Lasītāju pieredze par saviem auto

Nissan QASHQAI 2007 Novērtējums: 5
2.0 benzīns, CVT, 4x4, gandrīz pilnā komplektācija (nav atpakaļskata kameras un navigācijas, bet vai to vajag par 2000 EUR?), 3 mēneši kā no salona, tātad - ir ar ko padalīties.
Testa brauciens pa gludajām Rīgas ielām - forši, izņemot motora rēkoņu pie paātrinājumiem. Sieva baigi safanojās un tika pieņemts lēmums nomainīt 3 g. v. Honda Jazz (arī ar CVT) uz šo. Pasūtīju aprīlī, atnāca novembrī. Pa to laiku izlasīju kaudzi ar atsauksmēm un testiem - it kā neko.

Tātad, plusi:
- ērts un ergonomisks salons, viss savās vietās, stūres un sēdekļu regulēšana - ok, bet tas viss - 4 cilvēkiem (ne 5- iem), kvalitatīva apdare un montāža,
- xenona gaismas, autom. stikla tīrīšana, pašaptumšojošs spogulis, duālais klimats, audiosistēma, bluetooth, parkošanās sensori un citas fīčas reāli strādā un palīdz dzīvot,
- pietiekošs klīrenss un noturība pagriezienos,
- 4x4 uz slidena ceļa.

Un tagad MĪNUSI:
- CVT. Kurš man var pateikt, kādi ir tā plusi? Ja Jazz CVT pie rēcoša motora 1.4 ltr cēla, tad šis tikai rēc. Lai dabūtu kaut cik normālu paātrinājumu, motors jāuzdzen līdz 3500 apgriezieniem, tad jānomet zem 2000, tad ĻOTI prātīgi, kā neiroķirurgam, jāspiež gāze un jānoķer moments, kad CVT un motora algoritms šancē. Nedod dievs nenoķert, jāsāk viss no gala. Kaut cik vēl to var izdarīt pie riktīgi iesiluša motora, ja tas ir pavēss var necensties - neizdosies, tā arī jābrauc 5 km ar 3500 apgriezieniem. Iespējams - līdz ar to benzīna patēriņš nav mazais - 7-8 štrāse, 11-13 pilsēta.
- hadene. Nav problēmu uz PILNĪGI GLUDA asfalta. Tikko sākās kaut mazākie ielāpi un stiķi, jušaka tāda, ka brauc ar
20 g. v. Golf (golfisti - pieodiet!). Nē - salona apdare klusē kā mersī, bet hadene kļūst neciešami skaļa. Tāda juška, ka ir beigti amīši un šarnīri, autiņš paliek drebelīgs. Man kaut ko borēja par konstruktīvām īpatnībām, sak, aizm. amīši novietoti slīpi, lai palielinātu vietu bagāžniekā. Sorry, bet uz kā rēķina!!! Diskomforts ir sūrākais, man čomi, pabraukuši arī autā - kā kaut ko tādu var izražot 21. gs. Var būt priekšpiedziņai tāda trobeļa nav, nezinu, bet par šo esmu dikti neapmierināts. Braucot pāri "guļošajiem policijas darbiniekiem", sajūta, ka uz brīdi attaisās aizm. vāks. Nu jā - ripuļi R17, bet gumija pietiekami augsta - 60/225.
- 4x4 bezceļā. Hadenes gājieni ir ļoti īsi. Tas, protams notur autiņu straujos pagriezienos, bet pilnīgi garām apvidū, pat vieglā. Hadene mokās, liekās, ka tūlīt visu izraus ārā,
- pie lieliem ātrumiem paliek ļoti stingrs stūres pastiprinātājs, sākumā besīja, pēc tam pieradu.

REZUMĒ
Šis ir tīri pilsētas autiņš (tā arī tiek pozicionēts). Par cik klīrenss augsts, jāizvērtē 4x4 vajadzība. Dīzelis netiek piedāvāts ar CVT vai automātu, bet tas bija "žeļeznijs" nosacījums no sievas puses, tātad - izvēles nav. Pirms pieņemat lēmumu par pirkšanu, iztestējiet uz sūdīgām ielām ar ielāpiem, akām utt. Ja apmierina - uz priekšu! Paldies dievam, sieva šo visu augstāk rakstīto nejūt, viņai ir citi vērtību kritēriji (un tā arī labāk). Apmierināta viņa ir par 99% un tas ir galvenais. Laimīgu ceļu!!!
klifans @ 25.janvāris 2008 0:00
Visi komentāri
 
markelis 25.janvāris 2008 12:32
0 0 Atbildēt

hvz biki pabraukaaju ar ne4x4 versiju - nekaadu hadenes grabeeshanu vai diskomfortu nemaniiju.

Jānis 25.janvāris 2008 13:12
0 0 Atbildēt

Nu nafig bija tas jaunais meesls jaapeerk es lasu un nevaru nobriinites sitaadu kaapostu izgruuzt par suudu. Es braucu ar saab 9-5 Griffin 98.g 3.0 turbo pateerins gandriiz taads pats vieniigi pilseetaa bik vairaak, bet taa masiina iet uiii kaa iet kad ieber griidaa :)
Komforts superiigs nekas negrab bedres juut maz, ekstras viss ko vajag ieskaitot harman kardon 9 skaļruņu muuziku ventileejamus beņķus utt. Un tas viss pa 3 K LVL ja nu kaadreiz buus kaads remonts tas neatsver jaunaa auto miinusus aarpraats izteereets neskaitaamas reizes vairaak kaaposta sagaidaams milziigs veertiibas kritums daargas apkopes pie diilera noteikti ka jaagaida rindaa, komforts daudz mazaaks karoce es vienkaarsi nesaprotu nafig taadi suudi jaapeerk.
Nu ja un pirms pirki jaunu autinu vai tad kaartiigu testdraivu netaisiiji piemeeram wess motors dod lexusu uz 2H un vari aaleeties peec sirds patikas viens pats....

autoexperts 25.janvāris 2008 14:36
0 0 Atbildēt

Jāni, ko tu atkal bāzies ar savu Griffinu? Jau noskaidroji, ka tas ir LABĀKS par jaunu 9-5, sēdi un gaidi, kad tas būs vecss un varēsi nopirkt. Es varu pateikt, ka tie Saab ne nu tik klusi, ne nu tik kruti kā tu te izsakies. Esi lohs, brauc ar vecu sūdu un priecājies, cik tas ir kluss utt, jo neko labāku neesi redzējis!

Autoram- a cik tu esi nobraucis ar to savu auto? Vai nav tā, ka reāli visi cēlieni tikai pēc kādi 10k km sāk reāli praksē darboties un līdz tam vispār īpaši lieli apgriezieni nedrīkst būt autiņam? To tev nissan pārstāvis nestāstīja?

VWfans 25.janvāris 2008 15:13
0 0 Atbildēt

Es ar šitādu Qashqai izbraucu testa braucienu, un man patika. Tomēr sev labprāt ņemtu bezgala ekonomisko 1,5 dCi Acenta komplektācijā par 14400 latiem. :)

xxx 25.janvāris 2008 18:26
0 0 Atbildēt

Man ir ideāli līdzīgi ar autoru - arī manai sievai KAŠĶIS iepatikās un širmis aizvērās... Mūsējam ir 1,5dCi,priekšpiedziņa,6ātrumu meh. kārba,aprīkojums ACENTA.
Varu piekrist autoram par skaļo balstiekārtu tikai pie šausmīgi lielām bedrēm un "trepēm"- sīkās tiek pārvarētas tīri vai labi-īpaši nevarētu sūdzēties,bet mana bērna māte arī tos lielos būkšķus nedzird, tātad viss ok!:):)
Ar CVT pats neesmu braucis -tikai varu spriest ,kad vizinājos blakām izmēginājuma braucienā, tā jocīgi likās ,ka jādod lieli apgriezieni,bet paātrinājumu tādu,kādam vajadzētu būt-nejūt... Tāds pussprādzis trolejbuss:) Laikam jau tā tam jābūt...:(
Varu piebilst,ka man iepaticies FANTASTISKI ekonomiskais un spriganais 1,5dCi dzinējs-ritīgi berot ogles VIDĒJO patēriņu virs 6l/100km dabūt nav iespējams(50% pilsēta, 50% ārpus)... vasarā tas ir 5,3-5,4, ziemā 5,7-5,9...(kompja rādījumi)...var jau braukt prātīgi un priecāties par 4,6-5....
Vēl patīk šis 20cm klīrenss- augstāk sēdi-labāk redzi,pie lielveikalu nomalēm piebrauc bez bēdu, no ceļa nobraukt uz parastu pļavu vai pie kāda aizauguša dīķa nav problēmu...4x4 variantam personīgi neredzu jēgu...
Aprīkojums,apdares kvalitāte atbilst cenai...

schizo 25.janvāris 2008 20:13
0 0 Atbildēt

Kas ir CVT?

msh 26.janvāris 2008 4:14
0 0 Atbildēt

VWfans (25.01.2008 15:13) :

Es ar šitādu Qashqai izbraucu testa braucienu, un man patika. Tomēr sev labprāt ņemtu bezgala ekonomisko 1,5 dCi Acenta komplektācijā par 14400 latiem. :)

No tevis jau neko citu negaida - tu nopirksi ražotāja vismazāko vai vienu no mazākajiem modeļiem ar vismazāko dīzeli un pāris ekstrām, un par to kaifosi :D

Shiizo CVT ir variators, kaut vai tas pats, kas audim multitroniks - interesanti, vai kaškas CVT būs tikpat draņķīgs? :D

Modža 27.janvāris 2008 23:11
0 0 Atbildēt

Nu ko es saku - nolādētās korejiešu necinkotās ļerkatas ar vēl neekonomiskākiem benzīna dzinējiem

xons 17.marts 2008 16:32
0 0 Atbildēt

Braucu ar sho auto jau tresho meenesi un varu teikt taa.... taa nav ideaala mashiina... protams tas ir atkariigs no brauceeja vajadziibas un VEERTIIBU skalas, bet mans viedoklis... otreiz es taadu nepirktu un veel par taadu naudu....

Starp citu, auto man ir identisks ar aprakstiito.... vainas ar liidziigas :)

Mashiic 7.aprīlis 2008 2:44
0 0 Atbildēt

nu lohi, kas lohi ! nopērk to sūda CVt un tad brīnās, ka nav uzrāviens.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti