Aptauja atklāj, ka izmēram ir lielākā nozīme

Foto: Publicitātes attēls

Samsung | 12.jūnijs 2018 10:55

Šobrīd televīzijā pilnā sparā pārraida dažādas sporta translācijas un pavisam drīz uz TV ekrāniem varēs sekot līdzi arī futbola čempionāta notikumiem vai uzsākt seriālu jauno sezonu skatīšanos. Nesen Samsung veiktā aptauja* atklāj, ka cilvēki izvēlas arvien lielākus TV ekrānus ar augstas kvalitātes izšķirtspēju, lai baudītu savas iemīļotākās pārraides.

KVALITĀTE
2018. gadā veiktā aptauja atklāj, ka teju pusei (47%) aptaujāto Latvijā viena no svarīgākajām televizora īpašībām ir attēla izšķirtspēja un kvalitāte. Nereti tiešie saules stari neļauj izbaudīt iecienītākās pārraides. Pateicoties augstas efektivitātes kvantu punktu tehnoloģijai, Samsung QLED televizori ļauj baudīt iemīļotākos raidījumus kā tumsā, tā arī dienas gaismā un spilgti apspīdētā telpā.

"Esmu patīkami pārsteigts par TV tehnoloģiju attīstību,” stāsta Kaspars Gorkšs, Latvijas Futbola federācijas prezidents. “Šī gada pasaules futbola čempionāta skatīšanās mājās būs gandrīz tikpat iespaidīga kā spēles vērošana klātienē!"

LIELA IZMĒRA
Cilvēki arvien biežāk izvēlas iegādāties lielus TV ekrānus. 31% aptaujāto svarīgākais ir televizora ekrāna izmērs, kas dod iespēju izbaudīt saturu, ievērojot sīkākās nianses un detaļas. Vizuālais saturs kļūst arvien kvalitatīvāks, pieprasījums pēc tā aug – tirgus ir sācis aktīvu attīstību, lai pilnveidotu saturu un apmierinātu cilvēku intereses.
“Gadu no gada pieaug pieprasījums pēc televizoriem ar lielāku ekrānu, sākot no 65 collām un lielākiem,” skaidro Samsung sadzīves elektronikas biznesa direktors Baltijā Sergejs Kostjučenko. “Augstās attēla kvalitātes dēļ QLED televizori guvuši plašu atpazīstamību pircēju vidū, līdz ar to plānojam QLED pārdošanas apjomu šogad palielināt trīs reizes, salīdzinot ar 2017. gadu.”

SATURS
Aptaujā atklājas interesanta tradicionālās televīzijas skatīšanās tendence.. Visaktīvāk televīzijas saturam seko līdzi igauņi (90%), Latvijā vairāk nekā puse (67%) un Lietuvā pārsteidzošs mazākums (13%) izvēlas skatīties saturu, ko pārraida nacionālie televīzijas kanāli, Lietuvā priekšroku dod filmām (31%). Pēc aptaujas datiem 30% aptaujāto Latvijas iedzīvotāju labprātāk uz TV ekrāniem skatās filmas. Vīriešiem būtiski skatīties sporta pārraides augstā izšķirtspējā, savukārt sievietes dod priekšroku koncertu pārraidēm un seriāliem.

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TV Auto Ziņas TESTĒ: Citroen C4 izlēmis kļūt par krosoveru (+ VIDEO) 1

Piecpadsmit gadus laimīgi nodzīvojis kā parasts kompaktklases hečbeks, C4 piepeši izlēmis kļūt par krosoveru - vai vismaz krosoveram līdzīgu priekšmetu. Lai debija padotos pēc iespējas spilgtāka, Citroen licis lietā virsbūves tipu, kas vairāk raksturīgs tādiem automobiļiem kā BMW X6 - ar slīpu aizmuguri kā kupejai  vai tā sauktajam liftbekam. Lasīt vairāk

 

Vēl viena jubileja – jau 15 miljoni Škoda 5

Čehijas autoražotājs Škoda piedzīvo otru svarīgu notikumu neilgā laikā – šoreiz šampanieti var atvērt par godu piecpadsmitmiljonajam automobilim. Lasīt vairāk

 

Indiāņi nepiekāpjas; Stellantis varētu atteikties no nosaukuma Cherokee 10

Jaundibinātais autobūves koncerns Stellantis ar tajā ietilpstošo marku Jeep nonācis negaidīta izaicinājuma priekšā - čiroki cilts indiāņi ir neapmierināta ar sava vārda izmantošanu civilizācijas labumiem. Lasīt vairāk

 

Elektrisko automašīnu uzticamība: īpašnieku aptauja parāda, ka bažām nav pamata 25

Uzticamība ir viens no svarīgākajiem kritērijiem, izvēloties jaunu auto. Strauji augot elektrisko automašīnu popularitātei, pilnīgi dabiski rodas jautājums – cik uzticami ir elektromobiļi? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti