Autinjsh, pareizaak, businjsh tika iepirkc placii, tikko no Shweices. Pirms tam bija '92 Honda Civic Shuttle 1.6i 16V, bet kad izvizinaaja ar shito gotinju, tad atpakalj kaapt negribeejaas. V6 3.1 mono- i, 128 zirgi... Taa nu ir ar amerikaanju motoriishiem, bet tas taa.
Saakumaa videejais pateerinjsh bija 9l (kaut gan automaats). Tas, ka lielie motori rij, ir muljkjiibas, protams, ja viss ir kaartiibaa. Tieshi taapeec shaadu autinju pirka, jo maz eed, komforts, liels (7 vietas).
Nu labais autinjsh, salons superiigs, kaa jau amerikaanjiem tiik, daudz ekstras, motors arii patiikami dzied - bubina, kaa nekaa V6. Origjinaalaa audiosisteema (4 skaljrunji) arii bija laba - kvalitatiivi skaneeja. Salonaa bija klusu - laba skanjas izolaacija. Neruusee, jo stiklshkjiedras virsbuuve, taa tad arii viegls (1600 kg). Arii buktes nevar dabuut, tikai salauzt.
Tachu pliisa gan nost. Saakaas jau ar kaut kaadu sheemu, kas cakareejaas - peekshnji vienkaarshi nevar pielaist, peec kaada laika atkal viss kaartiibaa, taas nomainja - 50 Ls, jaapasuuta no Amerikas, nedeelju jaagaida, tad uz kaadu gadu bija miers. 3 gadu laikaa apmainiija 3 mironjgalvas, nobruka kruiizkontrole, beigaas salonaa gaisu puuta tikai uz kaajaam un stikliem, vienkaarshi iekshaa kaut kas vairaak negribeeja paargroziities, laikam atkal elektronika bija vainiiga. Pat termostats tikai treshais normaali funkcioneeja. Stuures pastuuzim trubinjas paardila, aizmugureejie ritenji ne vienmeer bremzeeja, prieksheejo bremzhu trubinjas pliisa. Salons viss vienaa plastmasaa - diezgan grabeeja, tachu, kad visu paargaaja ar silikonu, tad bija klusums.
Vizuaali gan vinjsh bija smuks - kjirshu perlamutra kraasaa, taadas pashas kraasas origjinaalie '15 lietie diski ar spiidiigu malinju.
Kad uzlika gaazes iekaartu, tad eeda 13l gaazi. Bet liksanas procesaa kaut ko izdariija, ka uz benziina saaka labaak iet. Vienreiz kaut kaadu leciigu Shkodu izgeerba kaa mazu ezi.
Tagad atceroties, gribas atkal taadu. Lai arii regulaari bija visaadi siikumi jaataisa, tomeer autinjsh forsh. Atceros, kaa ziemaa liikuminjus njeemu ar roceni (prieksha velkoshaa). Dazhreiz aizbraucu uz kaadu placiiti atpakaljgaitaa nulliites pameetaat. Kad taa lielaa gotinja iet rinjkjii vai liikumaa shkjeersaam, tad gan ir labaa jushka, un tas nemaz nebija gruuti, metaas tikai taa un arii labi padevaas kontrolei. Bet taa ziemaa uz celja labi tureejaas - stabils.
Kopumaa eerts gjimenes autinjsh.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
un cik naudas tas viss, iekaitot remontus tev maksāja?
Nu nezinu... Mironjgalvas 30 Ls ġab. (lietotas), paareejie siikumi nebija daargi, daudz ko arii nesataisiiju.
Tas ir labais ,man arī tāds ir ,ēdelīgs ir un tāpēc ieliku nesen gāzi tas izmaksāja 250 ls .Pagaidām nevaru pateikt cik ēd gāzi jo neesmu vēl izbraucis uzpildīto balonu.Pa sniegu arī iet apbrīnojami labi un cik brīnišķīģi rāpjas kalnainos ceļos.,tas mani pārsteidza nu gluži kā džipiņš.
Pārvietojos ar Pontiac Trans Sport 2,3 16v DOCH. Nedaudz tomērt grab, pa grantētu ceļu. Vēl pie mīnusiem var minēt, ka neprecīzi pārslēdzas pārnesumi (meh. kārba) un varētu būt mazliet cietāks. Pārējais ir vienkārši SUPER, vadītājam, gan pasažieriem, salona apdare, aprīkojums (standartā), auto dinamika, funkcionalitāte (dažāds pielietojums), degvielas petēriņš (ar kruīzi 9 l uz 100 km), caurgājemība laba un lielisks dizains.
Gadu lietojot nobira orģinālā audosistēma un viss! Auto ir 1995.g. decembris un noskrējis 187 000 km.
Ja vēlas pirkt busiņu - tas būs īstais!
