Šogad degvielas nozarē valdīs sīva konkurence

 

Foto: freefoto.com

Nozare.lv | 7.janvāris 2014 15:12

Šis gads degvielas tirgotājiem būs grūtāks nekā aizvadītais, un apgrūtinājumu radīs sīva degvielas tirgotāju konkurence, kā rezultātā turpināsies mazo degvielas tirgotāju izzušana no Latvijas degvielas tirgus, biznesa portālam "Nozare.lv" norāda "Virši-A" vadītājs Jānis Riekstiņš.

Šādu procesu virzību veicināšot ne tikai lielāko degvielas tirgotāju cīņa par tirgus daļām, bet arī pasaules un vietēja mēroga politiskie notikumi. Riekstiņš skaidro, ka šādas tirgus pārmaiņas bija novērojamas jau 2013.gadā.

2013. un 2014.gadu mija ieies vēsturē ar Latvijas pievienošanos Eiropas vienotajai valūtai eiro. Taču, lai sekmīgi veiktu sagatavošanos norēķiniem eiro valūtā, arī degvielas tirgotājiem esot bijis jāiegulda lieli finanšu līdzekļi, kas mērāmi desmitos un pat simtos tūkstošu latu. "Būtiski uzsvērt, ka iespējamās svārstības degvielas cenās 2014.gadā nekādā veidā nevar tikt saistītas ar eiro ieviešanu un tirgotāju centieniem tādā veidā kompensēt valūtas maiņas izdevumus. Cenu kāpumu vai kritumu nemainīgi ietekmēs izmaiņas naftas biržās, ekonomiskie satricinājumi un globāla mēroga politiskie notikumi, kā arī pašmāju politiskā situācija, kas diemžēl ne vienmēr uzņēmējiem ļauj plānot savu darbu ilgtermiņā. Piemēram, negaidītas nodokļu izmaiņas," skaidro Riekstiņš. Ņemot vērā šo faktoru kopumu, patlaban prognozēt, kas notiks ar degvielas cenu, esot nepamatoti.

Kompānijā skaidro, ka 2013.gadā tika atvērtas sešas jaunas "Virši-A" degvielas uzpildes stacijas (DUS), un 2014.gada uzņēmuma attīstības plānos ir paredzēts turpināt DUS tīkla paplašināšanu. Tiks turpināta Pierīgas teritorijas apgūšana un stiprinātas "Virši-A" pozīcijas Latvijas reģionos, tādējādi realizējot kompānijas ambīciju būt pieejamiem visā Latvijā - gan lauku reģionos, gan galvaspilsētas tuvumā. Tiks papildināts klientiem piedāvāto pakalpojumu klāsts, pilnveidojot 2013.gadā izveidoto sadarbību ar Lielbritānijas enerģētikas uzņēmumu "British Petroleum" un ''Latvijas propāna gāzi''.

"Virši-A" ir pašmāju degvielas tirgotājs ar pilna servisa un pašapkalpošanās degvielas uzpildes staciju tīklu visā Latvijā. "Virši-A" ir arī viens no lielākajiem apkures degvielas tirgotājiem Latvijā. Kopumā "Virši-A" ir 46 degvielasuzpildes stacijas, un uzņēmums nodarbina vairāk nekā 320 darbiniekus. Kompānija darbojas kopš 1995.gada.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti