Kopš pirmās GTI paaudzes debijas līdz piektās paaudzes ražošanas pārtraukšanai vairāk kā 1,7 miljoni pircēju padarīja to par bestselleru. Šobrīd gatavs ir jaunais GTI: Parīzes autoizstādē (2008. gada 4. – 19. oktobris) Volkswagen prezentēs jaunā Golf GTI dizaina koncepciju.
GTI transmisijai ir uzstādīts jauns elektronisku ierobežotās berzes diferenciālis (XDS). Automobiļa turbodzinējs sniedz 240 km/h maksimālo ātrumu un 210 ZS jaudu. Turklāt tas nav panākts uz milzīgs degvielas patēriņa rēķina – tas patērē vidēji 7,5 litrus benzīna uz 100 km.
Sestās paaudzes Golf GTI sērijveida ražošana tiks uzsākta 2009. gada pavasarī – auto joprojām būs sportiskas piekares apvienojums ar atsaucīgu dzinēju. Dzinējs jau pie 1800 apgriezieniem minūtē attīsta 280 ņūtonmetru lielu griezes momentu. Ātrums no 0 līdz 100 km/h tiek sasniegts 6,9 sekundēs. Pateicoties tā jaudai, vējam auto vairs nespēj pretoties tikai pie 240 km/h.

Dizaina koncepcija ir pilnībā pārveidota – auto ir pazemināts par 22 milimetriem, tas ir aprīkots ar jaunu sporta piekari, atsperēm, amortizatoriem un aizmugurējiem stabilizatoriem. Turklāt nākotnē automobilim papildaprīkojumā būs pieejama arī adaptīvā šasijas kontrole DCC.

„Mēs vēlējāmies panākt mērķtiecīgi skaidru GTI dizainu. Automobili, kas ir jaudīgs, bet arī moderns,” apkopo Volkswagen AG vecākais dizaineris Valters de Silva (Walter de Silva). Sestās paaudzes dizaina koncepcija, kas tiks prezentēta Parīzē, apvieno abu GTI ikonu stila elementus. Tādas detaļas kā raksturīgais medus šūnu formas radiatora režģis un V-formas dzinēja pārsegs, kas sniedzas pāri priekšējiem lukturiem, norāda uz GTI V. Skaidrā un horizontālā konstrukcija nepārprotami ņemta no GTI I. Pateicoties stilam un priekšējās daļas horizontālajai grafikai, Golf GTI dizains ir ievērojami platāks (1,78 metri), zemāks (1,47 metri) un dinamiskāks kā jebkuram citam automobilim savā klasē.