Nu jau gadu braucuar PONTIAC TRANS SPORT 1992G 3,1 MONO.Ieliku gāzi ,ar patēriņu nu tā uz taisniem gabaliem 15 litri ,bet stumdoties pa pilsētu nonāk līdz 20 litriem.Saka ka daudz mēģināšu vēl regulēt .Arī patēriņš atkarīgs no gāzes kvalitātes.Pa gadu tagad uz apskati nomainīju abus lodveida balstus pirku Amerikas Auto 40 ls par abiem.Un tas arī viss.Braucu katru dienu.Cepuri nost ļoti labs minivens.Ar automātu arī nekādas problēmas.Jaudas arī pietiek var paskriet arī ņiprāk nekādas problēmas nesagādā.A jā bij viena ķibele sāka tecēt salona apsildes radiators,sataisiju.Par lietotu daudz prasija.ŽEL naudas bij.Nu tās arī visas ķibeles kas ir notikušas pa šo gadu.
Jā, jā! Es pirms diviem gatdiem palasīju jūsu cildinošos komentārus un nopirku 1993. gada Trans Sport 2,3. Tikai tad es sapratu, ko nozīmē problēmas ar automašīnu. Ļoti ātri - jau pēc mēneša man motorā pazuda spiediens. Amerikas auto speciālisti zinoši māja ar galvu - sak' - tā pati kaite, kas visiem. Ieteica mainīt motora ķēdi, spriegotāju, mierinātājus un eļļas sūkni. Nu, viss kopā + darbs pāri par pustūkstoti latu sanāktu. Nebija man toreiz tādas naudas un es turpināju braukt. Protams, ka motoru nokāvu. Tad sākās meklēšanas laiks. Izrādās, ka es nebiju tāds vienīgais - pilni šroti ar 2,3 litru TransSportiem, kuriem nokauti motori. Bet atrast dzinēju bija neiespējami. Spečuki uzreiz ieteica mest mieru, bet es nepadevos. Izmeklējos krustām šķērsām apmēram gadu - arī Vācijā, Lietuvā, taču veltīgi. Pa to laiku jau biju nopircis citu (pagaidu auto), taču meklējumus turpināju un paveicās. Dabūju lietotu motoru - kopā ar darbu sanāca ap Ls 800. Pēc 3 mēnešiem eļļā parādījās tosols. Izrādījās, ka vainīga ir galva. Pārbaudīju kādas 4 galvas (katra pārbaude maksā Ls 25). Arī tur meistars zinoši māja ar galvu un teica, ka viņš savas ilgās prakses laikā neesot redzējis nevienu labu pontiaka 2,3 litru galvu. Vajadzēja pasūtīt Amerikas auto pilnīgi jaunu. Galvu sagaidīju, uzliku un nobraucu nepilnu pusgadu. Eļļā atkal parādījās tosols. Tagad ar tādu braucu jau 3 mēnešu un gaidu kamēr nobirs. Labot vairs negrasos. Tam autiņam jau ir zelta maliņa. Es vēl nepastāstīju par sveču galviņām, bet domāju, ka nu jau pietiks...
Bet auto labs, ja vien nav jāremontē...
Nopirku sadu auto 2007 gada rudenii. Amerikanu variantu. Nu skaistulis no arpuses, bet sezot ieksa liela vilsanas.
Lidz sim nebiju braucis ar tik lielu auto. sajuta ka brauc ar kadu smago auto motors tiesi zem tevis rec un virsbuve un transmisija baigi cieta un grab. Ta ka pirmas sajutas ir nepatikamas,
Nav parskatams ari nobraukuma raditajs.Sim auto tas rada judzes un novietots ta pret skatu punktu, ka normali skatoties nav nekas saskatams. Bet negaiditakais bija Orginalaa elektroniskā radio skalas sadaalijums tikai neparu skaitlos, Radio SWH 105,2 nav iespejams pareizi iestādīt.
Bet 3.1 l motors ir novietots ta ka neviens meistars labprat klat nekeras. Vispar gruti kadu pierunat so auto remontet.Ir grutibas ari rezerves dalas atrast tik veciem amisu auto. Pat akumulatoru nevar iznemt bez logu mazgataja trauka noskruvesanas, Nemaz nerunājot par svecu nomainu tas novietotas kaut kur dzili aiz motora. Ja kads pats neprot auto remontu un velas sev lielas problemas lai izvelas PONTIAC
Ja aizmirsu parstavbremzi pieminet sim ir tik ipatneja konsktrukcija, ka nekadas sanslides ar nepaveiksi, Iedarbinasas rokturis atrodas zem stures un lai atlaistu jaspiez ar kaju ipass pedalis. Nu par rokas bremzi nosaukt to nenemos.
Aizmugurejie sedekli iznemas viegli tos var izvietot daudzos variantos, ka pasam ertak. Es pat domaju ka vajadzetu kadu nelielu galdinu pieskruvet. Bagazai vieta, kad ir ielikts gazes aparatura, nav liela, it seviski ja ir ievietoti 3 rindas sedekli. Labi ka ir nelielas sanu kabatas.
Par gazes paterinu nevaru saprast domaju ka ap vid ap 12 ir.