Neste degvielas uzpildes stacijās sāk tirgot ziemas dīzeļdegvielu 4

Foto: Ilustratīvs attēls

Neste | 2.novembris 2018 11:07

Neskatoties uz pagaidām salīdzinoši siltiem laikapstākļiem, Neste Latvija jau savlaicīgi klientiem visā Latvijā sāk tirgot ziemas dīzeļdegvielu, lai, iestājoties ziemai, dīzeļdzinēju automašīnu īpašnieki nesaskartos ar grūtībām iedarbināt mašīnas.

Rūpējoties par autobraucēju ērtībām un viņu spēkratu ilgtspēju,  Neste Pro Diesel un Neste Futura ziemas dīzelis ir pieejams jau visās 72 Neste degvielas uzpildes stacijās (DUS) Latvijā.

Jau šobrīd Neste DUS iespējams iegādāties A2 klases Neste Pro Diesel un A0 klases Neste Futura dīzeļdegvielu. Neste Futura A0 klases dīzeļdegviela nodrošinās salizturību līdz pat -20ºC, kas pakāpeniski tiks nomainīta uz A2 klasi ar salizturību līdz pat -32ºC. Savukārt, Neste Pro Diesel dīzeļdegviela parūpēsies par auto pat vēl skarbākos laika apstākļos, jo tās sasalšanas temperatūra ir zem -37ºC.

“Izvēloties dīzeļdegvielu, svarīgi pievērst uzmanību ne vien degvielas sasalšanas, bet vēl jo būtiskāk – degvielas saduļķošanās temperatūrai. Tā ir temperatūra, pie kuras dīzeļdegvielā esošie parafīni sāk kristalizēties un veido sabiezējumus, kas savukārt var nosprostot filtra mikroporas, apgrūtinot degvielas padevi. Tā, piemēram, A2 klases Neste Futura dīzeļdegvielas saduļķošanās temperatūra ir -22ºC, bet Neste Pro Diesel -32ºC. Jāpatur prātā, ka pāreja uz ziemas laikapstākļiem piemērotu dīzeļdegvielu ir jāsāk savlaicīgi, jo degviela savas funkcijas varēs pildīt tikai gadījumā, ja bākā nebūs palikusi vasaras dīzeļdegviela,” atklāj SIA Neste Latvija mazumtirdzniecības vadītājs un valdes loceklis Armands Beiziķis.

Neste naftas pārstrādes rūpnīca atrodas Somijas industriālajā pilsētā Porvoo, kur Eiropas modernākajā naftas pārstrādes kompleksā tiek iegūta Neste degviela, kas nonāk arī visās Neste DUS Latvijā. Galvenie rūpnīcā ražotie produkti ir bezsēra benzīns, fosilā un atjaunojamo resursu dīzeļdegviela un pamateļļas. Neste rūpnīcā ražo dažāda veida dīzeļdegvielas – tajā ražotie mazsēra un bezsēra produkti attiecīgi pēc klientu vēlmēm tiek pielāgoti vietējiem tirgiem, ievērojot visas ar vidi saistītās Eiropas Savienībā noteiktās prasības.

 

 
4 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
GTD2 2.novembris 2018 13:32
19 0 Atbildēt

vismaz buus iemesls pacelt cenu

Kanibaals 4.novembris 2018 9:44
13 0 Atbildēt

Bļitkotājus vēl neredz tad jau ziemā vēl nav.

Pļurkt 2.novembris 2018 12:22
9 1 Atbildēt

Pārējiem kā vienmēr pie dirsas!!

Tad kad vakara ziņās ieraudzīs, ka rīt gaidāms -10, tad sāks meklēt kur var iegādāties vairumā ziemas dīzeli.

------------------

To pašu atvesto uzgāzīs virsū vasaras zupas paliekām.... un tad sitot pie krūts auro ka šie nav vainīgi, ja auto ir sprāgoņa rīta pirmajos nopietnajos salos!!

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

BMW ļauj ielūkoties nākotnē ar 600 Zs koncepta palīdzību (+ FOTO)

BMW īpašā konferencē Minhenē prezentējis konceptu Vision M Next – prototipu, kas izstrādāts, lai sniegtu priekšstatu par markas tuvākās nākotnes modeļiem, ieskaitot nākamās paaudzes i8 hibrīdu. Lasīt vairāk

 

Jāņu dienā ceļu satiksmes negadījumos cietuši 18 cilvēki; reibumā pieķerti vismaz 70 autovadītāji 2

Jāņu dienā 24.jūnijā Latvijā ceļu satiksmes negadījumos cietuši 18 cilvēki, aģentūra LETA uzzināja Valsts policijā (VP). Lasīt vairāk

 

Pārdošanā lielākais jebkad uzbūvētais Porsche (+ FOTO) 2

Mecum izsolē tiks piedāvāts lielākais jebkad uzbūvētais Porsche – motormāja ar nosaukumu Tempo Mikafa Sport Camper. Lasīt vairāk

 

Škoda Fabia ar 1 000 000 km nobraukumu iztikusi bez nopietniem remontiem (+ FOTO) 11

Taksometra vadītājs no Bosnijas un Hercegovinas nobraucis jau vairāk nekā miljonu kilometru ar savu Škoda Fabia, taču automobilis izrādījies tik izturīgs, ka 16 gadu laikā nopietns remounts tā arī nav bijis vajadzīgs. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti