“Neste” Latvijā sāk piedāvāt pirmo dīzeļdegvielu pasaulē, kura atbilst stingrākajām autoražotāju prasībām - iAuto

“Neste” Latvijā sāk piedāvāt pirmo dīzeļdegvielu pasaulē, kura atbilst stingrākajām autoražotāju prasībām 4

 

Foto: Publicitātes attēls

Neste Latvija | 14.aprīlis 2016 14:47

No šodienas, 14.aprīļa, Latvijā vadošais automātisko degvielas uzpildes staciju tīkls “Neste” Latvijā sāk piedāvāt jaunu un unikālu produktu – Neste Pro Diesel.

Tā ir pasaulē pirmā dīzeļdegviela, kas atbilst Eiropas, ASV un Āzijas valstu autoražotāju stingrākajām degvielas prasībām, kas apkopotas Pasaules degvielas hartā (WWFC – Worldwide Fuel Charter). Pasaules degvielas hartas ieteikumi ir balstīti plašā izpētes darbā un pieredzē, kas apkopota, lietojot dažādas degvielas visā pasaulē. Pasaules degvielas hartas stingrākās prasības apkopotas 5.direktīvā un tās būtiski pārsniedz konvencionālās degvielas (EN590) specifikāciju. Neste Pro Diesel ir pirmā un pašlaik vienīgā dīzeļdegviela pasaulē, kas spēj izpildīt Pasaules degvielas hartas 5.direktīvas prasības.

Foto: Publicitātes attēls

“Mūsdienās degvielas tiek izstrādātas sadarbībā ar vadošajiem autoindustrijas ekspertiem. Tādi faktori kā automašīnas veiktspēja, cieto daļiņu jeb kvēpu filtra kalpošanas ilgums vai tas, kā degviela ietekmē motoreļļu, kļūst arvien nozīmīgāki kritēriji degvielas kvalitātes noteikšanā. Dzinējam, degvielai un motoreļļai jāstrādā vienoti, lai nodrošinātu ilgu automašīnas darbmūžu. Mūsu atbilde šiem izaicinājumiem ir Neste Pro Diesel,” skaidro Panu Kopra, “Neste” viceprezidents degvielas mazumtirdzniecības jautājumos Somijā un Baltijas valstīs. “Baltijas reģions ir “Neste” mājas tirgus. Mūsu stratēģiskais mērķis ir kļūt par galveno degvielu risinājumu piegādātāju Baltijas jūras reģionā. Neste Pro Diesel piedāvāšana Latvijā ir ievērojams solis šī mērķa realizācijai.”

Neste Pro Diesel no šodienas būs pieejama visās lielākajās “Neste” degvielas uzpildes stacijās Latvijā. Tā papildinās jau esošo “Neste” degvielu – Neste Futura 95, Neste Futura 98 un Neste Futura Diesel – piedāvājumu. Neste Pro Diesel ir izstrādāta Somijas vadošajā naftas un atjaunojamo degvielu pārstrādes uzņēmumā “Neste”, Porvoo, Somijā. Neste Pro Diesel jau ir pieejama Lietuvā un Somijā.

Foto: Publicitātes attēls

“Mēs esam priecīgi un gandarīti, ka beidzot varēsim piedāvāt šo unikālo produktu arī Latvijas autobraucējiem,” stāsta Arttu Airiainens, SIA “Neste Latvija” ģenerāldirektors. “Neste Pro Diesel ir piemērota visām vieglajām un smagajām automašīnām ar dīzeļdzinējiem, neatkarīgi no ražošanas gada. Neste Pro Diesel pārspēj pat visstingrākās autoražotāju prasības pret dīzeļdegvielu.”

Foto: Publicitātes attēls

Neste Pro Diesel pārākums pār citām pasaulē pieejamajām dīzeļdegvielām skaidrojams ar progresīvu pārstrādes tehnoloģiju un visaugstākās kvalitātes ogļūdeņraža frakcijām. Neste Pro Diesel sastāvā ir “Neste” atjaunojamā dīzeļdegviela jeb hidrogenētas augu eļļas (HVO), kuru iegūst, hidrogenizējot dažādus augu un dzīvnieku pasaules izcelsmes produktus – palmu augļu eļļu, dzīvnieku un zivju tauku pārpalikumus, rapšu un sojas eļļu, aļģes, mikrobus un citas izejvielas.

Somijas VTT Tehniskās pētniecības centra, Tamperes Lietišķo zinātņu Universitātes un Neste dzinēju laboratorijas veiktajos testos Neste Pro Diesel uzrāda pārākumu 10 būtiskākajos dīzeļdegvielas parametros:

o samazina degvielas patēriņu līdz pat 5%;
o palielina dzinēja jaudu līdz 4%;
o nodrošina salizturību līdz -37C;
o samazina CO2 izmešu daudzumu līdz 20%;
o uztur dzinēju tīrāku;
o motoreļļa kalpo ilgāk;
o nodrošina klusāku dzinēja darbību;
o samazina piedegumu uz inžektora;
o cieto daļiņu (kvēpu) filtrs kalpo ilgāk;
o samazina kaitīgo izmešu daudzumu.

 

Foto: Publicitātes attēls

Foto: Publicitātes attēls

Foto: Publicitātes attēls

Foto: Publicitātes attēls

Foto: Publicitātes attēls

Foto: Publicitātes attēls

 
4 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
iJuris 14.aprīlis 2016 15:45
1 0 Atbildēt

ai kā gribētos uz stenda ārbaudīt to jaudu un patēriņu....

Un cik veciem motoriem tas efekts būs jūtams?

kasinsh79 14.aprīlis 2016 16:11
1 1 Atbildēt

Man būs domāt, ka tikai mārketinga triks, cilvēki pirks dārgāku degvielu, gribēdami "lutināt" savu auto un reizē ar to arī savu apziņu. Tas nav aizliegts. Jau ilgu laiku Eiropas DUS ir atrodami "uzlabotie" degvielas veidi prasīgākiem klientiem.

Bet, vai ieguvums būs tā vērts - atļausiet skeptiski pagrozīt galvu.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti