Visi komentāri - Neste Oil uzsāk polārdīzeļa tirgošanu

Neste Oil uzsāk polārdīzeļa tirgošanu 3

 
Neste Latvija | 22.decembris 2013 11:49

Polārdīzeļa saduļķošanās temperatūra ir -29ºC, sasalšanas temperatūra ir -34ºC. Polārdīzelim, tāpat kā ziemas dīzeļdegvielai netiek pievienota biodīzeļdegviela - rapša metilesteris.

“Neste Latvija” uzsākusi “Neste Polar Diesel” jeb Polārdīzeļa piegādi no Somijas. Polārdīzelis ir paredzēts ļoti bargiem ziemas apstākļiem un Latvijā tas būs pieejams tikai lielākajās “Neste Oil” degvielas uzpildes stacijās (DUS). Šobrīd visās “Neste Oil” DUS Latvijā kopš šī gada septembra ir pieejama augstākās kvalitātes ziemas jeb arktiskā dīzeļdegviela.

“Neste Oil” Polārdīzeļa saduļķošanās temperatūra (Cold Point) ir -29ºC, sasalšanas temperatūra (CFPP) ir -34ºC. Polārdīzelim, tāpat kā ziemas dīzeļdegvielai no “Neste Oil” rūpnīcas Somijā atbilstoši normatīvajiem aktiem netiek pievienota biodīzeļdegviela - rapša metilesteris. Šobrīd “Neste Oil” stacijās tirgotās A2 klases ziemas dīzeļdegvielas saduļķošanās temperatūra ir -22ºC, sasalšanas temperatūra ir -32ºC.

Foto: Publicitātes attēls

Artu Airiainens, SIA “Neste Latvija” ģenerāldirektors: ““Neste Oil” katru gadu jau savlaicīgi uzsāk ziemas dīzeļdegvielas tirdzniecību, tāpēc mūsu klientiem nav jāsatraucas par dīzeļdegvielas atbilstību laika apstākļiem. Latvijas ziemas ir neparedzamas, tāpēc esam parūpējušies, lai mūsu klientu dīzeļautomašīnas nepieviltu arī īpaši bargos laika apstākļos. Atgādinām, ka ziemas dīzeļdegvielu nedrīkst jaukt ar nepiemērotu dīzeļdegvielu, lai nepasliktinātu tās parametrus.”

“Neste Oil” naftas pārstrādes rūpnīca atrodas Somijas industriālajā pilsētā Porvoo, kur Eiropas modernākajā naftas pārstrādes kompleksā tiek iegūta “Neste Oil” degviela, kas nonāk arī visās “Neste Oil” degvielas uzpildes stacijās Latvijā. Galvenie rūpnīcā ražotie produkti ir bezsēra benzīns, dīzeļdegviela un pamateļļas. “Neste Oil” rūpnīcā ražo dažāda veida dīzeļdegvielas – tajā ražotie mazsēra un bezsēra produkti attiecīgi pēc klientu vēlmēm tiek pielāgoti vietējiem tirgiem, ievērojot visas ar vidi saistītās ES noteiktās prasības.

Par “Neste Oil”
“Neste Oil” ir Somijas naftas pārstrādes un mārketinga uzņēmums ar vairāk kā 60 gadu pieredzi. “Neste Oil” darbība ir vērsta uz augstākās kvalitātes produktu ar samazinātu emisiju daudzumu ražošanu un tirdzniecību. Uzņēmums piedāvā visus galvenos naftas pārstrādes produktus un ir pasaulē vadošais alternatīvās degvielas piegādātājs. Uzņēmums kotējas Somijas akciju biržā. 50.1% akciju turētājs ir Somijas valsts. 

Par SIA “Neste Latvija”
SIA “Neste Latvija” ir “Neste Oil” korporācijas meitas uzņēmums, kas Latvijā strādā jau 21 gadu. SIA “Neste Latvija” ir viens no mūsdienīgu degvielas tirdzniecības standartu aizsācējiem Latvijā. Uzņēmums nodarbojas ar “Neste Oil” ražotās degvielas mazumtirdzniecību, degvielas un šķīdinātāju vairumtirdzniecību, kā arī naftas produktu uzglabāšanu un pārkraušanu Rīgas terminālī. Kopš darbības uzsākšanas uzņēmums Latvijā ir investējis vairāk kā 40 miljonus latu. “Neste Oil” DUS tīklu Latvijā veido 58 stacijas visā valstī.

 
Visi komentāri
 
Rihardamplis 22.decembris 2013 18:16
0 0 Atbildēt

Mana Yugo ir pie kājas ar kādu degvielu braucu-tā pat knapi velkas.

Ruu@uto 23.decembris 2013 9:32
0 0 Atbildēt

“Neste Oil” Polārdīzeļa saduļķošanās temperatūra (Cold Point) ir -29ºC, sasalšanas temperatūra (CFPP) ir -34ºC.

------------------------------

:-((((( Kārtējo reizi Neste (un ne tā vien!) atkal putrojas ar terminiem, maldinot lasītājus / patērētājus!

Saduļķošanās temperatūru angliski sauc "Cloud Point", ko latviski varētu tieši tulkot kā "mākoņtemperatūra", pie tās DD kļūst duļķaina, bet parafīna kristāliņi ir vēl tik mazi, ka brīvi iet cauri visiem filtriem.

CFPP NAV "sasalšanas" temperatūra, bet gan filtru nosprostošanas temperatūra, Cold Filter Plugging Point!

FP jeb Freezing Point (sasalšanas temperatūra) ir termins, ko bieži, kaut kļūdaini, lieto CFPP vietā :-) Īstenībā temperatūra, kurā DD reāli sasalst tā, lai to varētu griezt ar nazi, sasniedzama vien laboratorijas apstākļos, dabā tāda nav sastopama (-100C un zemāk) :-) :-) :-)

iAuto 24.decembris 2013 0:05
0 0 Atbildēt

Šis bija labs, paldies!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti