Lasītāju pieredze par saviem auto

Jeep Grand Cherokee 4,0 1994 Novērtējums: 9
Nu tā, pēc SAAB un neilgas Nivas ekspluatācijas atradu , kā es smējos, kompromisa variantu- sābiski zaļā krāsā arī ar gāzi un benžu, sev piemērotu džipu. Kā man patīk, ka ar patiesu prieku varu izteikt šos vārdus, jo smieklīgi izklausās ļautiņu teiktais - BMW vai Hondas džips, vai, piemēram, Meresedes džips, smieklīgi, tas tāpat, kā čukčām visa radioaparatūra ir Spīdolas, vai dažiem no mums visi kopētāji ir Xeroksi... )))
Ar šo mašīnu ir ļoti viegli un ... ļoti grūti braukt.
ĀRKĀRTĪGI labas manevrētspējas, šķiet, ka autiņš var apgriezties ap savu asi, neraugoties uz minivena izmēriem, bet ar to viss nebeidzas. Braucot pa šoseju nācās pierast pie tā, ka autiņš skaisti "peld". Tā, kā man ir neliela kravas auto vadīšanas pieredze, tad sajūtas atgādināja, kā tu cilvēks mēgini uz šosejas noturēt GAZ 62 ar būdu... ))) Tas nozīmē, ka vadot šo auto nevar snaust, visu laiku, tas prasa nelielu "piestūrēšanu"...
Īstenībā par to atgādina arī uzlīme uz saulessarga- atgādinajums, ka ŠIS autiņš vadās pilnīgi savādāk, kā citi. kad pirku autiņu neko nezināju par n- tajām ātrumkastes versijām. Protams, zināju, ka eksistē 2x4 un 4x4 versijas. 2x4 speciali radīts snobiskiem šikot kāriem amīšiem, kam 4x4 nav nepieciešams pēc definīcijas (arī cenas ziņā), bet patīk zīmēties ar džipisku autiņu. bet to, ka arī 4x4 ir n- tās versijas biju par slinku, lai skaidrotu. Arī iAuto tik sīkas detaļas neatradu. Izrādās biju ticis par 2100 eiro pie autiņa, kam ir tikai 4x4 par time un 4x4 low, bet nav īsta 4x4 saslēguma. tas nozīmē, ka ziemā, izslīdot priekšai, tā nepieslēdzas, autiņš uz slidena ceļa uzvedas kā parasts kravas autiņš ar pakaļējo piedziņu. Secinajums vajag labas (ĻOTI LABAS!) riepas. Pretājā gadījumā nāksies tāpat kā man pirmajā ziemā braukt ar labajiem ratiem pa kupenām, lai būtu 4x4 saslēgums. Sāpīga pieredze. Ja vēl piesummē to, ka autiņš arī ziemā, protams, peld, riepas šim autiņam ir nepieciešamas tiešām ekselentas< tas laikam ir dārgākais ieguldījums, jo neko citu autiņš negrib.
Galēji ekonomisks, braucot ar gāzi!!! Ne vairāk kā 20 l gāzes uz 100 km, t. i., aptuveni 7,5 Ls uz 100 km ar 4,0 litru motoru! Benzīnu gan dampis ēd daudz! pat neesmu skaitījis cik, jo benzīnu izmantoju tikai iedarbinot un gadījumos, kad beigusies gāze. Pie tam uz gāzi motorītis strādā klusāk un vienmērīgāk. 80 l balons, kas novietots bagāzniekā dod iespēju nobraukt 400 kilometrus- precīzi, ka nomērīts. rezerves tupeles nav, tapat nav arī domkrata. Vienu reizi nācās lūgt talkā autoevakuatoru, jo čalis, kam autiņš bija piederējis bija pats ķimerējies ap elektroniku tadejādi salaidis grīstē peislēdzot disku atstkaņotāju. Vēlāk elektriķis Atlas motorā(labākais serviss!) teica, ka labi, ka nenodegu. Viss beidzās labi.
Tādejādi autiņš iegādāts 2006. gadā, kalpojis man godam, bijis izīrēts firmai, tāpēc atkal sevi atpelnījis.
Šogad atkal pēc 9 mēnešu dīkstāves atkal iedarbināts (biju domājis, ka jau norakstīšu) un nu turpina ripot pa laukiem darba vajadzībās.
Nu re, mana koncepcija, ka nepieciešami vismaz trīs dažādi autiņi katrs savai vajadzīvai attaisnojas!
Laikam jau būs jāmeklē cits SUV vai džips, ja šī remonts iznāks padārgi. Minivens pagaidam ripo, citu nemeklēšu. Varbūt vienīgi jāsāk lūkoties pēc kāda cita sedana, jo pa pilsētu braukat ar džipu laikam nav īsti pareizi, bet kas to zina- bedres ir TĀDAS un ziema iespējams atkal nabadzības dēļ būs ar netīrītām ielām, ka var nākties atmest domu par sedaniem.
Lielgabals @ 31.oktobris 2010 0:00
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti