Rīgā, Maskavas ielā uzstādītas betona drošības barjeras 18

 

Ilustratīvs attēls Foto: Ekrānbilde no Google.com/maps

Nozare.lv | 7.janvāris 2021 13:11

Rīgā, Maskavas ielā uzstādītas betona drošības aizsargbarjeras, aģentūru LETA informēja Rīgas domes Satiksmes departamentā.

Aizsargbarjeras uzstādītas, lai uzlabotu satiksmes drošību.

Ņemot vērā posma garumu, barjeru uzstādīšanas darbi tiks pabeigti turpmāko nedēļu laikā, līdz ar to autovadītājiem jārēķinās ar satiksmes organizācijas izmaiņām, piemēram, darba tehnika var daļēji aizšķērsot braucamo joslu.
 

 
Visi komentāri
 
Nja 7.janvāris 2021 13:37
5 1 Atbildēt

Noskaidrot precīzāk nevar? Pa vidu, malās, starp joslām, posma garums? Neticās ka jums tā bilde tur precīza.

šķērsām 7.janvāris 2021 15:44
7 0 Atbildēt

tā būtu visdrošāk

anonimikis 7.janvāris 2021 13:52
0 1 Atbildēt

Pēc bildes no centra līdz pat Salaspilij. Zvērīgi.

iAutolv 7.janvāris 2021 14:54
0 2 Atbildēt

Diemžēl, precīzākas informācijas nav. Attēlam vien ilustratīva nozīme.

anonimikis 7.janvāris 2021 15:20
1 0 Atbildēt

www.rdsd.lv lapā pašā priekšā ir

2021.01.07 12:25

Maskavas ielā uzstādītas drošības aizsargbarjeras

Lai uzlabotu satiksmes drošību, no 5. janvāra Maskavas ielas posmā no Nr. 449 līdz Nr. 458 tiek uzstādītas dzelzsbetona drošības aizsargbarjeras.

Pļurkt 7.janvāris 2021 16:13
1 2 Atbildēt

Tas jau ir šo kluču turpinājums, kurus iesāka likt vēl laikam pagājušajā gadsimtā!

Ja tos klučus būtu salikuši vismaz par 20 cm augstākus, tad varētu maukt ar tālajām garantēti neapžilbinot pretīmbraucošos (kā ASV autobāņos). Bet šitie - tāda pusbutaforija vien ir - naudas "apgūšana"! Starpība naudā ir pāris %, bet tas ir starp izsmieklu un ārkārtīgi lietderīgu jaunievedumu reālai satiksmes drošībai!!!

Pļurkt 7.janvāris 2021 16:15
1 0 Atbildēt

Pagaidām viss šitais ir vistīrākā naudas iešnāpšana nāsīs vai maskēta plata ceļa sačakarēšana, ar domu lai VRAŽESKĀS ļotenes nevarētu nosēsties!!!

Freijers 7.janvāris 2021 15:21
0 0 Atbildēt

šodien būs jāpaskatās...Līdz šim jau tie betoni sākās īsi pēc maskavas ielas radara

Braucejucis 7.janvāris 2021 18:18
1 0 Atbildēt

cerams kreisie pagriezieni vairs nebus uz/no debilajam rumbulas blakusteritorijam un atlautais atrums bus 70 vai 90

Xxx 8.janvāris 2021 7:02
4 0 Atbildēt

Kārtējais rd marazms, kāda tur drošība???

Ļoti bieži sanāk braukt ārā no Nulpes ielas un veikt kreiso pagriezienu centra virzienā, satiksme ir ļoti intensīva abos virzienos. Bieži dabūju raut uz vidusjoslu (nav pēc csn, bet vismaz nebija jāgaida nez cik ilgi), lai pēc tam drošāk iekļauties satiksmē, kā pa ieskrējiena joslu. Tagad tur ir barjeras un tādu manevru tur izmantoja praktiski visi. Lieki piebilst, ka veicot labo pagriezienu dēļ tiem, kas taisa kreiso, arī nevar redzēt, tos, kas brauc no centra puses.

Šajā gadījumā drošību saskatītu, ja būtu pa vidu izveidojuši ieskriešanās joslu un varētu iekļauties satiksmē.

Protams var jau aizliegt kreiso taisīt no Nulpes ielas, bet tad apgriešanās vietas normālas arī nav. Nu bremzēs satiksmi pie fotoradara, būs kārtējās pārkārtošanās un bīstamās situācijas.

P. S. Nulpes ielā vislielākā satiksme ir tieši ar kravas auto!!!

RD satiksmes departamentā strādājošie - sāciet vienreiz ar smadzenēm domāt nevis ar d...

Nja 8.janvāris 2021 10:00
3 1 Atbildēt

Aizliegs kreiso un viss, būs tev satiksmes drošība. Apbrīnoju tos, kas apzinās, ka kreiso taisīt konkrētā vietā ir tizli, bet nē, turpina to darīt. Man nekad nav bijušas problēmas izmest kādu līkumu, toties nervi saglabājas ilgāk. Apgriešanās vietu nav nemaz tik grūti uztaisīt, trīs joslām tur vietas pietiek, var pat diezgan garu joslu uztaisīt, tas ka smagajam jāliekas šķērsām pāri pretējai joslai, nu ko padarīsi? Salikt vēl kādus desmit luksaforus uz tās ielas? Var jau utopiski runāt, gremdējam maskavas ielu zemē un smagie braukā blakus pa paralēlajām ielām un tiltiem pāri.

Xxx 8.janvāris 2021 19:53
1 0 Atbildēt

Var redzēt ka vairāk par vw polo neesi vadījis, iekāp smagajā un tad komentē!

Pīkstēsi citu dziesmu, kad veikšu ar smago apgriešanās manevru no labās malējās joslas bloķējot uzreiz abas jislas!

Braucejucis 8.janvāris 2021 20:05
0 0 Atbildēt

Tur jau sen smagie bloke abas joslas taisot kreisos pagriezienus no blakusteritorijam. Dirsa viss tas rajons ir un sapists cels jo vajag drocit uz 50 kaut ari ir divas joslas katra virziena. Rumbulas ahujennie autoplaci, cebureki, arbuzi, maukas un furisti - mierigi tur var iet ar buldozeru visam pari.

Fix 8.janvāris 2021 7:44
0 0 Atbildēt

Tiek radiits jauns "melnais punkts" auto satiksmee, jo paarredzamiibas nekaadas!!! Toties atvieglos CP darbu, jo tos tak aiz barjeras neredzees, un varees piekjert "paarkaapuma vietaa".

Braucejucis 8.janvāris 2021 8:45
2 0 Atbildēt

Klau raudataj kad tevi pedejo reizi cp ir sodijusi? saproti ka cp tik pat ka nav uz ielam un jabut izcilam zabakam lai uz viniem uzrautos. Gadijuma nav ta ka tev citas jomas ari ne ipasi veicas? ;)

Žora 8.janvāris 2021 10:03
0 0 Atbildēt

Jā. Nauda nesmird,bet patīk gan nerēķinoties ar drošību. Tagad tur būs avārijas ar asinīm.Lai izbraukt uz Daugavpils šoseju no visiem sānceļiem (kreisie manevri)bija redzms uz ceļa notiekošais,tgad griezīs uz aklo

koford 8.janvāris 2021 12:36
0 0 Atbildēt

Vislielākā jautrība būs Maskavas-Jāņogu krustā,ja barjeras tiks uzliktas arī aiz fotoradara.Tur jau ar visu normālo pārredzamību katru gadu notiek smagas avārijas(pagaidām bez smagi cietušajiem),ar barjerām, izbraucot no Jāņogu ielas ,pārredzamība būs tuvu nullei +nebūs sadalošā josla,kurā patverties pie intensīvas satiksmes Rīgas virzienā.

roseļe 9.janvāris 2021 6:25
0 0 Atbildēt

jā, redzamība tiem, kas griežas- samazināsies.Tur ir saceltas jaunas bāzes, kur rodas liela transporta plūsma, redzēsim kā tas palīdzēs.Drīzāk nepalīdzēs.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti