Lasītāju pieredze par saviem auto

Toyota Avensis 1.8vvti (2001) 2001 Novērtējums: 7
Sveiki!
Tagad esmu ticis Avenša vaļā, un varu droši rakstīt. Citādi palasot atsauksmes, neviens nebūtu pircis: ). Auto tika sasists, salabots un pārdots uz Kazahstānu : )
Nopirku auto ar 100 000 km nobraukumu no Vācijas Toyotas centra. Auto no pirmās tikšanās reizes ļoti iepatikās.
Braukts tika gana intensīvi. Pa trim gadiem nobraucu 100 000 km.
Vispirms jau ļoti pozitīvo sākotnējo iespaidu sagrāva eļļas patēriņš 1 litrs uz 3000 km. Šādu defektu apraksta ārzemju forumos tieši šiem motora tipiem - 1.8 vvti. Beigās patēriņš palielinājās līdz 1 l uz 1000 km. Bet spriežot pēc instrukcijas, tas ir vēl norma: )
Uz 140000 mašīnai nobruka ātrumkārba. Arī forumos aprakstīts, ka tas tradicionāls defekts. Rūpnīcā oriģināli tiek komplektēti slikti gultņi. Nomainīja gultņus (160 LVL), bet tad atkal pēc 10000 nojuka (laikam ķīniešu gultņi), - nācās meklēt citu lietotu kārbu - izmaksas 450 LVL (ar darbu).
160000 km parādījās stūres brīvgaita. Amserv servisā pateica, ka jāmaina visu stūres "kolonku" 500 LVL, jo tā nav remontējama, bet arī pačukstēja, ka tomēr varēšot iztikt tikai ar krustiņa nomaiņu - krustiņš 4 lati + darbs 30 LVL. Tad arī noplīsa temperatūras rādītājs motora šķidrumam un āra temperatūrai.
170000 km nomainīju abus priekšējos gultņus (2gb 120 LVL, neoriģināls, ar darbu), visas bremžu uzlikas (120 LVL neoriģinālas, ar darbu). Diagnostikā pateica, ka būs jāmaina aizmugurējie gultņi (200 LVL 1gb. ). Tika nomainītas arī stabilizatora bukses (gb 3 lati, pats mainīju)
Ja nebūtu pārdevis, vēl būtu jāmaina priekšējos bremžu diskus, (gb 25 LVL, neoriģināls), augstsprieguma vadus (apt. 35 LVL). Sāka degt ABS lampiņa. Atrsinājums izrādījās vienkārš. Norūsēja skrūve devējam pie riteņa. Devēju piestiprinot atpakaļ, ABS atsāka darbu.
Sāka parādīties rūsa ap universāla aizmugurējo durvju vadu ieejām un amortizatoriem. Gadā vismaz 2X tika mainītas tuvās gaismas spuldzes (katra 4 LVL).
Ziemā pie -20 grādiem apsilde pilnībā nespēja atkausēt priekšējo stiklu. Tāpat likās, ka salonā ir par šauru un sēdekļi tomēr līdz galam nav ērti tāliem pārbraucieniem.
Lietus laikā lietus no priekšējā stikla lija uz sānu stikliem, kas apgrūtināja redzamību uz atpakaļskata spoguļiem.

Bet nu rakstot par negatīvo, jāmin arī pozitīvais.
+ Vispirms jau jāmin par gaitas īpašībām. Pie nosacījuma, ka ir labas riepas, gaitas īpašības ir ļoti labas (stabilitāte un ceļa sajūta). Ziemā pat sieva braucot brīnījās par drošu braukšanu. Varbūt nedaudz pacieta piekare, bet tas laikam dod arī to stabilitāti. Stūre diezgan pastingra grozīšanai, bet precīza.
+ Var teikt, ka auto bija kluss, kaut gan nedaudz varēja dzirdēt vēju pie lieliem ātrumiem.
+ Uzrāviens nav kā BMW, bet pietiekams. Īpatnēji, bet pie lielākiem ātrumiem (90-110 km/h) likās, ka ir labāks uzrāviens, piem., pie apdzīšanas.
+ Tehniskā apskate izieta 4 reizes ar pirmo reizi.
+ Vidējais benzīna patēriņš ap 7 litri, nebraucot ekonomiski. Vienreiz vasarā 300 km nobraucu ar vidējo patēriņu 5,5 litri (laikam vējš pūta no aizmugures): )
+ Liels bagāžnieks. Salīda bērnu ratiņi, kartupeļu maiss no laukiem un Dormeo matracis, plus čemodāns ar bērnu drēbēm: )
+ Klimatkontrole, 6 airbagi, apsildāmi atpakaļ skata spoguļi un borta dators standarta komplektācijā.
+ Ļoti viegli nomainīt eļļu un filtru. Filtru var nomainīt atverot haubi, caur augšu.
+ Varēja pārvadāt ļoti smagas lietas, līdz galam pat nenosēdās (5 smilšu maisi), un garas lietas (universāla priekšrocības).
+ Pie maziem āra temperatūras mīnusiem, ļoti ātri uzsila salons.

Beigās gribu pateikt, ja pirktu auto, tad Avensis sarakstā būtu kaut kur pa vidu, un tikai ar dīzeļmotoru.

Tie, kuri brīnās par TOYOTAS "uzticamību", varat google. lv ierakstīt: "avensis gearbox problems" vai "avensis vvti oil consumption".

Tāpat, pirms pērkat, var ieskatīties.
http://www. toyotaownersclub. com/forums/ vai http://www. honestjohn. co. uk/carbycar/index. htm?md=401
Varbūt kādam noder.
p. s. palika grāmata par remontiem. Ja kādam interesē, rakstiet uz e- pastu.
 
nemos @ 19.janvāris 2010 0:00
Visi komentāri
 
kasinsh 27.janvāris 2010 17:44
0 0 Atbildēt

Pilnīgi un absolūti neticams apraksts!!!

No mana radagabala puses tieši šis modelis tika ekspluatēts uz nebēdu (tas gan bija rūcošais tieselis), pilnīgi nekādu defektu >100 000km laikā pa LV ceļiem/neceļiem. Absolūti drošs auto, bez liekām investīcijām, ar vidēju komfortu un neizteiksmīgu dizainu (īpaši no aizmugures).

Par 1,8vvti - bija man tāds jauns no salona. Trekno gadu mirkļa vājums :D
Nekāda eļļas patēriņa nebija, viss strādāja ok.

Laikam cienīts kungs būs baigo rūpnīcas brāķi iegādājies :)

saimans 30.janvāris 2010 21:03
0 0 Atbildēt

Es ar brīnos. Laikam tev tiešām nepaveicās ar autiņu. Lūk ,piemēram, krievi lieto tādus uz nebēdu, turklāt pie viņiem ceļi bēdīgāki nekā pie mums. Pašam tāds, tik bišku vecāks un dīzelītis (virsbūve-liftback), kamēr tfu, tfu, tfu, neko īpaši sliktu nevaru teikt. Ņemts ar bij no Vācijas autocentra. Bet par savu autiņu pastāstīšu kaut kā citreiz.
Ak, jā lūk links http://reviews.drom.ru/

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti