Neste degvielas uzpildes stacijās sāk darboties elektromobiļu ātrās uzlādes punkti 6

 

Foto: Publicitātes attēls

Neste | 23.novembris 2020 9:29

Paplašinot Latvijas elektroautomobiļu ātrās uzlādes tīklu “e-mobi”, jaunās stacijas sāk darboties arī lielākajā automātisko degvielas uzpildes staciju (DUS) tīklā Neste.

Jau patlaban savus elektroauto var uzlādēt Neste stacijās Rīgā, Dzelzavas ielā 5, Upesgrīvas ielā 1, Brīvības gatvē 255, Jūrmalas gatvē 46B, Skanstes ielā 7, kā arī Jelgavā, Loka maģistrālē 2A.

“Neste ir pasaulē vadošais atjaunojamo resursu un aviācijas degvielas ražotājs, kura bizness koncentrēts uz to, lai palīdzētu mūsu klientiem transporta, aviācijas, polimēru un ķīmijas produktu ražošanas nozarēs padarīt savus biznesus ilgtspējīgākus. Cīņa pret klimata pārmaiņām nav viegla, un, tikai apvienojot savus spēkus, tehnoloģijas un universālus risinājumus, mēs spēsim vienoti cīnīties par tīrāku vidi. Mēs esam ārkārtīgi lepni sadarboties ar mūsu klientiem un daudzveidīgiem partneriem, lai samazinātu viņu siltumnīcefekta izraisošo gāzu emisijas, līdz ar to elektroauto uzlādes stacijas arī mūsu tīklā ir loģisks solis kopīgam mērķim – cīnīties pret klimata pārmaiņām, transporta nozarē diversificējot enerģijas veidus un izmantotos resursus. Iesaiste nacionālā elektromobilitātes tīkla izveidē noteikti veicinās mūsdienīgas, ilgtspējīgas nozares attīstību, vienlaikus samazinot autotransporta radītās emisijas un palīdzot kopīgiem spēkiem risināt klimata problēmas,” stāsta Armands Beiziķis, SIA “Neste Latvija” valdes priekšsēdētājs.

Uzlādes stacijas Neste DUS ir daļa no kopējā Latvijas elektroautomobiļu ātrās uzlādes tīkla “e-mobi”. Valsts nozīmes ātrās uzlādes tīkls tapis Eiropas Reģionālā attīstības fonda projekta “Elektrotransportlīdzekļu uzlādes infrastruktūras izveidošana” ietvaros. Finansējuma saņēmējs ir Satiksmes ministrija un projekta īstenotāja ir Ceļu satiksmes drošības direkcija. Plānots, ka līdz 2021. gada noslēgumam Latvijā kopumā darbosies 139 ātrās uzlādes stacijas.

Jaunās uzlādes stacijas nodrošina maksimālo uzlādes jaudu 50 kW un ir aprīkotas ar 3 veidu kontaktdakšām (CCS, CHAdeMO un Type2), kas dod iespēju veikt uzlādi praktiski visiem Eiropā pieejamiem elektromobiļiem. Uzlādes ātrums ir atkarīgs no baterijas ietilpības un citiem faktoriem, taču vidēji tas ir 20 minūtes uz 100 kilometriem.

 
Visi komentāri
 
Krotow 23.novembris 2020 11:53
1 0 Atbildēt

DUS pārvēršanās par elektroauto ātrās uzlādes vietām ir nenovēršams process. Tikai 50 kW? Nu... labi. Interesanti, kad parādīsies Ionity Circle K franšīzē solītie 150+ kW lādētāji?

hm 23.novembris 2020 12:22
2 2 Atbildēt

Tagadējie DUS nez vai ir īsti pārveidojami par lādētavām...droši vien, atkarīgs no noslodzes, bet vietās, kur daudz lādēties gribētāju, būs vajadzīgas, visdrīzāk, daudzstāvu AUS (auto uzlādes stacijas) jo kādā brīdī būs vieglāk izplesties uz augšu, nevis uz sāniem.

Latvietis 25.novembris 2020 7:00
0 0 Atbildēt

Ātrā uzlāde.....

ZZZZ 24.novembris 2020 9:22
1 0 Atbildēt

Jāpatentē bosteri, kuru ielikt bagāžniekā un savienot ar auto bateriju. Kā kādreiz kannu ar degvielu

Krotow 24.novembris 2020 11:22
1 0 Atbildēt

Būsi nokavējis. Pārvietojamie dīzeļa/benzīna elektrības ģeneratori eksistē jau sen.

Komentētājs. 25.novembris 2020 7:59
0 0 Atbildēt

Samaksa noteikti par minūtēm nevis kw...

Es labprāt pildītu benzīnu maksājot par minūtēm nevis l.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 19

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti