Lasītāju pieredze par saviem auto

Mazda 323f 1993 Novērtējums: 6
Apraksts, Hedžbeks,4/5 durvis, izbīdāmas lampas, sarkanā krāsā ar melnu jumtu : D nezinu kāpēc bet tā , laikam bijis uz vāka , vai sapuvis jumts, bet piķa melnā krāsā jumts un skan kā bleķis, tas vēl nav viss, vispār šis mazdas ir ļoti sliktā stāvoklī praktiski visas, pašas populārākās vainas, laikam nebūs nekāds jaunums, akumulātors- ģenerātors, aizdedzes sistēma, (iebrauc dziļākā peļķē, psc. stāj malā un gaidi, tā kā urļikus lietainā laikā šļakstīt neieteiktu, pašam ir bijusi pieredze : D)
un motora aizsargus esmu ļoti reti redzējis šajām mazdām (domāta eļlas kartera aizsargs, ir metāla un plastmasas, ja kāds nerubī par ko es te ) kā arī ziemā sūdīgi lec, ja vājš aķīts, vai arī pārrāk jaudīgs, jo daudz laikam nezin ka ja aķis jāpērk jāzin arī kāds ģenerātors stāv, jo ir tadi gudrinieki kuri iebāž Doch motoru tajā , kur pirms tam stāvēja šujmašīnas 1.6 motors : ) , bet ģenģeri to pašu liek , jo jaunu vai lietotu pirkt ir pārrāk dārgi, : )
kā arī elekronika ļoti vāja, vajag uzmanīties no galvenajām lampām, (tajām kuras veras vaļā un ciet ) labāk vispār izņemt drošinātāju un vērt ar roku ciet : ) nopitni, tad var arī pieregulēt tā normāli pusatvērtā stāvoklī tā tīri neko izskatās : D tāds laku tjūnings kad neko nav jāpērk, ar roku ieteicams ir arī ziemā vērt vaļā un ciet bez elektronikas palīdzības, īpaši salā, jo kad ver vaļā iesalušās lampas tad , motoriņi var sadegt vai vēl ļaunāk nostrādā tas aizvēršanās režīms un tad aķis nosēdīsies vienā setā, un nemaz nepamanīs no kā jāmaina labs aķis vai ģenģeris, motori diezgan labi, sajūgi sūdīgi, aizmugurē šķidruma bačoks sūdīgs, dažkārt vispār nestrādā, jo aizsērē no visiem sūdiem kas tiek bagāžniekā un protams vislabākā ir rūsa, tādu mazdu bez ŗūsas ir ļoti reti nācies redzēt, un tas ir vienalga vai 3 durvīgā vai tas hedžbeks, bet pūšana ir vispopulārākā kaite, šo mazdu ar melno jumtu nopirku par 250 ls un viņais vēl bija 3 dienas tehniskais, bet lai izietu nācās bremzes pārlasīt, izpūtēju līmēt , un lampas noregulēt
bremzes (aizmugurē barabani , par lokiem 2 x 4ls , priekšā diski, par rem. komplektu 2 x 8ls kluči arī kādi 5ls, remkomplekti baigi švakie, praktiski nekas jēdzīgs nav, nu ja ar supportierm tad attiecīgi ap 20ls par vienu remkomplektu vienā pusē,
rocene, galvenā trosīte 5 ls , garās troses baigi dārgās 20 ls viena,
izpūtēji ir reti šiem modeļiem un neiesaku piekrist servisā lai maina detaļas, jo ļoti bieži piekāš, un ieliek lietotas izplūdes sistēmas par normālu summiņu, kad arī pasaka ka par veselu mezglu vajag maksāt pāri 100ls, tas ir pats labākais krāpšanas veids, un arī jāskatās pēc laika, ja par 20 minūtēm paprasa 20ls tad droši vari sūtīt dir*t tos mehāniķus, jo tas tak nav darbs ja pat nenoņem izpūtēju,
ja arī ir piemēram daudz CO(izpūdes gāzes) , tad derētu ieliet to staķika (statoil) 95e (ja ir benzīns : D: D) to ultimu, kādus 20 L un izbraukt visus, lai izdedzina visus sūdus un tad redzēs ka rādīs ievērojamāk labāk, es arī tā izdarīju savai miskastei un ar otro reizi izgāju un bija tuvu pie ideāla tās izplūdes gāzes, tikai ja lambda zonde ir sačakarēta , tad 'tur nekas nepalīdzēs,
galu galā man izmaksāja tas izpūtējs 7 ls, lai skaņa nebūtu, bet var jau arī iebāzt vecas zeķes izpūtējā, lai skaņa mazāka būtu : D
lampas regulēšana maksā ne vairāk par 2 ls, normālā vietā, vai vispār par velti ja esi labs klients kurš pārmaksā kādas 5 reizes visu ko pasaka, un nekaulējās : D

īstenībā nevajag baidīties kaulēties, pa muti jau nesados nevins ja brauksi uz citu servisu, kurš ir patālāk no mājām, man varētu sadot , tie kuri lasa : D: D un pelna naudu ar cilvēku kāšanu, jo man liekas ka gandrīz jau ikviens ir bijis piečakarēts tajās lietās
galu galā noliku ar otro reizi tehnisko tad cenas
mašīna 250ls
dokumenti ~100ls (apdroš. u. t. t)
remonts ~100

reāli var nopirkt lētu un diezgan ciešamu miskasti, ar kuru var diezgan normāli braukt, nu man maks ātrums ar šo bija ~180 km/h

plusi, ekonomiska, motori labi,
mīnusi, var lasīt augšā, ir rūsa, elektronika, retas detaļas ja ņem jaunas



Karlos @ 18.februāris 2010 0:00
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti