Swedbank Jūrmalas filiālē atgriežas pusdienu pārtraukums 1

 

Foto: iAuto.lv

iAuto | 6.septembris 2017 8:11

Swedbank Jūrmalas filiāle no 1.septembra maina darba laiku, katru darba dienu paredzot saviem darbiniekiem vienu stundu garu pusdienas pārtraukumu.

Aplūkojot Swedbank mājaslapā norādītos darbalaikus, jāsecina, ka šādu risinājumu izmanto arī vairākas citas filiāles ārpus Rīgas. Šeit swedbank.lv/about/swedbank/contacts/branches

Jā, daudzi pakalpojumi tiek izmantoti internetā, pat stipri lielākā daļa, bet banku vēlme vēl vairāk samazinat izdevumus uz filiāļu un darbinieku rēķina ir neērta klientiem, ja nu gadījumā vajag apmeklēt to banku.

Bankas ziņo miljoniem EUR peļņu jau vairakus pedējos gadus pēc kārtas, vajag vēl vairāk, bet tā var zaudēt arī klientus.

Banku sektors kopumā 2017.gada pirmajos septiņos mēnešos darbojās ar peļņu 197,9 miljonu eiro apmērā, liecina Finanšu un kapitāla tirgus komisijas (FKTK) operatīvā informācija.

Piemēram SEB Banka pat pilnībā slēdza Jūrmalas filiāli, kā rezultātā daļa klientu to nomainīja uz citu.

Tehnoloģiju attīstība ir ļoti laba lieta, taču tai nevajadzētu mazināt pakalpojumu pieejamību. Administratīvo centru centralizēšanai tomēr vajadzētu noteikt robežas, savādāk pakalpojumi būs pieejami vienīgi Rīgā.

Swedbank Latvia komentārs: "Kā ikviens uzņēmums sekojam līdzi klientu paradumiem un tiem pielāgojamies, tādēļ paši pusdienās turpmāk dosimies, kad ir zemāka klientu plūsma. 

Esam arī pagarinājuši bankas filiāļu darba laiku vienu dienu nedēļā, kad strādājam stundu ilgāk, lai esam sasniedzami tiem jūrmalniekiem, kam ir ērtāk ierasties vakarpusē. 

Mūsu klientiem ir arī iespēja pieteikt konkrētu vizītes laiku, nosūtot ziņojumu internetbankā, vai atrakstot mums tepat FB lapā, lai filiāles kolēģi var pieņemt klientu tieši vēlamajā laikā."

Darba laiki nav atjaunoti Foto: Ekrānšāviņš

Kā redzam ekrānšāviņā no swedbank.lv/about/swedbank/contacts/branches (6. septembris 2017) kompānijas mājas lapā darba laiki vēl nav mainīti. Kā arī ir norādīts bankomāt, kurš tur neatrodas jau vismaz vairākus mēnešus.

Vai esi pamanījis šādas tendences pēdējā laikā? - raksti komentāros, kā arī savu vertējumu!

 
Visi komentāri
 
anonimikis 6.septembris 2017 10:56
0 1 Atbildēt

Pēdējo reizi biju filiālē, kad kodu kalkulators nosprāga. Pirms gadiem diviem. Tagad ir SmartID un pat pēc tā vairs nebūs jāiet.

Darbinieku skaitu filiālēs samazina tāpēc, ka tur vairs neviens neiet. Nav jēga turēt darbinieku, kurš apkalpo 3 klientus dienā.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 30

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti