Neste Oil uzsāk polārdīzeļa tirgošanu 3

Neste Latvija | 22.decembris 2013 11:49

Polārdīzeļa saduļķošanās temperatūra ir -29ºC, sasalšanas temperatūra ir -34ºC. Polārdīzelim, tāpat kā ziemas dīzeļdegvielai netiek pievienota biodīzeļdegviela - rapša metilesteris.

“Neste Latvija” uzsākusi “Neste Polar Diesel” jeb Polārdīzeļa piegādi no Somijas. Polārdīzelis ir paredzēts ļoti bargiem ziemas apstākļiem un Latvijā tas būs pieejams tikai lielākajās “Neste Oil” degvielas uzpildes stacijās (DUS). Šobrīd visās “Neste Oil” DUS Latvijā kopš šī gada septembra ir pieejama augstākās kvalitātes ziemas jeb arktiskā dīzeļdegviela.

“Neste Oil” Polārdīzeļa saduļķošanās temperatūra (Cold Point) ir -29ºC, sasalšanas temperatūra (CFPP) ir -34ºC. Polārdīzelim, tāpat kā ziemas dīzeļdegvielai no “Neste Oil” rūpnīcas Somijā atbilstoši normatīvajiem aktiem netiek pievienota biodīzeļdegviela - rapša metilesteris. Šobrīd “Neste Oil” stacijās tirgotās A2 klases ziemas dīzeļdegvielas saduļķošanās temperatūra ir -22ºC, sasalšanas temperatūra ir -32ºC.

Foto: Publicitātes attēls

Artu Airiainens, SIA “Neste Latvija” ģenerāldirektors: ““Neste Oil” katru gadu jau savlaicīgi uzsāk ziemas dīzeļdegvielas tirdzniecību, tāpēc mūsu klientiem nav jāsatraucas par dīzeļdegvielas atbilstību laika apstākļiem. Latvijas ziemas ir neparedzamas, tāpēc esam parūpējušies, lai mūsu klientu dīzeļautomašīnas nepieviltu arī īpaši bargos laika apstākļos. Atgādinām, ka ziemas dīzeļdegvielu nedrīkst jaukt ar nepiemērotu dīzeļdegvielu, lai nepasliktinātu tās parametrus.”

“Neste Oil” naftas pārstrādes rūpnīca atrodas Somijas industriālajā pilsētā Porvoo, kur Eiropas modernākajā naftas pārstrādes kompleksā tiek iegūta “Neste Oil” degviela, kas nonāk arī visās “Neste Oil” degvielas uzpildes stacijās Latvijā. Galvenie rūpnīcā ražotie produkti ir bezsēra benzīns, dīzeļdegviela un pamateļļas. “Neste Oil” rūpnīcā ražo dažāda veida dīzeļdegvielas – tajā ražotie mazsēra un bezsēra produkti attiecīgi pēc klientu vēlmēm tiek pielāgoti vietējiem tirgiem, ievērojot visas ar vidi saistītās ES noteiktās prasības.

Par “Neste Oil”
“Neste Oil” ir Somijas naftas pārstrādes un mārketinga uzņēmums ar vairāk kā 60 gadu pieredzi. “Neste Oil” darbība ir vērsta uz augstākās kvalitātes produktu ar samazinātu emisiju daudzumu ražošanu un tirdzniecību. Uzņēmums piedāvā visus galvenos naftas pārstrādes produktus un ir pasaulē vadošais alternatīvās degvielas piegādātājs. Uzņēmums kotējas Somijas akciju biržā. 50.1% akciju turētājs ir Somijas valsts. 

Par SIA “Neste Latvija”
SIA “Neste Latvija” ir “Neste Oil” korporācijas meitas uzņēmums, kas Latvijā strādā jau 21 gadu. SIA “Neste Latvija” ir viens no mūsdienīgu degvielas tirdzniecības standartu aizsācējiem Latvijā. Uzņēmums nodarbojas ar “Neste Oil” ražotās degvielas mazumtirdzniecību, degvielas un šķīdinātāju vairumtirdzniecību, kā arī naftas produktu uzglabāšanu un pārkraušanu Rīgas terminālī. Kopš darbības uzsākšanas uzņēmums Latvijā ir investējis vairāk kā 40 miljonus latu. “Neste Oil” DUS tīklu Latvijā veido 58 stacijas visā valstī.

 
Visi komentāri
 
Rihardamplis 22.decembris 2013 18:16
0 0 Atbildēt

Mana Yugo ir pie kājas ar kādu degvielu braucu-tā pat knapi velkas.

Ruu@uto 23.decembris 2013 9:32
0 0 Atbildēt

“Neste Oil” Polārdīzeļa saduļķošanās temperatūra (Cold Point) ir -29ºC, sasalšanas temperatūra (CFPP) ir -34ºC.

------------------------------

:-((((( Kārtējo reizi Neste (un ne tā vien!) atkal putrojas ar terminiem, maldinot lasītājus / patērētājus!

Saduļķošanās temperatūru angliski sauc "Cloud Point", ko latviski varētu tieši tulkot kā "mākoņtemperatūra", pie tās DD kļūst duļķaina, bet parafīna kristāliņi ir vēl tik mazi, ka brīvi iet cauri visiem filtriem.

CFPP NAV "sasalšanas" temperatūra, bet gan filtru nosprostošanas temperatūra, Cold Filter Plugging Point!

FP jeb Freezing Point (sasalšanas temperatūra) ir termins, ko bieži, kaut kļūdaini, lieto CFPP vietā :-) Īstenībā temperatūra, kurā DD reāli sasalst tā, lai to varētu griezt ar nazi, sasniedzama vien laboratorijas apstākļos, dabā tāda nav sastopama (-100C un zemāk) :-) :-) :-)

iAuto 24.decembris 2013 0:05
0 0 Atbildēt

Šis bija labs, paldies!

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kravinieku rinda no Grenctāles vismaz 9 km garumā (papildināts 15.50) (+ VIDEO) 19

Aculiecinieka iesūtītajā foto redzama kravas automobiļu rinda, kas stiepjas 9 kilometru garumā. Rinda kļuvusi vēl garāka, iemesli zināmi. Lasīt vairāk

 

Suzuki varētu izlaist piecdurvju Jimny 1

Suzuki gatavojas laist klajā kompaktā apvidus auto Jimny piecdurvju modeli, kas iegūs garāku riteņu bāzi un plašāku salonu. Lasīt vairāk

 

Kravu pārvadājumi var kavēties, taču plūsma turpinās 1

Lai gan autopārvadātājiem pašreiz ir grūti piegādāt kravas noteiktajos termiņos, autopārvadājumu kravu plūsma notiek un Latvijas ražotāji un tirgotāji ir apgādāti ar visu nepieciešamo, intervijā aģentūrai LETA teica satiksmes ministrs Tālis Linkaits (JKP). Lasīt vairāk

 

Kā izmainās bremzēšanas ceļš atkarībā no braukšanas ātruma un riepu kvalitātes. (+ VIDEO) 20

Šajā reizē Tavs Auto TV stāsts par to, kā izmainās bremzēšanas ceļš atkarībā no braukšanas ātruma un riepu kvalitātes! Un reālā dzīvē šīs patiesības noskaidrosim kopā ar mūsu testa dalībniekiem - rallija pilotiem Māri Neikšānu un Ivaru Vasaraudzi, kamaniņu braucēju Juri Šicu un LTV laika ziņu redaktori Ramonu Salmiņu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti