Lattelecom piesaka jaunu izklaides zīmolu un atklāj modernāko interaktīvo televīziju: Helio iTV 4

Foto: Publicitātes attēls

Lattelecom | 26.aprīlis 2018 9:57

Nostiprinot savu darbību kā tehnoloģiju un izklaides uzņēmumam, Lattelecom atklāj jaunu zīmolu Helio, kas turpmāk apvienos uzņēmuma plašo izklaides piedāvājumu: televīzijas platformas, seriālu, filmu un tiešraižu lietotni, veidotos TV kanālus un pašu veidoto saturu, eSporta līgu, kā arī turpmākos izklaides pakalpojumus. Kā pirmo jaunā zīmola vēstnesi Lattelecom pieteicis arī modernāko, plašākā satura un ērtākās lietojamības Helio interaktīvo televīziju, ko pirmie klienti sāks testēt jau maija izskaņā.

“Helio izklaides virziena attīstība ir nākošais drosmīgais solis mūsu biznesa stratēģijas maiņā. Līdz šim lepojāmies ar inovatīviem gudro tehnoloģiju risinājumiem,gada sākumā sevi pieteicām kā tehnoloģiju un izklaides uzņēmumu, un tagad apņemamiespierādīt, ka esam gatavi būt līderis arī izklaides jomā.  Ar Helio zīmolu atklājam veselu izklaides ekosistēmuar solījumu, ka mūsu pakalpojumā ikviens atradīs sev interesantu saturu un ērtāko lietojamību,” stāsta Lattelecom valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis.

“Līdz ar Helio atklājam arī īpašu dzīves filozofiju: tieši izklaide un aizrautība ir tā, kas piešķir mūsu dzīvei garšu, un padara mūs laimīgākus. Nav tik būtiski – vai pēc darba dienas aizraujies ar ekstrēmu sporta veidu vai dodies uz deju pulciņu, celies piecos no rīta, lai redzētu  saullēktu vai televīzijas tiešraidē noskatītos Latvijas sportistu cīņas starptautiskajā arēnā. Helio iedrošinās un aicinās katram atrast, pilnveidotun izdzīvot savu aizraušanos. Helio zīmola nosaukumā iekodēta “aizraušanās, pacelšanās pāri ikdienai, spēks, kas iedrošina pārvarēt ikdienas garlaicīgās robežas”. Ar katru nākamo jauno pakalpojumu Helio atgādinās par to,” norāda J. Gulbis.

Helio nosaukums radīts, lai būtu saprotams un uztverams gan Latvijā, gan starptautiski, domājot par turpmākajām attīstības iespējām arī ārpus Latvijas – piemēram, šogad izveidotā Baltijas eSporta līga startē arī Lietuvā un Igaunijā. Šobrīd Helio ietilpst plašs televīzijas pakalpojumu klāsts – Interaktīvā TV, ko jau pavisam drīz nomainīs Helio iTV, Virszemes TV, Shortcut; reklāmas pakalpojumi, abi Lattelecom veidotie kanāli 360TV un STV Pirmā!, Baltijas eSporta līga. Attīstot un klientiem piedāvājot jaunus izklaides produktus, tie turpmāk papildinās Helio izklaides piedāvājumu.

Helio iTV – modernākā interaktīvā televīzija

No maija beigām līdzšinējo Lattelecom Interaktīvās TV pakalpojumu pakāpeniski nomainīs Helio interaktīvā televīzija.  Helio iTV piedāvās jaunu, mūsdienīgāku TV skatīšanās pieredzi, ērtāku platformu, ar papildu iespējām un noderīgām funkcijām. Sekojot televīzijas attīstības tendencēm pasaulē, Helio iTV būs pieejama gan TV, gan viedtālrunī un planšetē, gan vēlāk arī datorā. Turklāt visās vidēs skatītais saturs būs saistīts, piemēram, ja filma iesākta skatīties viedtālrunī, mājas TV ekrānā to varēs turpināt skatīties no vietas, kur skatītājs apstājies.

“Arvien vairāk skatītāju saturu vēro nevis TV ekrānā, bet gan mobilajās ierīcēs un vēlas saņemt tieši sev pielāgotu satura piedāvājumu. Ar jaunāko izklaides risinājumu – Helio iTV – pierādām, ka esam gatavi šim, nozares lielākajam izaicinājumam. Galvenais Helio iTV ekrāns joprojām būs televizors, taču tagad gandrīz to pašu saturu mūsu klienti varēs lietot vēl ērtāk – uz vairākām ierīcēm, tostarp ārpus mājas. Turklāt ļoti rūpīgi strādājam pie tā, lai Helio iTV būtu lietotājam draudzīgākais, intuitīvākais un plašākais televīzijas piedāvājums,” stāsta Lattelecom izklaides un komunikāciju pakalpojumu daļas direktore Inga Alika-Stroda.

Mazajos ekrānos būs iespēja arī vadīt saturu, piemēram, izvēloties vakara filmu, un ar klikšķa palīdzību pārnest to uz TV ekrānu, kā arī visās ierīcēs uzlikt ierakstus, atgādinājumus, atzīmēt pārraides, filmas vai seriālus, ko vēlāk noskatīties. Helio iTV arī ļaus izveidot vairākus lietotāja profilus, kas ļaus ērtāk un ātrāk uzreiz atrast sev interesējošo saturu. Piemēram, ja iepriekš bērns būs skatījies animācijas filmas savā profilā, tad tās nerādīsies piedāvājumā kādam no vecākiem.

 
4 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Kanibaals 27.aprīlis 2018 22:17
4 0 Atbildēt

1.aprīļa joks?

Bet piedāvāt TV paku bez Krievijas kanāliem jau Lattelekomunisti nespēj, neesot "tehniski" iespējams, bet heliosūdu gan var.

restartēt 26.aprīlis 2018 11:19
3 1 Atbildēt

Tā liekas,ka daudzi Lmt Mājas viedtelevīzijas apčakarētie par to varētu ieinteresēties.

Maris 29.aprīlis 2018 13:07
1 0 Atbildēt

Šis ir labs, es arī grībēju atslēgt krievu tv, bet nav šādas iespējas paredzētas. Jāprasa!?

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

600 miljoni, 157 metri - lielākā jahta pasaulē piestāj Barselonā (+ VIDEO)

Barselonas (Spānija) ostā piestājusi miljardierim Ališeram Usmanovam piederošā 600 miljonus vērta superjahta Dilbar. Ginesa rekordu grāmatā tā ierakstīta kā lielākā jahta pasaulē. Lasīt vairāk

 

Mini svin 60.gadu jubileju ar īpašo modeli (+ VIDEO) 3

Britu kompānija Mini laiž klajā īpašo modeli „60 Years Edition”, kas veltīts pirmajam Morris Mini Minor eksemplāram, kas no konveijera noripoja tālajā 1959.gadā. Lasīt vairāk

 

Nissan aprīko ar kāpurķēdēm sedanu Altima (+ VIDEO) 1

Japānas autobūves kompānija Nissan Monreālas autoizstādē prezentējusi sedana Altima kāpurķēžu variantu, kas izgatavots modeļa pilnpiedziņas versijas reklamēšanai. Lasīt vairāk

 

Jāstrādā efektīvāk - "Tesla" likvidēs 7% darbvietu 1

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" piektdien paziņoja, ka likvidēs aptuveni 7% darbvietu, kompānijai cenšoties uzlabot savu efektivitāti. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti