Vai esam "izslimojuši" pusotras joslas ceļus; VIA Baltica 65

 

Foto: iAuto.lv

Jānis Pipars speciāli iAuto | 28.novembris 2015 11:31

Tallinas šoseja pēc seguma ir lieliski uzbūvēta, bet pēc satiksmes organizācijas slikta!

Pasen nebiju braucis uz Tallinu, tikko biju tur, bet nerunāšu par Tallinu! Man ceļš uz Saulkrastiem nekad nav licies komfortabls, tā specifikas dēļ- saspringta satiksme!

Nu jāatzīst, ka tas ir uztaisīts godam, vairs neiet caur mājām un beidzot mēs esam, ceļa seguma kvalitātes ziņā, apsteiguši Igauņus! Vai tas būs ilglaicīgi, pie tā, ka Latvijā ir plūstošā grunts un lai uztaisītu ilgspēlējošu ceļu ir vajadzīgi daudz lielāki ieguldījumi! 

Ne par to runa, kad nobeigs pēdējo posmu no Salacgrīvas tilta līdz EE robežai ceļa segums būs ideāls!
Bet nu galvenais, kas jāsakārto, lai cilvēku dzīvības tiktu glābtas un satiksme uz ceļa no Baltezera līdz Ainažu robežai būtu droša!

Nezinu cik gudrie ir izstrādājuši šo ceļu un uz kuru laiku, bet šobrīd pa to braukt ir tik haotiski, nedroši, ka es nebrīnos par stulbām avārijām un negadījumiem, kas uz tā notiek! Negribu meklēt vainīgos, bet gribu ieteikt vienu risinājumu, kuru apstrādājot ar visiem iespējamiem papildus situācijas uzlabošanas pasākumiem, mēs visi, kas pārvietojas pa to, varēsim gūt baudu!

IR JĀNOVELK VISĀ CEĻA GARUMĀ NEPĀRTRAUKTU LĪNIJU BRAUKTUVES LABAJĀ MALĀ!

Vienīgie izņēmumi, kad tā ir pārtraukta, lai nobrauktu vai izbrauktu uz ceļa!!!
Tā lai velosipēdisti tur var braukt pa labo malu, līdzīgi, kā Bauskas ceļš no Iecavas pirms pieturas Čagas!

Tas ir ļoti viegli izdarāms, jāpieņem atbilstoši lēmumi, jāsakrāso nepārtraukta līnija un jāizbeidz tas stulbums ar pusotras joslas - palaišanas ceļu!
Jāpalūdz Valsts Policijai, lai kārtīgi padežūrē abos virzienos pirmajā reizē fiksējot uzbraukumu uz nepārtrauktās līnijas, izsakot fiksētu brīdinājumu, bet otrajā liekot atbilstošu sodu! Visam ātri vajadzētu ieiet savās sliedēs!

Jo tas, kas šobrīd notiek tur satiksmē ir trakuma haoss!
Braucot agri svētdienas rītā uz Tallinu, es tikai nodomāju, cik superīgs ceļš, par to pārtraukto līniju apzinoties, ka tas ir briesmīgi, kā šoferus ir pieradinājuši pie neadekvātām darbībām lielā ātrumā! Ātrumam šeit nav vainas, bet izveidotajam satiksmes plūstamības haosam, te ir jābrīnās, ka katru dienu uz šā ceļa nav negadījumi! Vai varbūt ir! 

Uz Tallinu es neiespringu, bet braucot atpakaļ, sākot pēc Ainažu remontdarbiem, es sapratu, ka nevaru nerakstīt, jo uz ceļa ir izveidota katastrofāla satiksmes kustība. Braucu ap 15.00, kad vēl satiksme nebija pati intensīvākā! Igaunijas pusē es piedomāju tikai par ātruma turēšanu pieļaujamos limitos, bet Latvijas pusē man bija jādomā par to, kāpēc viss notiek tik traki!

Labi vienu situāciju pamēģināšu aprakstīt, kas tika izjusta uz savas pieredzes, bet labi, ka iepriekš izanalizējot un bez sekām! Braucu pirms kāda no Saulkrastu viaduktiem, taisns posms, pretī brauc daudz mašīnas - apdzīt nevaru, jo neredzu iespēju, te priekšējais auto padod uz tajā vietā pārtraukto pus joslas līniju, braucot pa to viņš mani laiž, es tā, kā sēne negribu viņu apdzīt, jo pat redzu, ka pretī braucošie arī ieņem pārtraukto pus joslas trajektoriju!

Tajā brīdī mans līdzbraucējs man jautā: Kāpēc Tu, kā sēne neapdzen priekšā braucošo? Es viņam atbildu, ka nevaru veikt manevru, kas man ir galīgi neredzams un ja priekšā pēkšņi beidzās pārtrauktā līnija ar nepārtraukto, pa kuru tā braukt nedrīkst, tad tam vadītājam ir jāatgriežas joslā man priekšā, bet es būšu jau blakām, tas pats var būt pretī braucošajiem auto!

Ja vēl kādā no pusēm minas velosipēdists, tad vispār karamba! Tajā brīdī man aizmugurē braucošais izlemj, ka es sēne, bet viņš var, jo droši pieradis pie tāda stulbuma un dzen man garām! Es kārtīgi sabremzēju visi šoferi raujas, kur kurais, priekšā ir nepārtraukta līnija, minas velosipēdists! Visiem jāpieņem ātrus lēmumus, lai nenotiktu sadursmes!

Kam tas ir vajadzīgs pusotra braukšanas josla vienā virzienā? Mēs varētu braukt pa savu joslu un veikt apdzīšanas manevru, tad, kad nebūtu pretī braucošie, pa malējām metra josliņām atdalītām ar nepārtraukto līniju varētu braukt velosipēdisti!

Ja kāds atbildīgs cilvēks, kuršs šajā situācijā var visu mainīt, bet nesaprot, ko rakstu esmu ar mieru norunāt un izvest skaidrojuma braucienā! Šādu ainu šajā ceļa posmā var parādīt jebkurā virzienā!

Atbildīgie, ja līdz Jums nonāk šī ziņa rakstiet un pie nepieciešamības esmu gatavs dalīties, palīdzēt, lai uzlabotu situāciju uz ceļa!

Pārējiem, kas nav vienaldzīgi un saprot, ka tā to atstāt nevar, komentējiet, pilnveidosim ziņu un dalīsimies, lai tā nonāktu pie atbildīgām amatpersonām!

Aptaujas rezultāti pēc 314 respondentu atbildēm

Aptaujas rezultāti pēc 613 respondentu atbildēm

Piedalies iAuto aptaujā par šo tēmu, šeit >>>

 
Visi komentāri
 
kasinsh79 28.novembris 2015 13:41
58 22 Atbildēt

Tā kā uz Tallinu braucu vismaz padsmit reižu gadā, arī man ir savs viedoklis.

Pusotras joslas ceļus pirmo reizi pirms gadiem desmit - trīspadsmit jau sajutu Polijā. Kur iemācījos, ka lēnākais pavirzās pa labi, ļaujot veikt pretimbraucošajam drošu apdzīšanas manevru. Nepieciešamības gadījumā to dara arī citi. Viss raiti un bez problēmām.

Pie mums. Rodas sajūta, ka kāds to uzskata par apvainojumu, ja kāds brauc ātrāk! Un laist negrib ne par ko!

Taču, es piekristu atrāku palaist tikai tādā gadījumā, ja tas iespējams, respektīvi, man nav jāizbrauc uz baltās nepārtrauktās līnijas. Ap Baltezeru novērojami visādi pigori ;)

Rezumē. Normāli ceļi, vajag mācīties braukt!

Nav pie mums nekā ārkārtēja.

Jefiņš 28.novembris 2015 22:48
3 1 Atbildēt

It kā pareizi runā, bet pa TV liels policijas šefs skaidroja pavisam savādāk. Jaturas visiem brauktuvē, apdzīšana kā uz parasta ceļa, bet tā pusjosla domāta velogājeju rīcībai.

Es arī gribu braukt, kā tu raksti, un ļoti ērti turēt "ceļu" kad tā linija "starp kājām", bet nevienam nedrīkstu pārmest, ka brauc, kā tas policists lika. Tāpēc skaidrība kā braukt ir jāieved tur augšā un jāieraksta satiksmes noteikumos, un jāmāca jau autoskolās. Ar apļu kustību tak mums tas pats, dod iespēju izbraukt, braucot pa otro rindu, bet atpakaļ pirmajā palaistais vairs tevi nelaiž. Tatad puve atkal galvā :D

andris 29.novembris 2015 9:09
20 9 Atbildēt

nu kada sakara japalaiz kadu butu,kas brauc atrak,ja latvija brauksana struma ir 90 un es braucu teiksim 100.kur tad vel japalaiz kadu un japabrauc malina ????????????

esses 29.novembris 2015 10:19
7 10 Atbildēt

ja tu uzskati, ka normali ir parsniegt pa 10km/h, kaapeec lai es nevareetu par 20 vai 30km/h?pats tu losis paarsniedz, bet apvainnojies un nelaid garaam tos kas paarsniedz kapeiku vairaak kaa tu.... aarsteejies, cirvi

ashais 28.novembris 2015 14:07
5 0 Atbildēt

tur pirms viaduktiem ir nepārtrauktā līnija un nevajag jaukt ar ieskriešanās joslu!!!!

Ādažnieks 28.novembris 2015 14:43
64 31 Atbildēt

žetons autoram par stulbāko ideju kāda dzirdēta! pēc šāda raksta sacerēšanas vajadzētu uzreiz ņemt tiesības nost, jo skaidrs, ka nezin kā braukt un pats neapzinoties noteikti rada avārijas situācijas uz ceļa

Kanibaals 28.novembris 2015 17:38
7 1 Atbildēt

Žetons tam, kas to ceļu uzprojektēja. Polijā šādi pusotras joslas ceļi ir vietās ārpus pilsētām, kur nav vajadzība ik pa kilometram joslu skaitu samazināt. Ceļam nebūtu ne vainas, ja tas būtu normāli uzbūvēts. Labāks variants ir reversās apdzīšanas joslas nevis 1,5 joslu ceļi.

rt 28.novembris 2015 15:17
15 0 Atbildēt

Kāpēc tālajā galā (Ainažu pusē), kur notiek izbraukšana/iebraukšana Saulkrastos neizveidoja divi līmeņu krustojumu (taurenīti), bet daudz mazāk svarīgos krustojomos līdz tam tādi ir? Cik vēl traģiskām avārijām tur jānotiek?

iAuto 28.novembris 2015 15:37
3 0 Atbildēt

Ļoti labs jautājums!

rt 28.novembris 2015 15:22
1 25 Atbildēt

Bet ja par 1,5 joslas ceļiem, tad es parasti pa tiem pārvietojos ar ieslēgtiem tālajiem strobiem, jo tikai tad vācās malā gan priekšā braucošie, gan pretīm braucēji.

japis 28.novembris 2015 15:27
22 12 Atbildēt

Tāda anarhija nekur nav redzēta. Vai nu jāizbeidz pusotras joslas princips,vai jāizveido divas joslas. Vienmēr pastāv trešā iespēja,lai apsitās gudrenieki,kuri grib ātrāk kautkur nokļūt,teiksim kapos.

Armīns 28.novembris 2015 15:45
27 2 Atbildēt

Uz šāda veida ceļiem bieži gadās, ka pretimbraucošais veic apdzīšanas manevrus iebraucot pretējā joslā ar tādu nekaunīgu aprēķinu, ka pretimbraucošais viņu noteikti palaidīs un iebrauks savā rezerves joslā. Vismaz pie mums uz Ādažu ceļa tādi džigiti netrūkst. Uz parastās šosejas jau neviens pretimbraucošo grāvī nedzen.

Armīns 28.novembris 2015 15:48
8 2 Atbildēt

Uz šāda veida ceļiem bieži gadās, ka pretimbraucošais veic apdzīšanas manevrus iebraucot pretējā joslā ar tādu nekaunīgu aprēķinu, ka pretimbraucošais viņu noteikti palaidīs un iebrauks savā rezerves joslā. Vismaz pie mums uz Ādažu ceļa tādi džigiti netrūkst. Uz parastās šosejas jau neviens pretimbraucošo grāvī nedzen.

