kad saak jaaties kopaa taas vecaas tizlaas sviras priekshaa, kur jau peec GOSTa naak lufte aabolos, tad var iebraukt taados izdevumos...
ZAZ ,bija mana pirmā mašīnīte atceros viņu ar mīlu sirdi ,akdievs kātikai es nēsmu ar viņu braucis un kādi tik pirdzīvojumi man ar viņu nau bijuši, bet galvenais viņu viss laiku vajadzēja uzpasēt bet mašīna labā itsevīšķi caurgājamība tā vispār fantastika. Super malicis ,kop viņu un viņa tev dāvās daudz prieka.
Es esmu invalids.Un man diemzeel savu ZAZ ir jādot citam
apkopt.Bet ka jau jūs ziniet,ka tādi cilvēki ar ZAZ parvietojās prātigi,un pateicoties tam ZAZ kalpo ilgi. ZAZAM vel var dabut jaunas detajas. Vispar man ir sapnis, nopirkt ZAZU AR ZIGUĻA MOTORU. Bet diezvai LATVIJA taads kautkur buus atrodams.Agrak REKRAMA dadu redzeju. Protams tas buus parbuuvets ZAZ.
Stils tāds pazīstams.... "Protams tas buus parbuuvets ZAZ."
Runas nav ZAZ ir ZAZ un tas ir vīrs un vārds!
ak skaists bija laiks tas 1999.g.- zaale zaljaaka un debesis zilaakas :) Bija man 15 gadi un nopirku pa 30 Ls pilseetas Ikarusa kraasas ZAZ 968m... Aparaats jau baigs. Pirmaa lieta bija uzdziishana uz estakaades. Ko ieraudziiju? Ruuseejis vietaam, aatrumklokja savienojuma vietas skruuvei uzgrieznis tikpat kaa nokritis, aatrumkaarba drebeleejas kaa punjkjis uz draats :) Veel... Prieksheejaa labajaa spaarnaa caurums, labaas puses priekshaa seedeetaajam griidaa caurums, motora vaaks attaisaams ar elegantu uzspeerienu pa to, vnk bija pakalja biki pamiiciita (: Bremzeeja prieksheejais kreisais rats, gaismas- prieksheejais kreisais tuvais. Elegants aparaats... Pieredzeeju ~15 km kombineeto braucienu- viens pa logu rausta draati- uzdod gaazi- bet es pilots :D Gadiijaas, ka starteris beidzas 3-os no riita pikja melnaa tumsaa, pakaljeejais rats apdzen mashiinu un citus jokus. Bardachokaa gandriiz pietika vietas tirguu pirktai magnetolai! Peec kaada laika aizgaaja ciet viens stobrs, tad izsecinaaju, ka kaads laicinjsh tika maukts ar nuuu ljoti minimaalu elljas daudzumu, bet tad uzradaas kekss, kas nopirka to vella dampi pa 50 Ls. Ak, pat asarinja nobira :) Skate ariidzan bija- no sencha GAZ 53 vecaas skates uzliime (baigi praatiigi sanaaca nopleest) un apdroshinaashanas uzliimiites savulaik bija ar roku aizpildaamas... Un vispaar mashiina bija uz kaut kaadas Tamaaras vaarda :)
Manam onkulim arī bija ZAZ 968M. Arī man 12 gados bija pilnas bikses, kad man deva pastūrēt. Šis auto brauca cauri tādām lauku ceļu peļķēm, kur cauri gāja tikai traktori. Tā sakot zemo apgriezienu motors ar smagumu pakaļā. ATceros, bija gadījums, kad uz ceļa notrūka ventilatora siksna. Stājāmies malā, balsojām (mobilo telefonu un SOS servisu nebija). Praktiski uzreiz apstājās tāds pats ZAZ un par 5 rubļiem nopirkām no cilvēka, kurš bija parūpējies pa rezervēm.
Bet gad visas siksnas bija plīsušas, bija arī citi risinājumi: derēja vienkārš striķis, ar ko laukos pārsēja siena ķīpas vai arī sieviešu zeķe (ja līdzi bija kāda sieviete, kas negribēja palikt uz ceļa).
xexe tas ta4u ir mans vecaijs dampis :))
--->> ZAZ-968M
Tas bija kaut kad pirms mūsu ēras (90 tajos), redzēju 968 (pēdējais, ar restīti sānos, nevis ausīm), kurā bija iebūvēts fiestas vecais bīdstieņu motors. Kaut ko par pārbūvi, kārbu uc pastāstīt nevaru - pārāk sen.