«Volkswagen» krasi samazina izmaksas par degvielu

 
2.novembris 2009 9:28

„BlueMotion” ir Vācijas pazīstamākais videi draudzīgās autorūpniecības zīmols. Tas parādījās 2006. gadā ar pirmo Polo BlueMotion paaudzi – tās degvielas patēriņa rādītāji kombinētajā ciklā – 3,9 litri uz 100 kilometriem – bija labākie rādītāji pasaulē automobiļos ar piecām sēdvietām.

<seesam>Vienlaikus, šis Polo pārstāvēja to automobiļu ierašanos, kas šodien pilnībā tika ražoti zem “BlueMotion-Technologies” zīmola, kas ir vienlīdz unikāls un veiksmīgs. Tagad Volkswagen prezentē tā klāsta trīs galvenos modeļus kā jaunizveidotas BlueMotion versijas: Polo, Golf un Passat. Visi trīs Volkswagen automobiļi ir aprīkoti ar novatorisku progresīvo tehnoloģiju komplektu, taču autovadītājiem tie joprojām ir pa kabatai. Šis komplekts ietver jaunus Common rail TDI dzinējus, bremžu spēka atguvi ar bremžu spēka reģenerēšanas sistēmu, Start-Stop sistēmu un uzlabotus aerodinamikas komponentus.

Pateicoties to degvielas patēriņa rādītājiem – 3,3 litri (Polo), 3,8 litri (Golf) un 4,4 litri (Passat) – visi trīs jaunie Volkswagen automobiļi atrodas uzmanības centrā kā pasaulē degvielu taupošākie modeļi sava izmēra klasēs. Pirmo Golf BlueMotion un Passat BlueMotion automobiļu piegāde  sāksies šogad, bet Polo BlueMotion  sekos 2010. gada sākumā. Automobiļus Golf BlueMotion un Passat BlueMotion var pasūtīt jau tagad. Polo BlueMotion iepriekšpārdošana sāksies vēlāk šogad.

Visi trīs jaunie modeļi demonstrē, kas ir tehniski iespējams, kad tiek apvienotas mūsdienu labākās, taču par samērīgu cenu pieejamās tehnoloģijas. Nepārprotami, Polo BlueMotion, Golf BlueMotion un Passat BlueMotion ir automobiļi, kas darbojas rītdienas pasaules vides aizsardzības līmenī, bet ir pieejami jau šodien.

Polo: 100 kilometri par 3,50 eiro

Katrs no jaunajiem BlueMotion modeļiem savā segmentā uzstāda standartus degvielas ekonomijas, izmešu daudzuma un izmaksu ziņā. Piemēram, Polo BlueMotion: šī tendenču noteicēja otrā paaudze, ar nieka 3,3 litru dīzeļdegvielas patēriņu kombinētajā ciklā (un 87 g/km CO2 izmešu daudzumu), vēlas kļūt par modernās ēras „3 litru patēriņa automobili” un visekonomiskāko piecu sēdvietu auto pasaulē. Tā 45 litru tilpuma degvielas tvertne teorētiski ļauj nobraukt 1363 kilometrus ar vienu uzpildīšanas reizi! Šis auto atkal padara ikdienas braucienus uz darbu, brīvdienu braucienus un garās brīvdienas rentablas. Kāds, kurš vēlētos nokļūt no Hannoveres – jaunā Polo BlueMotion prezentācijas vietas – uz Venēciju, spētu nobraukt šo 1148 kilometrus garo ceļu, samaksājot par degvielu vien 40 Eiro. Tas būtu iespējams tādēļ, ka ar Polo BlueMotion 100 kilometru brauciens izmaksā vien 3,50 eiro. Vēl viens rentabilitātes pierādījums: saskaņā ar Vācijas Federālo statistikas biroju, Vācijas autobraucējs gadā vidēji nobrauc 11 000 kilometru. Polo BlueMotion īpašniekiem tas nozīmē, ka gada laikā degvielu uzpildīt būtu nepieciešams vien astoņas reizes, samaksājot par degvielu 385 eiro.

Golf: 100 kilometri par 4 eiro

Jaunais Golf BlueMotion ir tikai nedaudz mazāk ekonomisks kā Polo. Pateicoties tā nieka 3,8 litru dīzeļdegvielas patēriņam (99 g/km CO2 izmešu daudzums), tas ir degvielu taupošākais auto savā klasē. Teorētiski tas spēj nobraukt 1447 kilometrus ar vienu degvielas uzpildīšanas reizi (55 litru tvertne). Ja Ziemeļeiropas rudenī kāds sailgojas pēc patīkamas vasaras beigu temperatūras kā Côte d’Azur, jaunais Golf BlueMotion spēj piepildīt šo vēlmi ārkārtīgi ekonomiski: ceļā no Hannoveres līdz Montekarlo, starp kurām attālums ir 1260 kilometri, visu laiku ekonomiskākais Golf automobilis patērēs degvielu vien 51 eiro vērtībā! Uz 100 kilometriem tas ir nieka 4 eiro.

{page}

Passat: 100 kilometri par 4,70 eiro

Jaunā Passat BlueMotion rādītāji ir iespaidīgi. Ar 4,4 litru dīzeļdegvielas patēriņu (114 g/km CO2 izmešu daudzums) un 70 litru degvielas tvertni, tas spēj nobraukt 1591 kilometrus ar vienu degvielas uzpildīšanas reizi! Pat no Hannoveres līdz Romai (1552 kilometri) būtu iespējams nobraukt bez degvielas uzpildīšanas. Brauciena beigās Romā Passat BlueMotion vadītājs varētu uzpildīt sava auto degvielas tvertni līdz galam par nieka 73 eiro. Tas nozīmē 4,70 eiro par 100 kilometriem. Šobrīd neviens cits šāda izmēra automobilis (4,77 metri garumā) pasaulē nebrauc ekonomiskāk. Tas attiecas ne tikai uz sedanu; līdzīgus degvielas patēriņa rādītājus sasniedz arī Passat Variant BlueMotion, kas pie pircējiem ieradīsies pavisam drīz.

Common Rail TDI dzinējs + Start - Stop sistēma + bremžu spēka reģenerēšanas sistēma
BlueMotion tehnoloģijas šajos trijos ārkārtīgi ekonomiskajos automobiļos rada visaptverošu ļoti daudzpusīgu progresīvo tehnoloģiju sastāvdaļu un efektivitātes risinājumu komplektu. Šo automobiļu iespaidīgi zemā degvielas patēriņa un izmešu daudzuma pamatā ir jaunie Common rail TDI dzinēji ar pārveidotu dzinēja vadības programmatūru un samazinātu brīvgaitas ātrumu. Polo BlueMotion sirds ir 1,6 litru TDI dzinējs ar četriem cilindriem.

Pārnesumu pārslēgšanas indikators mērinstrumentu panelī norāda enerģiju vistaupošāko pārnesumu attiecīgajos braukšanas apstākļos. Citas BlueMotion iezīmes ir bremžu spēka atguves (reģenerācijas) sistēma, Start-Stop sistēma, zemas rites pretestības riepas, īpaši viegli un aerodinamiski riteņi, kuru stils atbilst attiecīgajai versijai, pazeminātā piekare (Golf modelim), kā arī sportiskie dizaina pārveidojumi un pielāgojamais interjers.
 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Līdz 1400 eiro - deputāti spriedīs par sodu pastiprināšanu ceļu satiksmē 24

Saeimas Juridiskajā komisijā šodien plānots spriest par sodu pastiprināšanu par pārkāpumiem ceļu satiksmes jomā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti