Sacīkstes Pērnavā – «Kraba Race» (+ foto) 1

 
11.augusts 2008 11:14

Saule un stipras vēja brāzmas sagaidīja auto šosejas sportistus, lai vienotu cīņā par labu rezultātu – Kraba Race, kas norisinājās aizvadītajā nedēļas nogalē Pērnavā.

Pērnavas trase jo īpaši iecienīta ir auto šosejas līdzjutēju vidū, jo ir iespējams sekot līdzi savam favorītam visas trases garumā. Īpašs pārsteigums skatītājiem smagās automašīnas, kuras sagatavotas auto šosejai – šosezon šādu sacīkšu bolīdu ciņa vēl nebija vērojama.



Fotogaleriju skatieties šeit »»

SRT komandu šajās sacīkstēs pārstāvēja trīs sportisti Egons Lapiņš, Oskars Laivenieks – Super Production un Igor Grushelevskiy – Baltic Open. Piektdien norisinājās vienīgi treniņbraucieni, bet nepatīkams pārsteigums pārsteidz SRT komandu – Oskara Laivenieka sporta automašīnai rodas tehniskas problēmas ar ātrumkārbu, problēmas sagādā pārslēgšanās uz ceturto ātrumu ir skaidrs, ka ar šādu tehnisku defektu ciņa par labu rezultātu nav iespējama un tas nozīmē to, ka komandas mehāniķiem priekšā ir gara un darba pilna nakts, kuras laikā defekts ir jānovērš. Nakts vidū tiek piegādātas nepieciešamās detaļas un mehāniķi izcīna pirmo uzvaru pār laika trūkumu un miegu paspējot sagatavot auto!

Super Production

Sestdienas rīts abas SRT automašīnas gatavas aizvadīt treniņbraucienus un cīnīties par pēc iespējas augstākām starta pozīcijām. Kvalifikācijā Margus Pihlak uzrāda ātrāko apļa laiku, līdz ar to pirmā starta pozīcija otrā Egonam Lapiņam (SRT), trešā Oskaram Laiveniekam (SRT).

Pirmais brauciens Super Production klasei var sākties – Margus Pihlak ir nedaudz ātrāks, taču Egons Lapiņš neatlaidīgi kāpina tempu „minot uz papēžiem” igauņu braucējam, tomēr viņam neizdodas Pihlaku apsteigt, līdz ar to igauņu braucējs pirmais, aiz sevis atstājot abus SRT braucējus – Egons Lapiņš otrais, bet Oskars Laivenieks trešais. Pirmais brauciens tiek aizvadīts diezgan mierīgi, līdz ar to top skaidrs, ka izšķirošā cīņa starp Egonu un Margusu norisināsies otrajā braucienā.

Tiek dots starts otrajam braucienam un ir skaidrs, ka šis brauciens būs krietni savādāks – ciņa jau no pašiem pirmajiem metriem Egons mēģina apsteigt konkurentu, tas neizdodas, taču ātrums tiek kāpināts un spriedze palielinās gan trasē, gan arī trases malā. Trešajā aplī Egonam izdodas apsteigt konkurentu, bet atkal notiek līdera maiņa, stabilu trešo pozīciju ieņem Oskars Laivenieks. Desmitajā aplī Egonam izdodas atkārtoti apdzīt Margusu Pihlaku, teču Margus nepadodas – pēdējā aplī Margus cenšas atgūt līdera pozīciju un viņa vadītā automašīna saskaras ar Egona auto, kā rezultātā igauņu sportists paliek krietni lēnās, taču finiša karogs nav pietiekami tālu, lai otro vietu viņam laupītu Oskars Laivenieks. Abu līderu sadursmes rezultātā saskārās abu automašīnu riteņi - Igauņu sportista automašīnai tiek salauzts riteņa disks, līdz ar to riepa zaudē gaisu, taču Egonam paveicas un no riteņa diska tiek izlauzti tikai divi spieķi un riepa paliek neskarta. Otrajā braucienā un kopvērtējumā šajās sacīkstēs pirmo vietu ieņem Egons Lapiņš(SRT), otro – Marus Pihlak, bet trešo vietu Oskar Laivenieks(SRT).

Baltic Open

BMW 130 – tieši ar šādu sacīkšu automašīnu SRT komandu sajās sacīkstēs, Baltic Open klasē pārstāvēja Igor Grushelevskiy. Šim sportistam šīs bija otrās sacīkstes auto šosejā, taču iegūtā pieredze un gūtie iespaidi paliks atmiņā. Pirmais brauciens tika aizvadīts ļoti mierīgi, bet pārliecinoši un ar ievērojamu pārsvaru tika gūta uzvara pār otrās vietas ieguvēju klasē Rolandu Feodorovu, taču gluži tāpat kā Super production klasē spraigākā cīņa norisinājās otrajā braucienā. Otrā brauciena pirmajā aplī sadursmes rezultātā no trases izlido Igors(SRT), teču pēc mirkļa jau turpina sacīksti uzsākot pakaļ dzīšanos savam konkurentam Feodorovam un septītajā aplī viņš tiek panākts un uzvaras laurus plūc Igors Grushelevskiy.

Nacionālā klase

Skatīju visiecienītākā klase – Nacionālā klase arī šoreiz nelika vilties līdzjutējiem un izcilu cīņas sparu demonstrēja Uldis Timaks, kurš otrajā braucienā no pēdējās starta pozīcijas spēja izcīnīt pirmo vietu braucienā apsteidzot otrās vietas ieguvēju Vitāliju Kalmi ēdēja apļa pēdējā līkumā. Šajā sacīkstē pirmais Uldis Timaks, otrais Vitālijs Kalmi, bet trešais Didzis Pope.

Nākamās šosejas bolīdu cīņas norisināsies Rīgā, Biķernieku kompleksajā sporta bāzē 30.-31. augustā. Uz tikšanos Biķerniekos! 

www.srt.lv
 
Visi komentāri
 
260653. viesis 11.augusts 2008 18:12
0 0 Atbildēt

:-))))) Krievs bljaava uz peerkamo sievieti : "Rakom, b.l.j.a.d.j!!!!"

Japaanis bljaava uz peerkamo sievieti: " Kraba suka!!!!!!" :-)

Laikam japaanju sponsori saciikstei ... :-))))))))))

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti