Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Autoceļa Tukums - Kuldīga būvdarbu posmā būtiski defekti; "Strabag" jālabo uz sava rēķina 25

 

Ilustratīvs attēls Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 19.decembris 2021 13:22

Reģionālā autoceļa Tukums-Kuldīga (P121) būvdarbu posmā no Līduma līdz Grenčiem atkušņa laikā ir atklājušies būtiski defekti, kas ietekmē satiksmi, aģentūrai LETA pavēstīja VSIA "Latvijas valsts ceļi" (LVC) Komunikācijas daļā.

Tajā skaidro, ka patlaban autoceļa posmā no 4,66. līdz 17,63. kilometram ir ieviesti ātruma ierobežojumi. LVC iespēju robežās aicina autovadītājus izvēlēties citus maršrutus un atvainojas par sagādātajām neērtībām.

Būvdarbus autoceļa P121 posmā veic SIA "Strabag", kuriem uzdots nekavējoties labot avārijas bedres, kas ir izveidojušās būvdarbu posmā, un nodrošināt nepārtrauktu uzraudzību, savlaicīgi labojot jaunus bojājumus, kuri, visticamāk, pārādīsies arī turpmāk. Visi labojumi būvdarbu veicējam jāizdara par saviem līdzekļiem.

Kā norāda LVC, brauktuves strauja sabrukšana liecina, ka būvdarbu veicējs un būvuzraudzība nav pienācīgi novērtējuši apstākļus, tai skaitā laika apstākļus, un asfalta ieklāšana notikusi nepiemērotā laikā. Iespējams, ir arī pieļautas nepilnības asfalta izbūvē. Pavasarī bojātās konstrukcijas būvniekam būs jāpārbūvē par saviem līdzekļiem.

LVC vērtēs defektu iemeslus, kā arī visu iesaistīto pušu atbildību, piesaistot procesam neatkarīgos ekspertus.

Iepirkumu uzraudzības biroja publiskotā informācija liecina, ka līgums par attiecīgā posma pārbūvi ar "Strabag" noslēgts par 3,984 miljoniem eiro.

 
Visi komentāri
 
Tas 19.decembris 2021 14:19
6 0 Atbildēt

pats Smārde-Tukums, kur tā saucamā dubultā virsmas apstrāde.

iAuto 19.decembris 2021 15:38
4 3 Atbildēt

Šis ir ļoti labs precedents, pēc šī LVC ceļi būs vēl labāki. Kad uzņēmums saprot, ka slikts darbs būs jāpārstrādā, tad brāķi vairs negribās taisīt ne tikai Strabag, bet arī citi uzņēmumi.

Bedres uz jauna ceļa, protams, ir grūti noslēpt, bet malači, ka par to runā, un vēl svarīgāk, ka noslēgtie līgumi ļauj pieprasīt un REALIZĒT garantiju

nja 20.decembris 2021 8:07
4 0 Atbildēt

Sapriecājies tā it kā kaut kas būtu izdarīts! Pienāks pavasaris, advokāti būs sagatavojuši papīru kaudzi un Māris varēs no sava maciņa maksāt!

Egils 19.decembris 2021 16:25
5 0 Atbildēt

Nekas tur nemainīsies, tikai firmas nosaukums...

Aha 19.decembris 2021 18:01
2 1 Atbildēt

Diemžēl tie paši LVC bija pilnīgi bezzobaini par iedzīvotājiem sagandētajām automašīnām,izsistajiem stikliem un drausmīgo situāciju šajā pašā ceļa posmā visas vasaras būvdarbu laikā!Būtu jāizvērtē LVC atbildīgo amatpersonu atbilstība amatiem.Sūda brāļi jobanie!

Conqueror 19.decembris 2021 18:06
1 1 Atbildēt

nu kādu bildi jau varēja ielikt - to, ar bedrēm, ne jau šito, kur viss ir ideāli

mjaaa 19.decembris 2021 19:15
0 0 Atbildēt

Visur tas pats atkārtojas arī ar to asfalta virskārtu uzberamo uz piķa līmes. Vasarā uzlika kaut kādu asfaltu Jugla (Suntažu pagasts)-Tūrkalne un pašā Tūrkalnē līdz tam P80 asfatam pa virsu kārta - tagad izskatās kā uz asfalta brīvi nobērti akmeņi.

Kanibaals 20.decembris 2021 10:01
1 0 Atbildēt

Ja pareizi ieklāj tad rezultāts ir gauži labs. Nepareiza tehnoloģija un tad viss dsā. Nu jā pāķi jau zīmes neievēro un tad sit logus ārā.

nu 20.decembris 2021 10:41
1 0 Atbildēt

es nez, kuri ievēro ātrumu un kuri nē, bet tas, ka pilsētnieki uz tīra ledus pēkšņi ļoti ievēro ātrumu, tas gan fakts

Man domāt ka visiem džipveidīgiem, kam pakaļa gaisā jeb augstāk kā pārējiem, vajadzētu būt obligātai prasībai lai būtu dubļusargi, citādi tie met ļoti tālu akmentiņus un granti

Tur 21.decembris 2021 15:33
0 0 Atbildēt

pat ievērojot visas zīmes, stikli plīst. Lai varētu droši braukt, jāliek 30 kmh.bet tad kāda jēga vispār to ceļu taisīt...

wons 20.decembris 2021 11:18
1 0 Atbildēt

Ceļiem garantijai būtu jābūt vismaz 10 gadi, pilnībā jaunbūvētiem 20 gadi.

eidis 20.decembris 2021 13:26
2 1 Atbildēt

Un kāpēc ne 50?

Diemžēl notaupīti projekti + pārkrauti baļķvedēji ir nāvīga kombinācija. Tavas garantijas prasības šādā situācijā ceļa cenu trīskāršos. Tehnoloģiju attīstība un bezjēdzīgu ciematu (un attiecīgi arī ceļu) ir vienīgā gaisma tuneļa galā.

bedre 20.decembris 2021 12:21
1 0 Atbildēt

Šis konkrētais ceļš ir vienkaŗši psc. Nokusa reizē ar sniegu

Janka 20.decembris 2021 15:14
1 0 Atbildēt

Vispāŗ jau būvdarbi nav pabeigti, tā, ka tukša iršana.

Raimonds. 20.decembris 2021 13:39
1 1 Atbildēt

Visi viens otru pazīst, sarunās padalīsies un kā bija tā paliks pārkrāsos linijas un viss.

Un ja tas nepalīdzēs noziedos kādai partijai

Pļurkt 20.decembris 2021 13:47
0 3 Atbildēt

Sen jau vajadzēja ieviest Čehijas konkursu modeli, vismaz ceļu būvē!

Tad nebūtu nevienas uzmetējfirmas pēc pirmajiem sūdiem, un jaunu dibināt neviens neļaus vai vismaz neļaus piedalīties konkursos (bez pieredzes analogās vai lielākās būvēs!!).

Bet pagaidām Latvijas likumdošana un konkursu modeļi taisni kliedz par uzmešanu. Piesolīja pašu lētāko, sataisīja sūdus, uztaisīja mākslīgo firmas bakrotu, nākamajā dienā tie paši vēži dibina firmu ar citu nosaukumu, un visi gali ūdeni..... BET par iešņāpto naudiņu dzīvo zaļi vismaz pāris gadu!!

Nav pirmā nav pēdējā reize.

Savējais 20.decembris 2021 15:50
1 0 Atbildēt

Vai tad šito kantori kaut kad nesauca par Šlokenbeku, kas pēc dažu ceļu izbūves "ļoti kvalitatīvā līmenī" , lai nebūtu jāveic garantijas remontu, tika "pārtaisīta" par citu - Strabag? Varbūt vienkārši vēsture atkārtojas?