Braucējs 28.novembris 2015 16:03
13 8 Atbildēt

Kur var izlasīt, kā pareizi jābrauc pa šiem 1,5 joslu ceļiem, jo ir tādi, kas uzskata:

-ka nedrīkst iebraukt tajā mazajā joslā;

-ka tā ir josla, kurā drīkst iebraukt īslaicīgi, ja es braucu lēnāk par atļauto, lai palaistu garām;

-ka tā ir papildus josla, kur vajag braukt nepārtraukti;

-ir tādi, kas uzskata, ka pa priekšu braucošajam obligāti ir jābrauc malā, ja redz, ka kāds grib tikt garām vai vēl trakāk, ja pretīmbraucošais veic apdzīšanu;

Esmu par nepārtruktās līnijas novilkšanu, jo nemākam lietot šādus ceļus, protams, jāpiemin, ka daudzi ir aizmirsušu virzienrādītāja lietošanu apdzenot!

Sarkasms 28.novembris 2015 22:06
8 15 Atbildēt

To ko nemakam - aizliedzam!! Tatad pirmklasniekus aizliedzam, jo vini tak nemak isti neko, sviestaina argumentacija.

soferis ar 40 gadu stazu 28.novembris 2015 16:04
7 2 Atbildēt

atradusi par ko cepties Sis ir visidealaikais variants ka drosi apdzit Ja sini posma butu tikai divas joslas varu garantet ka so posmu varetu paveikt daudz ilgak ( vajag domat ar galvu )

Satiksmes uzraugs 28.novembris 2015 16:28
9 10 Atbildēt

Kāpēc braucot ar max atļauto ātrumu man kaut kur jāvacas malā?

Vai tos, kas brauc par lēnu nevajadzētu sodīt par satiksmes traucēšanu?

Vai velosipēdistiem vispār uz VIA Baltica ceļiem ir atļauts braukt?

Piekrītu tie pusotras joslas ceļi sevi neattaisno, nevajag salīdzināt ar Poliju un Lietuvu, jo tur viņi ir citādāk veidoti!

Pie mums viņi jauc prātu satiksmes dalībniekiem!

kasinsh79 28.novembris 2015 18:33
14 4 Atbildēt

Nekas nekādu prātu nejauc, bet soģa lomā nevienam gan būt nevajadzētu! Vienmēr esmu sacījis ka tā ir tikai katra paša brīva izvēle braukt arī ātrāk (un par to samaksāt, ja pieķer). Vismaz es, kruizējot kontantā ātrumā, nekad neesmu apzināti kādu nelaidis garām. Tas ir stulbības paraugs tādā gadījumā.

šoferis bez stāža 28.novembris 2015 16:36
2 3 Atbildēt

Mēģināju saprast, ko raksta soferis ar 40 gadu stazu, bet laikam viņš vairs nebrauc Tallinas virzienā un rakstīt arī neprot, jo tā īsti nesapratu, kas viņam "domat ar galvu" un ko "paveikt daudz ilgak"! Es piekrītu ceļā uz Tallinu ir jāsakārto vienkāršas lietas!

esses 28.novembris 2015 17:16
2 18 Atbildēt

kas tu esi, kropli, lai teiktu, ka neviens nedriixt nekur steigties?ko tu zini, kaapeec kursh steidzas? kas tev saraujas, ja tev kaads pabrauc garaam, apdzen?nahren tev tiesiibas un mashiinu, izaarstee savus kompleksus un tad liec tiesiibas, peerc mashiinu

Cilvēks 28.novembris 2015 17:22
12 5 Atbildēt

Pusotra josla noderīga štelle, apdzenot izslēdz frontālo avāriju risku. Ko lai piebilst, ja negrib mācīties braukt jāsēž blakus sēdvietā un jāklusē. Lohiem lohu problēmas.

Dadzis 28.novembris 2015 17:36
53 7 Atbildēt

Katru dienu braucu pa šo šoseju ar 100-110km/h pēc spidometra(ja laikapstakļi atļauj).

Ir autovadītāji, kuri brauc ātrāk par mani un strauji pietuvojas manam auto. No sākuma tas mazliet tracināja, bet tad es sāku viņus palaist, ieslēdzot labo pagriezienu. Un viss nostājās savās vietās, apdzenošais ieslēdzot avārijas gaismas pateicās man, es atgriezos savā joslā. Man labi un viņam. Cienijamie autovadītāji/as pamēģiniet izdarīt to pašu un šī "problēma" pati atrisināsies acumirklī. Paturiet prātā, ka kādreiz arī jūs kautkur steigsities.

Labas redzamības apstākļos, jāpalaiž tie skrējēji, ja slikta redzamība, tad katram pašam jāizvērtē veikt palaišanas manevru vai nē.

P.S. mēs jau nekad nezinām īsto iemeslu kapēc tie vadītāji steidzas.

Sarkasms 28.novembris 2015 22:09
1 2 Atbildēt

Viens sakarigs komentars

apsis 28.novembris 2015 17:38
6 8 Atbildēt

Ja nejedz izmantot joslas ko piedava intesivakai satiksmei tad nebrauc pa viniem baruc pa grankerofkam apvedceliem. ritenbraucejiem nav ko darit uz atrgaitas celiem laid uz bikerniekeim un min cik jaudas. avarijas notiek del stulbibam ka es tev nelaidisu ko te iedomajies utt, opji kratas pa celu uz 70 kur atlautais ir 100 ak tu muzs ja kads skrien vai brauc atrak ka tu tad godpratigi palaid un neiespringsti brauc mierigi maja pats busi dzivs un neizraisi avarijas situaciju

soferis ar stazu 28.novembris 2015 17:47
5 0 Atbildēt

Drosi vien labak novilkt gar malu nepartraukto svitru un apstasanas gadijuma auto novietot labaja josla ???!!! 9Jo nepartraukto liniju nedrikst skersot !!!!

Foley 28.novembris 2015 19:02
6 5 Atbildēt

Arī Ādažnieks un 100% piekrītu rakstam ka tās 1 1/2 nav paredzētas mūsu šoferiem kamēr neizprot joslas jēgu un kāds to nav izskaidrojis kā pareizi to lietot! Daži džigiti uzskata ka lēnāk braucošie (ar max atļauto) ir jābrauc pa pusjoslu lai tie var doties tālāk tanī pat laikā priekšā ir gara kolona. Piebraucot pie kolonnas daži priekšējie nolien pusjoslā un laipni laiž mani garām bet priekšā rinda, es viņam piebraukšu blakus un kur viņš liksies ja pusjosla beigsies vai priekšā pietura, velobraucējs (tikai nemēģiniet teikt ka velo braucējs tur nevar atrasties būs sutas) utt. Pusjoslā var iebraukt ja vajag apstāties vai apbraukt kas griežas pa kreisi!

Velo celiņš ir līdz Baltezeram (no Rīgas) tālāk jādodas pa 1/2 joslu un tie pusjoslas auto braucēji biedē!

No A2 lidz Gaujas tiltam satiksme ir intensīva un 1 1/2 josla nestrādās, tā ir jāaizkrāso ciet!

Iespējams es kļūdos, izklāstīju savu pieredzi un viedokli, labprāt dzirdētu skaidrojumu no idejas autora kāpēc tur ir tad dīvainais veidojums.

JP5 28.novembris 2015 20:06
1 1 Atbildēt

Par ko labprāt dzirdētu skaidrojumu no idejas autora?

Par kādu ideju iet runa?

Kas par dīvainu veidojumu?

HEHE 28.novembris 2015 19:39
7 3 Atbildēt

Mans novērojums, ka uz Tallinas šosejas katru reizi līdz Ainažiem ir vismaz kāda vai pat vairākas avārijas situācijas, it sevišķi apdzinēji nerēķinās, ka palīst malā nav kur, jo pa malējo pusjoslu ir kāds gājējs, velosipēdists, kāds stāv utt. Vēl ir novērojums, ka diezgan bieži mašīnas sāk apdzīt abos virzienos vienlaicīgi un tad, ja kāds nav pamanijis šādu lidotāju, tad sekas var būt sliktas. Nezinu, kāda ir statistika, bet diezgan bieži dzirdamas nopietnas avārijas šajās šosejā. Uz citām šosejām šādu ekscesu nav, lai arī virzienā uz Liepāju un Ventspili ir gana daudz lidotāju. Tā kā mans secinājums, ka drošāka ir vecā divjoslu šoseja.

JP5 28.novembris 2015 20:09
5 4 Atbildēt

Vismaz viens šeit saprot par, ko iet runa!

Paldies ir vieglāk, ja saproti, ka ir cilvēki, kas saprot lietas nopietnību!

Pēcis 28.novembris 2015 20:00
5 2 Atbildēt

Ceļam nav nekādas vainas un josla domāta, lai lēni braucošie palaistu tos, kas brauc ar max. atļauto.

Diemžēl, kad braucu ar nedaudz virs 90, tad visādi gudrinieki cenšas riskējot apdzīt un pārgudri pamācīt, kur mana vieta.

JP5 28.novembris 2015 20:03
6 5 Atbildēt

Lasu komentārus un nesaprotu, vai tiešām tik neskaidri tas ir uzrakstīts!

Problēma ir nesakārtotā satiksmes plūsma ar pus joslu!

Tā pus josla pie ceļa no Rīgas uz Ainažiem nekam neder un ja godīgi, tad padomājiet kāpēc uz tā notiek tik daudz negadījumu!

Nepārtraukta līnija joslas malā ieviestu skaidrību satiksmē nenotiktu automašīnu plūsmas dalīšanās abās pusēs, visi vadītāji mērotu mierīgu ceļu, kā to dara piemēram Igaunijā.

Ja Jums ir tikai interese izliet žulti, tad turpiniet tādā pat garā!

Skaidri saprotu, ka nevienam neinteresē kādas problēmas risinājums, ja tas neskar viņu personīgi!

Es par to, ja sakārtotu pusloslu par joslu, tad atrisinātos daudzas braukšanas problēmas un mūsu Latvijas autovadītāji uzvestos atbilstoši līniju marķējumiem, kas ir vienādi visā Latvijā!

Gadi ir pagājuši un izjūtot kāda satiksme ir šajā ceļa posmā, salīdzinot ar kaimiņu valstīm, tā ir stresaina automašīnu plūsma tie, kas brauc ar tālām gaismām, elpo pakausī un apdzen paļaujoties uz to, ka pretī braucošais pabrauks malā, pats neievērojot, ka mala pretī braucošajam to te atļauj, te neatļauj ir pilnīga traka situācija!

Atliek vien novēlēt braukt un baudīt braucienus, protams nožēlojot, ka nesaskatāt to, kas vienkārši būtu uzlabojams!

Pārvērst pusjolu, kas ir tāda pašaura par normāla platuma joslu un izveidot normālu ceļu, kas ir raksturīgs Latvijas ceļiem!

Abos virzienos normāla platuma joslas ar ceļa nomalēm!

Tas dotu situācijas uzlabojumu šajā ceļā!

Negadījumi samazinātos, bet galvenais beigtos nervozitāte auto vadītāju attieksmē braucot, kas ir radīta ar nepareizu ceļa izveidi!

Paldies iAuto par publikāciju!

Zirgs 28.novembris 2015 20:06
5 6 Atbildēt

Policijai jāķer un jāsoda tie, kas par šādu ceļu ar 90 un vairāk ILGSTOŠI brauc ne pa malu, ne pa joslu. Tā teikt, labais ritenis pa pa malējo daļu, kreisais pa braukšanas joslu.

Kad tādu braucēju redzi, nevar saprast, vai slims vadītājs vai bojāts auto.

JP5 28.novembris 2015 20:14
3 6 Atbildēt

Nav vērts sākt ar sodīšanu, ja pamats nav sakārtots!

Haoss rodas no izveidotās pusjoslas, kas sašaurina pašu joslu un kopumā vadītājos tiek radīta stresa pilna satiksme!

Nevienam uz šī ceļa nav ērti!

VWfans 28.novembris 2015 20:21
6 13 Atbildēt

Protams, šis posms satiksmes ziņā ir drusku nepatīkams. Problēmas rada braucēju atšķirīgā sapratne par to, vai laist vai nelaist apdzīt/apsteigt gribošo garām, tieši kad laist, kad nelaist. Mierīgāka braukšana ir tad, ja brauc vienā tempā ar fūrēm un laiž ātrāk braucošos garām, brīžiem pavirzoties pa labi.

JP5 28.novembris 2015 20:38
1 4 Atbildēt

Tātad neko mainīt nav nepieciešams?

Viss ir kārtībā?

Sarkasms 28.novembris 2015 22:17
5 1 Atbildēt

Ir jamaina domasana, nevis jasledz josla...

Ne reizi neesmu neizpratis uz cela notiekos.. seko lidzi, un rikojies atbilstosi.. ja nevar tevi apdzit, nelaid, var palaid...

Tie kuri steidzas uz kapiem tapat tos nenokaves..

Un ja pareizi atceros tad pilvertigi 1,5 josla sakas aiz gaujas tilta, kur to ari var jedzigi izmantot..

Un velreiz, seko kas notiek uz cela.. t.sk. vai nav gajeji, ritenbrauceji...

Ja kko nemak vajag macities nevis nolikt lidz ar cemi un teikt nemaku un nemmaz negribu macet..

PV 28.novembris 2015 20:46
12 4 Atbildēt

Hei! Kur problēma? Braucu tur arī pirms rekonstrukcijas. Ja nesanāca 4 joslas, tad vismaz pusotra josla ir risinājums. Nu neiet tur bieži gājēji, nebrauc arī velo. Un pat, ja iet vai brauc velo, ceļš ir tālu pārredzams, laicīgi var pamanīt gājēju vai velo un paspēt noreaģēt.

Es ne tikai pavācos malā, lai palaistu apdzenošo, bet, intensīvas satiksmes gadījumos, visu laiku braucu malā, lai aiz manis braucošie to savlaicīgi redz un var rēķināties ar manu pozīciju, arī pretīmbraucošie tieši tāpat var rēķināties un veikt apdzīšanu kāda stūrgalvīgā dēļ, kurš ar loģiku nedraudzējas.. Ja visi tā brauktu, apdzīšana nebūtu jāveic, sanāktu tikai apsteigšana un visi laimīgi! Tā kā nekādas nepārtrauktās līnijas! Ceļš ir jāizmanto visā atļautajā platumā!

PV 28.novembris 2015 20:58
6 0 Atbildēt

Un nereti tur kādsspītīgi brauc tuvāk sadalošajai vidus joslai, kad bez maz sanāk pārkāpt noteikumus un šādu gudrīti apsteigt pa pilnīgi brīvu labo pusi..

JP5 28.novembris 2015 20:59
2 3 Atbildēt

iAuto paldies par publikāciju!

Sabiedrībai ir jāaug un jāsāk katram pašam ar sevi!

Žēl, ka maz īsto profilu cilvēki iesaistās sociālo tīklu publiskajās diskusijās!

Voviks 28.novembris 2015 22:06
5 2 Atbildēt

Redzams, ka autors nav stipri gudrs.

"Kam tas ir vajadzīgs pusotra braukšanas josla vienā virzienā? Mēs varētu braukt pa savu joslu un veikt apdzīšanas manevru, tad, kad nebūtu pretī braucošie, pa malējām metra josliņām atdalītām ar nepārtraukto līniju varētu braukt velosipēdisti!" - vai autors tur vairāk par 1x ir braucis? Tur tā nevar sagaidīt, līdz pretī nebrauks, jo pretī VISU LAIKU brauc. Ceļš ir noslogots.

Var likvidēt šīs platās nomales, bet varu garantēt, ka negadījumu ar smagām sekām skaits pieaugs grandiozi un atkal tiks meklēti vainīgie. Tikām tāds Herr Pipars rakstīs, kā Latvijā nemāk būvēt ceļus un ka šitāds risinājums ATKAL nav labs.

sviesc 28.novembris 2015 22:54
28 6 Atbildēt

saac lasiit csn no jauna. pirmkaat, taa nav josla. ne puse ne vesela. taa ir celja nomale. uz vairums citiem celjiem, asfalta vietaa ir smiltinja. sheit asfalts. ar domu, ka taa ir droshaak izvairoties no frontaalas sadursmes. mazaaks riska, ka auto sanesiis. uz celja nomales, driikst apstaaties, staaveet, braukt ar velo, iet ar kaajaam, braukt ar pajuugu utt. celja nomale nav paredzeeta braukshanai. iedomaajies situaaciju: tu palaid kaadu, bet tur gaajeejs. kas notiek, steidziigais aizbrauc, bet tu palaideej esi slepkava ar ieprieksheeju nodomu. peec visiem punktiem ilgi seedeesi. peec nospiedoshaa vairaakuma komentaaru saprotu, ka paarsvaraa lv pie stuures seezh neizgliitoti nervozi degeneraati, kuriem viss PO un brauc peec pasha izdomaatiem, no pirksta izziistiem noteikumiem un paarlieciibas.

Aigars 28.novembris 2015 22:30
10 7 Atbildēt

Raksta autoram...aizej vēlreiz braukšanas kursos, vai drošu braukšanu pamācies!

Pusotra josla ir ideāls risinājums normāliem autovadītājiem.

Ceļu satiksmē ir ''JĀPIEDALĀS'' nevis vienkārši, tupi, ar zirga klapēm uz acīm jābrauc. Piedalīties satiksmē nozīmē iesaistīties, mācēt mainīgā situācijās pārnest fokusu (uzmanību), prognozēt potenciālās situācijas. Tādējādi arī ne tikai tupi ''pašam braukt'' , bet vērot ko dara citi, palīdzēt citiem. Palīdzēt nozīmē ne tikai ''rāvējslēdzēja'' principu, bet arī savlaicīgi pārkārtoties, lai kādam padotu ceļu, pamirkšķināt ar gaismām, braucot uz mirkli ''paņemt acu kontaktu''.

Tas viss kopumā ir droša braukšana, dinamiska braukšana. Nevis ''brīvdienu opīšu'' braukšana.

Raksta autora vāvuļošana pret pusotru joslu ir prasta braukšanas analfabēta atrunas un slinkums pieņemt ko jaunu, labas pārmaiņas.

sviesc 28.novembris 2015 23:01
8 5 Atbildēt

saac ar sevi varbuut?

Q 28.novembris 2015 22:40
2 1 Atbildēt

Problēma ir psiholoģiska. Braucot pa to malu, sanāk "laist pa vidu" ceļa apzīmējumu - pārtraukto līniju. Vai nepārtraukto, ja pārtrauktā beidzas un kāds tajā brīdī dzenas garām. Sajūta ir nekomfortabla.

Otra psiholoģiskā problēma ir tiem, kam kaut kur jāskrien. Vai viņi tiešām kaut kur labāk paspēs, pārsniedzot atļauto ātrumu un ietaupot divas, piecas, desmit minūtes? Pēc vienas avārijas uz Tīnūžu - Kokneses ceļa Timrots ļoti pareizi jautāja: varbūt vajadzētu pētīt, kāpēc tās Kia vadītājs tik nenormāli nesās? Kas bija viņa problēma? Vai viņš to apzinājās? Varbūt šodien vēl būtu dzīvs?

Trešā - mazākā - problēma ir autoram. Latviešu gramatikā ir tāda pieturas zīme "punkts", silti iesaku iepazīties. Ļoti bieži to var un vajag lietot izsaukuma zīmes vietā :)

Atbilde JP5 28.novembris 2015 22:44
4 5 Atbildēt

Vajag nevis aizliegt labas un progresīvas lietas, bet gan izglītot!

Lai CSDD rīko sociālas kampaņas un māca TV, pirms Panorāmas, tā lai ''opīši un omes'' no pāķiem mācās braukt pēc ''modernām tehnoloģijām''.

Tāpat lai CSDD māca TV ar klipiem visādiem pāķiem, kā pareizi jāiebrauc un jāizbrauc vairākjoslu apļveida kustībā. Piemēram, Dreiliņos... Visas novērotās avārijas tur ir dēļ idiotiem, kurus vajadzētu uz šoferu kursiem no jauna sūtīt piespiedu kārtā. Cik tupam ir jābūt šoferim, lai spītīgi izbrauktu visu apli pa pirmo joslu. Tādējādi traucējot citiem iebraukt aplī... Tas pats ir par šo pusotru joslu.

Vienkārši vajag cilvēkiem mācīt par progresu. Laikam uz viedtālruni no podziņām arī pārgāji tikai tāpēc, ka tos vienkārši pārstāja ražot, vai ne? :D

Un ja pēc 10 gadiem cilvēki pārvietosies ar droniem pa gaisu, tad tu arī spītīgi brauksi ar zirga ratiem, ja?

A2 28.novembris 2015 23:08
3 0 Atbildēt

Pareizi ir, ka vajag izglītot. Tagad laikam autoskolās nemāca, ka pretējā braukšanas josla, tā kura ir atdalīta ar to raustīto strīpu ceļam pa vidu ir domāta tiem kuri brauc pretī! Un tev nebūs iebraukt tajā kad pa to tev pretī kāds brauc, jo viņš brauc pa savu joslu un rēķinās, ka arī tu brauksi pa savu nevis viņa. Daudzi debiloīdi to neņem vērā un vienkārši izlien priekšā un ir sašutuši, ka neviens nelaiž, jo viņi neseko līdzi ceļa apzīmējumiem kuri tai vietā neparedz tādu palaišanas iespēju. Lūk arī negadījums.

Cits variants ar jauniešiem debiloīdiem, uz pilnīgi tukša ceļa pielido aizmugurē kaut braucu uz 100, un neapmierinātībā midžina uguņus, apdzen un priekšā noliek pa mēmajiem, kaut gan varēja savā nodabā lidot un nestresot kā to dara pieredzējuši vadītāji kuri vēlas apdzīt tie apdzen, padomājot arī par to, ka neviens jau visu laiku neskatās atpakaļskata spogulī, ka tik kāds nepielidos no aizmugures un steidzami jāpalaiž.

Atcerējos Vernonu, priekā braucošajam jāgarantē, interesanti kas būtu jāgarantē šajā gadījumā? Un kad tas apdzen un noliek pa bremzēm un dabon pakaļā tad atkal priekšā braucošam jāgarantē!

sviesc 28.novembris 2015 23:04
4 1 Atbildēt

vinji jau riiko. raada tv izgliito. bet laikam neesi skatiijies.

Es ! 28.novembris 2015 23:06
5 2 Atbildēt

Ja nemāk braukt, minstinās pie apsteigšanas un neievēro elementāras satiksmes pieklājības normas, tad veidojas bīstamas situācijas un nekas cits neatliek kā rakstīt apsurdus rakstus vainojot visu un visus pie savas nemākulības uzvesties uz ceļa.

ABECEDE95 28.novembris 2015 23:20
31 2 Atbildēt

Gan raksta autoram, gan komentētājiem steidzīgi jāpārlasa CSN. NAV tādu "pusotras joslas ceļu", TĀDI NEEKSISTĒ. Un malā NAV JOSLA. Malā IR NOMALE.

1. Nomale - ceļa daļa, kas piekļaujas brauktuvei un NAV PAREDZĒTA mehānisko transportlīdzekļu braukšanai (nemehāniskiem gan braukšana pa nomali ir atļauta, piem. velosipēdiem, mopēdiem).

2. Ja brauktuve ir sadalīta braukšanas joslās ar ceļa apzīmējuma līnijām, transportlīdzekļu vadītājiem JĀBRAUC TIKAI PA JOSLĀM (pa braukšanas joslu, nevis nomali ar asfalta segumu).

3. Visbeidzot 124. CSN punktā ir dots viens vienīgs izņēmums: ja NOMALEI ir asfalta segums un tā ir atdalīta no BRAUKŠANAS JOSLAS ar pārtrauktu 924. ceļa apzīmējumu (līnijas garuma attiecība pret atstarpi: 2 pret 1), transportlīdzekļi DRĪKST pārkārtoties uz nomals un ĪSLAICĪGI pabraukt pa to nolūkā palaist garām apdzenošos/apsteidzošo (iespējams, tādējādi ietaupot steidzīgajam iebraukšanu pretējā ceļa pusē).

Ieklausieties tak vienreiz: DRĪKSTAM, NEVIS ESAM SPIESTI!!! DRĪK-STAM!

Man "не в падлу" uzbraukt uz nomales un palaist kādu garām, taču tikai tad, ja redzu, KAS NOTIEK UZ NOMALES - tur var pārvietoties gājēji, velosipēdisti, mopēdisti, tur var būt noparkoti automobiļi. Naktī tumsā, lietū vai sniegputenī iebraukt nomalē, nezinot, vai tur kāds nav, ir pašnāvība (pirms jebkura manevra, t.sk. pārkārtošanās, jāpāliecinās par drošību - proti, par to, ka netiks radīti šķēršļi vai briesmas citiem - CSN 70.).

Rezumē: iebraukšana asfaltētā nomalē ir vadītāja labās gribas žests, nevis pienākums. Gribēs - pabīdīsies, negribēs - tās ir viņa tiesības. Jābrauc ir PA JOSLĀM, nevis nomalēm. Nepatīk - apdzen. Pārliecinies par to, par ko jāpārliecinās pirms apdzīšanas un apdzen. Apdzīšanu neviens nav atcēlis.

PS. LV vadītāji degradējas ar katru dienu jo trakāk. 95% - cietpaurīgie nejēgas un profāni. Noteikumu zināšanas mazliet mazākas, nekā nekādas.

Burkāns 29.novembris 2015 0:08
4 4 Atbildēt

Es ieteiktu autoram "izslimot" kāri uz avārijas situāciju izraisīšanu, esi tik laipns un nodod savu vadītāja apliecību CSDD

Sēņotājs 29.novembris 2015 0:16
2 4 Atbildēt

Autors tiešām āpsis: būtu labāk braukt mācījies, nevis raksteļus skricelējis...

didzisk 29.novembris 2015 1:29
4 0 Atbildēt

Zviedrijā jau pēdējos piecus gadus visus šitādus ceļus pārtaisa par 1+2, tas ir, kilometru vai divus tu brauc pa vienu joslu, nākamo kilometru tavā virzienā ir divas. Apdzen bez problēmām. No pretējā virziena satiksmes atdala sēta. Daudz drošāka sajūta, nekā starp Rīgu un Saulkrastiem.

kasinsh79 29.novembris 2015 6:35
3 0 Atbildēt

Secinājums viens.

Tas ir mans labas gribas žests, ja es kādu ātrāku palaižu garām, īslaicīgi pavirzoties pa labi. Tāpat man jāpriecājas, ja mani kāds līdzīgi palaiž, ja braucu ātrāk. Jauki :)

Ari apļveida kustībā ir tas pats tikai labas gribas žests - CSN neaizliedz braukt pa apli apkārt, izmantojot tikai labo malējo joslu (vismaz es regulāri to novēroju no instruktoru puses Mūkusalas aplī). Bet tas nav glīti pret citiem!

PV 29.novembris 2015 10:29
2 3 Atbildēt

Redzi, Tevis nosauktais 3.punkts arī ir atbide par situāciju. Arī taisnība, ka tā nav obligāta rīcība, tikai skumji, ka daudzi to nesaprot, nerīkojas.

Tos daudzos, varu derēt, ir n reizes kāds palaidis garām, pārkārtojoties pa labi. Bija noteikti ērtāka un DROŠĀKA apsteigšana, vai ne? Tikai žēl, ka pēc tam tas neiesēžas, nepielec..

Un, protams, nav jāpārkārtojas, jālaiž, ja uz nomales redzi gājēju, velo vai noparkotu auto, ko uz šī ceļa ļoti labi un savlaicīgi var redzēt. Un tāpat, ļoti laicīgi vari izvākties atpakaļ, ja, uz nomales atrodoties, pamani priekšā šķērsli. Un jau rakstīju, ka nav uz šī ceļa gājēji un velo! Jeb reti ir. Biežāk rudenī sēņotāju novietotie auto.

HEHE 29.novembris 2015 10:59
2 1 Atbildēt

Vasarās brīvdienās ir gana daudz visādu velo, sēņotāju utt. uz šī ceļa.. Taču lasot komentus, liekas, ka LR ir normāli lidot un citiem bezmaz obligāti ir jālaiž garām šādi braucēji neskatoties uz nepārtrauktajām lìnijām un pagriezienien kas ceļā līdz Saulkrastiem ir ne mazums. Retoriski - kāpēc tieši LR visi sāk lidotun dzīties, starp Iklu un Tallinu satiksme ir tik vienmērīga. Man jau īpaši stresu šis ceļš nerada jo parasti ir normāls temps un skatos spoguļos. Bet nedēļas nogales braucējiem gan šis ceļš var iedzīt stresu.

Autors 29.novembris 2015 10:58
5 3 Atbildēt

Šajā ceļā Bezjēdzīgs ir joslas atdalījums no nomales pa kuru brauc velosipēdisti, iet gājēji vai ir apstājies auto.

Braukšanas joslas platums ir šaurāks par iespējamo, bet tā braukšana pa nomali ir "murgaina", jo nav piemērota līkumainam ceļam un vadītāji brauc kā pa pārtraukto, kā arī turpina braukt pa nepārtraukto joslas līniju.

Tas rada haosu uz šī ceļa.

Domāju, ka normāla platuma divjoslu ceļš sakārtotu šo posmu, jo braucot Igaunijas pusē viss ir kārtībā, bet Latvijas pusē es nebrīnos par tik daudz avārijām!

Braucot pa šo ceļu katru reizi, kad satiksme ir intensīva, vienmēr ir jūtam stresa drudžaina braukšana, ja tas ir tikai man, tad atvainojos par sagādātajām neērtībām!

Es labošos un nebraukšu nost no joslas, jo nevēlos iesaistīties ceļu satiksmes negadījumu veicināšanā, bet lūdzu neapdzeniet mani, jo šaurās, līkumotās joslas to neatļauj.

Jauku braukšanu visiem iesaistītajiem!

Dragon 29.novembris 2015 18:18
6 14 Atbildēt

Es nebraucu tur katru dienu, bet šad tad sanāk. Kad braucu, tad pārsvarā nomales ir tukšas no velosipēdistiem un gājējiem. Bet tajās reizēs, kad braucu, ir ļoti daudz gadījumu, kad citi auto brauc ar ap 90km/h ātrumu pa joslas vidu, un apdzīt tādus pie intensīvas satiksmes ne vienmēr uzreiz ir iespējams, bet malā tie nepārkārtojas, kaut nomale ir kilometriem tālu priekšā brīva..

Šis stāsts mani saista ar tikpat daudzajiem gadījumiem par, piemēram, braukšanu pa Jūrmalas šoseju pa otro, vai pat trešo joslu, kur gadiem nekas nemainās, kur vadītājiem iebraukt pirmajā joslā laikam ir kaut kas zem sava goda..

Dragon 29.novembris 2015 18:24
6 0 Atbildēt

Nav vaina ceļā, bet vadītāju galvās!

Nomales tur varbūt varētu būt šaurākas, tādā gadījumā nodalīt ar nepārtraukto līniju. Bet situāciju tas, varu derēt, globāli nemainīs, jo netrūks "gudrīšu", kas brauks pie vidus sadalošās joslas un spītīgi nevienu garām nelaidīs.

tallinas šosejas braucējs 29.novembris 2015 22:55
2 0 Atbildēt

es regulāri braucu pa Tallinas šosejas, pa turieni ir braukt dievīgi, viegli apdzīt ja priekša braucošais pabrauc sāņus. paskatieties cik daudz avārijas notiek Tīnūži-Koknese, liela satiksme regulāras apdzīšana un ar smagām sekām. uz talinas šosejas tādas avārijas nenotiek

Saulkrasti uz Rīgu 30.novembris 2015 11:27
9 0 Atbildēt

Neņemos apspriest projektētēju ieceri veidot tiešī šādu- pusotr-joslas konfigurāciju, bet savu viedokli gribu pateikt gan.

Es pa šo ceļa posmu pārvietojos regulāri un jāatzīmeē, ka neesmu skrējējs (90-100 km/st), kā rezultātā pusi ceļa esmu spiests nobraukt kā lidmašīna pa skrejceļu- atstājot līniju zem sevis. Rīta cēlienu uz Rīgu pat pieminēt negribu, kad viena liela daļa savas nogulētās minūtes mājas cenšas ietaupīt lidojumā līdz Rīgai. Tādos brīžos uz joslas vispār tikai brīžiem "parādos", tāpēc gribu darīt zināmu savu, jau senu, pieredzi, kad ceļš tiek veidots nevis ar divām pusotrjoslām, bet ar trim un tā vidējā ļoti veiksmīgi tiek lietota tieši un vienīgi, šai gadījumā, jāsauc- apdzīšanai, vai nogriešanai pa kreisi, ja atļauts. Nevienam nevajag nekur "pierauties' un tas kuram ir jābrauc ātrāk, var mierīgāg iemest aci vidējā joslā un veikt savu apdzīšanu/apsteigšanu nevienu neietekmējot.

P.s. "Rīta skrējiejiem"- ir teiciens "Late departure- late arrival!" Ludzu nelabojiet savas kļūdas uz citu rēķina!

kasinsh79 30.novembris 2015 13:03
3 1 Atbildēt

Iespējams, kādam nepatiks, ko sacīšu, bet tādi reiz secinājumi pēdējo gadu kontekstā.

Ļoti vāji mums autobraucēji parādījušies. Uzlīst lietus - uzreiz satiksme paralizējas. Pasarg dies' sāks vēl pat snigt - bezmaz vai tālāk braukt nedrīkst, jo ceļš slidens utt. Jābrauc pa šādu (mazliet citādu) šoseju - ceļam augšā lielu diskusiju, pat paniku. Tas viss ir smieklīgi.

Tā ir tāda mīkstmiešu domāšana, draugi :)

Daudz braucu vieglajam auto pie stūres darba darīšanās. Braucu regulāri pa Baltiju un Poliju, citās valstīs - ceļojot vai īrējot auto. Un problēmu nekur nekādu. Vienkārši adaptējos vietējai satiksmei, ceļu infrastruktūrai, galu galā - arī tehnikai! Pilnīgi vienalga, kādi laika apstākļi vai ceļu stāvoklis - jāpielāgojas, nevis jāpukst!

To arī novēlēšu visiem no Iauto :))

dzanks 1.decembris 2015 8:38
1 0 Atbildēt

Ceļa posmu Rīga -Saulkrasti mēroju vismaz reizi nedēļā. Mani secinājumi sekojoši. Pusotras joslas ceļš pēc savas būtības ir labs, ja visi braucēji ir modri, zinoši un savstarpēji pieklājīgi. Pabrauc uz malu kad vajadzīgs (arī ja pretimbraucošie apdzen) un netup šai pusjoslā pieņemot to par ilgstošai braukšanai paredzētu. Vislabāk tas strādā ar smagajiem (fūrēm), jo tīri apdzīt kravas auto (vai bieži pat vairākus) uz šī ceļa intensīvā satiksmē nav viegli. Diemžēl tas nestrādā ar vairumu (pēc novērojumiem) poļu kravas auto šoferu kā arī mūsu pašu taisnprāšiem (vieglajos auto), kas uzskata, ka nevienam neko nav parādā un var droši braukt ar 80 vai 90 km/h gar ass līniju pie atļautā 90 (vai pat 100 km/h vasaras sezonā uz Saulkrastu apvedceļa).

Ko no tā visa var secināt? Novākt šo pusjoslu būtu neprāts. Brauciena ilgums vienā virzienā pieaugtu par 15-20 minūtēm vienā virzienā. Risinājums - trīs joslu satiksme (Polijas modelis). Divus kilometrus vienā virzienā divas joslas (pretī viena), tad otrādi, ar atbilstošām ceļa zīmēm kas par to informē. Nekur nav jāapdzen!!! Nav jādomā par palaišanu vai ielīšanu! Mierīgi pasēžu tos pāris km aiz kāda lēnāka, jo zinu, ka tālāk noteikti varēšu apsteigt bez stresa. Lūk par šo vajag padomāt. Tas neder visur (dēļ mūsu ūbersvarīgajiem meža celiņiem) bet vietām šis būtu risinājums.

BB 1.decembris 2015 12:21
0 3 Atbildēt

sheit tomer vajadzētu raksta autoram mazliet pamacities braukt un ari noteikumus !!! Vinjsh uz vācijas banjiem momentaali noskiltos!!!kadā sakarā vispār riteņbrauceji ir uz trases !!! Logiski ka tas būs dzīvībai bīstami !!

Jancis 9.decembris 2015 22:01
0 0 Atbildēt

Varetu teikt ka diezgan nepiekriitu, ka gruti izbraukt.

pats gana regulari braucu pa sho celu uz limbaziem no rigas un otradi.esmu gan steidzies, gan vilcies un ne reizi neesmu newienam traucejis, mani palaizj, es palaizju.

bet par seguma kvalitaati nu nez, man nekad nav paticis tas gludais asfalts, jau slapjsh var slideet, kur nu vel kad melnais ledus, vecie asfalti tada zinjaa bij labaki,tas ir raupja seguma.

Kas tas ir pusotra josla? Donoru paradīze? 2.jūlijs 2016 20:23
2 0 Atbildēt

Tie vadītāji var steigties tikai uz divām vietām - kādu nogalināt braucot ātrāk pa atļauto vai tikt uz saviem kapiem! Nu kur tu aizskriesi ar to dzelzs kasti? Pasaule apstāsies, ja brauksi normāli? Mani nepamet sajūta, ka Latvijā dzīvo diva tipa cilvēki, normālie cilvēki, kuri ciena citus un īpašie cilvēki, kuriem pie pakaļas par likumiem un citiem. Atradušies skrējēji, es jau neiebilstu, ka mums ir vairāk orgānu donoru, bet dariet to lūdzu nenogalinot citus cilvēkus. Un vēl, lūdzu ierakstiet savās pasēs, ka esat gatavi ziedot savus orgānus pirms skrienat ar savām kastēm pusotras joslas mīļotāji!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis 2

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti