Lai īstenotu vienu no oriģinālākajiem plāniem Renault Grupas vēsturē, Renault mārketinga departaments ir izvirzīji ambiciozus mērķus šim gadam. Bez tam šim projektam piesaistīti lieli resursi, kas jau pamazām sāk atmaksāties un nest augļus.
Piemērojoties ekonomiskajai situācijai, Renault palielina Grupas atpazīstamību digitālajā mērķauditorijā, iepazīstinot ar diviem internetā balstītiem produktiem: Renaultveikalu (Renaultshop) un Renault TV.Uzvaroša stratēģija 2008. gadā
Pērn daudz tika darīts, lai Renault klātbūtne virtuālajā vidē kļūtu krietni pamanāmāka – tika izveidotas jaunas versijas reģionālajām pārdošanas mājas lapām renault.valsts un dacia.valsts. Tika izveidotas 15 mini mājas lapas, kas veltītas atsevišķiem produktiem. Sadarbībā ar Microsoft mājas lapas www.new-megane.com un www.new-laguna.com tika papildinātas ar Silverlight tehnoloģiju un DeepZoom un Microsynth iespējām, ļaujot lietotājam ieraudzīt automašīnas līdz pat neiedomājamākajām detaļām un izveidot 3d attēlus.Bez tam parakstīti divi ļoti būtiski sadarbības līgumu. Sadarbība ar Elenu Makarturu (Ellen MacArthur), pazīstamu jahtu speciālisti, simbolizē Renault saistības pret vidi un Renault ECO 2 zīmi. Bez tam noslēgta sadarbība ar Electronic Arts, izvietojot jauno Megane Coupe vienā no slavenākajām autosacīkšu videospēlēm pasaulē „Need for Speed”. Tādējādi Renault plāno iekarot arvien jaunas un jaunas mērķgrupas.
Lai padarītu iespaidīgāku jauno modeļu parādīšanos, tiek veidoti dažādi īpaši notikumi, piemēram, milzīgs seifs, kurā tiek glabāta Laguna Coupe vai arī gigantiski plakāti lielākajās Eiropas galvaspilsētās utt.
Mainījies arī sadarbības veids ar Renault reklāmas aģentūru Publicis. Šobrīd akcents tiek likts uz katras valsts reklāmas aģentūras radošumu, liekot aģentūrām sacensties savā starpā, kuras reklāmas pasākumi būs efektīvāki. Izvirzot skaidrus mērķus un atvēlot tiem konkrētus resursus, Renault mārketinga stratēģija ir sasniegusi pārliecinošus rezultātus: reklāmas izmaksas samazinātas uz pusi, kā arī pirmo reizi pēdējo piecu gadu laikā Renault tēls Eiropā ir krietni uzlabojies.
Renault savu mārketinga stratēģiju piemēro ekonomiskajai situācijai
Pateicoties sadarbībai ar Aliansi, apvienotais Renault Nissan mediju iepirkuma līgums, kas parakstīts ar Omnicom-OMD, 2008. un 2009. gadā dos vismaz 10% ietaupījumu. Plānots lūzums arī kopējā mediju stratēģijā – aptuveni puse līdzekļu tiks ieguldīta TV reklāmās un gandrīz 15% - interneta reklāmas, šādas idejas mērķis ir koncentrēties uz medijiem, kam ir lielāka ietekme. Pēdējo divu gadu laikā Renault interneta reklāmu apjoms ticis dubultots.Šogad Renault plāno jaunu projektu – pārdošanu internetā ar Renaultshop palīdzību. Mērķis – samazināt uzkrājumus un palielināt jauno auto noietu. Pircējiem internetā ir acīmredzamas priekšrocības – iespēja atrast auto, izvēloties vēlamo parametrus, sākot no krāsas un beidzot ar vietu, kur notiks auto saņemšana. Renaultshop sāks darbību jau šīs vasaras sākumā – Francijā un Spānijā, bet gada otrajā pusē Itālijā, Vācijā un Lielbritānijā.
Lai uzturētu pozitīvu tēlu, Renault iepazīstina arī ar internetā bāzētu TV kanālu www.renault.tv, kas raida franču un angļu valodā. Tā saturs plānots izklaidējošs un informatīvs. Tas būs ietekmīgs medijs, kas nodrošinās informāciju par zīmolu, produktiem, auto un moto sportu, kā arī citām lietām. Renault TV piedalīsies Renault Grupas darbinieki, slavenības, kā arī automarkas entuziasti, liekot uzsvaru uz īpašo saikni, kas šiem cilvēkiem veidojas ar savām automašīnām.
Renault pārstāvniecība Baltijā