Garambraucejs 20.decembris 2021 18:53
0 0 Atbildēt

Kada muldesana lielaka dala asfalts tika liets labos laika apstaklos

Bet 21.decembris 2021 7:03
2 0 Atbildēt

Strabagam jai bija problemas ari ar kabile kuldiga posmu, sanaca daudz kur partaisit un skembas bert pa virsu, brinos ka atkal Strabagam lauj akstities!

seller 21.decembris 2021 9:59
0 0 Atbildēt

Tas ir viens no bieži braucamiem ceļiem. Kurš zina - vai šis posms līdz Sātiem jau skaitās pabeigts? Remontu dēl šovasar braucām apkārt caur Kandavu. Un - nekad nav bijušas pretenzijas pret jaunajiem posmiem aiz Kabiles, pirmais tur vispār ir ļoti vecs asfaltētais posms, nākošais arī jau nav tik jauns, no kāda 2012 g., nav brīnums, ka tika pielabots.

eseris 21.decembris 2021 12:03
0 0 Atbildēt

Pareizi, janka, tie jau tikai tehnoloģiskie caurumi lai atlasītu vecos un remontā aizsūtītu jaunos autiņus!!!!

Dumis 21.decembris 2021 13:20
0 0 Atbildēt

Strabag -s sen sevi ir parādijis kā kvalificētu brāķdari. Nav vēl uzskaitīti neviens Strabaga ar kvalitāti taisītie ceļi vai labotie ceļu posmi. Tukums-Jelgava kur laboja posmu no apļa līdz Kalnciema šosejai, ja pareizi pagajušo gadu tas jau ir brukšanas stadijā. Kā tādus strabagus atrod un kas tādiem dod atļaujas .....?

Autovadītājs 22.decembris 2021 5:38
0 0 Atbildēt

Ko nozīmē uz sava rēķina jālabo ceļš... Lai pasūtītājs noalgo kantori kas to var izdarīt kvalitatīvi un ātri...un maksā par to brāķdari.... Būs mācība...

Pļurkt 22.decembris 2021 8:00
0 0 Atbildēt

Axa un 8 gadi staigāsi pa tiesām, lai atdabūtu savu iztērēto naudu! Tā ir Latvānija ar savu idiotisko tiesvedību!

Andrejs 9.jūlijs 2022 9:11
0 0 Atbildēt

normāli veči strabagā strādā

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Tesla slikti, Honda – labi: vācu TÜV atklāj, kas ir labākais 6

Ja jūs esat Honda Jazz īpašnieks, tad varat priecāties – jūsu auto nelūzīs un kalpos uzticami vismaz pirmos 2-3 gadus. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām budžeta elektroauto Citroen e-C3 (+ VIDEO) 3

Citroen e-C3 ir pirmais Eiropā radītais un ražotais budžeta elektromobilis, kura cena, ieskaitot valsts un tirgotāja atbalstu, ir zemāka par 19 000 eiro. Lasīt vairāk

 

DS Automobiles gatavo elektrisku kupeju ar 750 km sniedzamību 2

Franču premium zīmols DS Automobiles, kas ietilpst Stellantis grupā, gada beigās prezentēs jaunu pilnībā elektrisku SUV kupeju, kuras darbības rādiuss WLTP ciklā būs līdz 750 kilometriem. Lasīt vairāk

 

Šorīt Kurzemē, Vidzemē un valsts centrālā daļā sniegs un apledojums apgrūtina braukšanu , strādā 62 ziemas tehnikas vienības 10

Šorīt uz plkst. 6.30 Kurzemē, Vidzemē un valsts centrālā daļā sniegs un apledojums apgrūtina braukšanu pa valsts galvenajiem un reģionālajiem autoceļiem. Slidenos ceļa posmus kaisa ar pretslīdes materiāliem. Lai uzlabotu braukšanas apstākļus, ceļu uzturēšanas darbos iesaistīta 62 ziemas dienesta tehnikas vienības. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti