Swedbank Jūrmalas filiālē atgriežas pusdienu pārtraukums 1

Foto: iAuto.lv

iAuto | 6.septembris 2017 8:11

Swedbank Jūrmalas filiāle no 1.septembra maina darba laiku, katru darba dienu paredzot saviem darbiniekiem vienu stundu garu pusdienas pārtraukumu.

Aplūkojot Swedbank mājaslapā norādītos darbalaikus, jāsecina, ka šādu risinājumu izmanto arī vairākas citas filiāles ārpus Rīgas. Šeit swedbank.lv/about/swedbank/contacts/branches

Jā, daudzi pakalpojumi tiek izmantoti internetā, pat stipri lielākā daļa, bet banku vēlme vēl vairāk samazinat izdevumus uz filiāļu un darbinieku rēķina ir neērta klientiem, ja nu gadījumā vajag apmeklēt to banku.

Bankas ziņo miljoniem EUR peļņu jau vairakus pedējos gadus pēc kārtas, vajag vēl vairāk, bet tā var zaudēt arī klientus.

Banku sektors kopumā 2017.gada pirmajos septiņos mēnešos darbojās ar peļņu 197,9 miljonu eiro apmērā, liecina Finanšu un kapitāla tirgus komisijas (FKTK) operatīvā informācija.

Piemēram SEB Banka pat pilnībā slēdza Jūrmalas filiāli, kā rezultātā daļa klientu to nomainīja uz citu.

Tehnoloģiju attīstība ir ļoti laba lieta, taču tai nevajadzētu mazināt pakalpojumu pieejamību. Administratīvo centru centralizēšanai tomēr vajadzētu noteikt robežas, savādāk pakalpojumi būs pieejami vienīgi Rīgā.

Swedbank Latvia komentārs: "Kā ikviens uzņēmums sekojam līdzi klientu paradumiem un tiem pielāgojamies, tādēļ paši pusdienās turpmāk dosimies, kad ir zemāka klientu plūsma. 

Esam arī pagarinājuši bankas filiāļu darba laiku vienu dienu nedēļā, kad strādājam stundu ilgāk, lai esam sasniedzami tiem jūrmalniekiem, kam ir ērtāk ierasties vakarpusē. 

Mūsu klientiem ir arī iespēja pieteikt konkrētu vizītes laiku, nosūtot ziņojumu internetbankā, vai atrakstot mums tepat FB lapā, lai filiāles kolēģi var pieņemt klientu tieši vēlamajā laikā."

Darba laiki nav atjaunoti Foto: Ekrānšāviņš

Kā redzam ekrānšāviņā no swedbank.lv/about/swedbank/contacts/branches (6. septembris 2017) kompānijas mājas lapā darba laiki vēl nav mainīti. Kā arī ir norādīts bankomāt, kurš tur neatrodas jau vismaz vairākus mēnešus.

Vai esi pamanījis šādas tendences pēdējā laikā? - raksti komentāros, kā arī savu vertējumu!

 
Visi komentāri
 
anonimikis 6.septembris 2017 10:56
0 1 Atbildēt

Pēdējo reizi biju filiālē, kad kodu kalkulators nosprāga. Pirms gadiem diviem. Tagad ir SmartID un pat pēc tā vairs nebūs jāiet.

Darbinieku skaitu filiālēs samazina tāpēc, ka tur vairs neviens neiet. Nav jēga turēt darbinieku, kurš apkalpo 3 klientus dienā.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Dzīvnieks pagalam un šoferis arī (+ VIDEO) 5

Irkutskas (Krievija) apgabalā Isuzu furgona vadītājs uzbrauca govij, iebrauca pretējā joslā un sadūrās ar pretimbraucošo Mercedes kravinieku. Isuzu vadītājs gāja bojā uz vietas. Lasīt vairāk

 

Noriss izcīna pirmo "pole position" karjerā

"McLaren" pilots Lendo Noriss sestdien izcīnīja uzvaru Pirmās formulas (F-1) pasaules čempionāta sezonas 15.posma - Krievijas "Grand Prix" - kvalifikācijas sacensībās. Lasīt vairāk

 

Mārupē Nissan saskrienas ar elektrovelosipēdu - policija aicina atsaukties aculieciniekus 3

Šī gada 19. septembrī ap pulksten 19.20 Mārupes novadā, Mārupē, Mauriņu ielā notika sadursme starp baltas krāsas automašīnu "Nissan" un elektrovelosipēdu "Ride", uz kura atradās divas personas. Lasīt vairāk

 

3,5 miljonu vērtais Bugatti dodas pie klientiem (+ FOTO) 3

Pirmie astoņi Bugatti Chiron Super Sport 300+ eksemplāri ir gatavi nosūtīšanai klientiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti