(!) Neo: Publicēts «deserts» autobraucējiem 7

 
12.marts 2010 10:00

Šodien publiskajā tīklā parādījies kārtējais 4ATA publiskots fails. Šoreiz, kā pats Neo to nosauca - "deserts" autobraucējiem. Kāpēc?

Tāpēc, ka tas ir LATVIJAS AUTOCEĻU UZTURĒTĀJS AS darbinieku bruto ienākumu saraksts līdz 2009.gada novembrim ieskaitot.

Kā saka Neo: Bruto ienākumi iekļauj gan algu, gan piemaksas, gan prēmijas, gan atvaļinājuma naudu, gan atlaišanas pabalstus un citas kompensācijas. Tāpēc skatoties šos datus un ieraugot lielus skaitļus, nedrīkst izdarīt pārsteidzīgus secinājumus. Tas jāizvērtē kontekstā ar citiem mēnešiem.

Tomēr tie ir ļoti interesanti skaitļi - iespējams, daudziem radīsies jautājumi un pārdomas par Latvijas autoceļu uzturēšanu kā tādu.

Pats Neo raksta twitterī: Redzot šos skaitļus un to dinamiku, pat man jāsaka "bez komentāriem". Dombrovska kungam tiešām ir pieejams daudz plašāks datu apjoms. Bet kāpēc tas netiek izmantots reālai analīzei? Slinkums? Bailes? Nolaidība? - piebilst Neo.

Algas izskatās lielas, bet ... kur ir rezultāti? Bedres vien...

 
Visi komentāri
 
275448. viesis 12.marts 2010 13:09
0 0 Atbildēt

nu jāāā, acīmredzamais nebeidzamo bedrīšu rašanās un pastāvēšanas cēlonis... :D

275450. viesis 12.marts 2010 13:20
0 0 Atbildēt

Un kādas tad tur ir tās algas? Baigi "stingrais" raksts ielikts, bet tā arī nekas nav pateikts :/

275451. viesis 12.marts 2010 13:24
0 0 Atbildēt

Tur tak ir links uz algu arhīvu.

275453. viesis 12.marts 2010 13:47
0 0 Atbildēt

Jāatzīst - algas tiešām lielākajai daļai normālas, tikai tie atlaisšanas pabalsti tādi... palieli :D

Un - ja sasodītie ceļu uzturētāji nejēdz pamatskolas fizikas vielu par ūdens saraušanos / izplesšanos sasalšanas/atkusšanas rezultātā, un sūta lāpīt bedrītes šādos laikapstākļos, kā sekas - jaunu bedru veidošanās asfalta segumā - sorry, algas tomēr nav pelnītas :D

275459. viesis 12.marts 2010 14:43
0 0 Atbildēt

Maz šodien kādu tas interesē. Vairums ir priecīgi, ka vispār kaut ko saņem un ir darbs. . Vienīgie priecīgie šodien varētu būt tiesneši, kur jau zin, ka nākamgad dzīve būs skaistāka un bagātāka.... Apsveicami. Bet jāsāka godīgi, ka ka TIESU tiesneši visā pasaulē ir zināmā mērā priviliģēta juristu grupa, kādēļ algai jābūt solidai un atbilstošai lielajai atbildībai. Nu nevar būt normalā valstī situacija, kad pastulba blondīne piem. kaķkopības SIA sekretariātā pelna virs 800 ls uz rokas, bet Augstākās tiesas tiesnesim šobrīd uz rokas algā pat nesanāk 700 ls. Latvijā līdz šim, gan krievu laikos, gan godmaņlaikos - tiesneši ir bijuši bieži apbižoti un viņiem ļoti daudz no valstiskā viedokļa nodarīts pāri. Lai nu viņiem nākamgad tiek tās lielās algas - atbalstīsim.

275460. viesis 12.marts 2010 14:50
0 0 Atbildēt

Jautājums tev, Ikdienas Viešņa.

Vai no algas pieauguma uzlabosies tiesu sistēma? Nez vai, viņi tāpat būs ieinteresēti n-reizes pārcelt lietas izskatīšanas termiņus, lai nolēstu pēc iespējas lielāku piķi par katru izskatāmo lietu....

275464. viesis 12.marts 2010 18:08
0 0 Atbildēt

tomc,Tu labāk brauc pa bedrēm vai tomēr samaksā,lai pāris dienas bedre būtu salāpīta-saproti to,ka šajā periodā NAV cita risinājuma.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti