Jaunais "Audi A8" – briesmu brīdī elektromotori pacels virsbūvi 7

 

Foto: ekrānšāviņš no Youtube.com

iAuto | 26.jūnijs 2017 11:47

Jaunais "Audi A8", kas 11.jūlijā svinēs savu pirmizrādi, aprīkots ar inovatīvu drošības sistēmu, kas līdz pat 50 procentiem spēs samazināt trieciena sekas sānu sadursmes gadījumā.

Inovatīvā drošības sistēma var funkcionēt, pateicoties jaunas konstrukcijai aktīvajai piekarei. Šķērsstabilizatoru vietā "Audi" uzstādījis četrus elektromotorus (pie katra riteņa pa vienam), kas savienoti ar apakšrāmi un piekares svirām un brauciena laikā novērsīs ne tikai virsbūves sasvēršanos, bet spēs to pacelt par 80 mm.

Ražotājs skaidro, ka konstatējot neizbēgamu sadursmi no sāniem, elektronika dos komandu elektromotoriem, kas pacels virsbūvi par 80 mm, tādejādi galveno trieciena enerģiju uzņems pamatīgi konstruētie automašīnas sliekšņi un grīdas panelis. Veiktie izmēģinājumi pierāda, ka trieciena sekas šādā gadījumā samazinās par 50 procentiem.

Jaunā "Audi A8" piekare būs apveltīta ar sarežģītām, tomēr arī citu ražotāju modeļos sastopamām funkcijām, piemēram, piestūrējošajiem aizmugures riteņiem un maināmas cietības amortizatoriem, kas saņemot informāciju no video kamerām un sensoriem jau iepriekš sagatavo piekari attiecīgajai ceļa virsmai.  

 
Visi komentāri
 
viencexperc 26.jūnijs 2017 11:53
1 8 Atbildēt

klauni

msh 26.jūnijs 2017 12:34
1 2 Atbildēt

Kam tas samazinās trieciena sekas par 50% - cilvēkiem vai mašīnai? Pa lielam izklausās pēc papildfunkcijas lai palielinātu iespējamību ka to mašīnu pēc avārijas vajadzēs norakstīt - alumīnijs, tomēr.

Apsveicami 26.jūnijs 2017 12:53
10 0 Atbildēt

viss, kas tiek darīts, lai aizsargātu pasažierus ir attaisnojams - štrunts par alumīniju un mašīnu

Palaidniex 28.jūnijs 2017 8:05
1 0 Atbildēt

Njāā...

Nepārstāju brīnīties par cilvēkiem, kuri vērtē auto pēc tā, cik remontējams/neremontējams/norakstāms būs auto avārijas gadījumā.

Nu ja, bleķi un to remontējamība tak svarīgāka par cilvēkiem, to dzīvību un veselību...

Tā teikt - APBRĪNOJAMA vērtību skala!

asd 26.jūnijs 2017 12:53
2 0 Atbildēt

Tad tāpēc amīši sēž tik augstās mašīnās, lai sadursmes brīdī neplīstu hemoroīdi...

martinslusis 26.jūnijs 2017 16:23
1 1 Atbildēt

Bet vai augstāks smaguma centrs nerada lielu apgāšanās risku?

Rallists 27.jūnijs 2017 9:43
0 0 Atbildēt

Pieļauju ka apgāšanās uz jumta ir mazāk traģiska kā līdz viduskonsolei no sāniem iebraucis žigulis.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 2

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

Sieviete veikusi pirmo pasaules apceļošanu ar elektromobili (+ FOTO) 14

Leksija Olforda kļuvusi par pirmo cilvēku pasaulē, kas ar elektromobili apbraukusi apkārt zemeslodei. Lasīt vairāk

 

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Vecrīgā plāno ieviest no maija 6

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Rīgā plāno ieviest no maija, šodien preses konferencē informēja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti