«Opel Antara» jaunā izskatā

 
24.novembris 2010 12:07

Opel Antara pēc visaptverošiem modeļa uzlabojumiem šī gada beigās tiks prezentēts kā izdevies sportiska apvidus auto un pilsētas elegances apvienojums.

Šī īpašā apvidus auto vislielākās izmaiņas notikušas tieši motoru jomā, tā pilnībā atjaunotā dzinēju palete var lepoties ne vien ar uzlabotām braukšanas īpašībām, bet arī ar ievērojami samazinātiem degvielas patēriņa un kaitīgo izmešu rādītājiem, kas atbilst jau Euro-5 normatīviem. Arī abas pieejamās transmisijas versijas – sešpakāpju mehāniskā un automātiskā pārnesumkārba – ir pilnībā no jauna izstrādātas iekārtas, lai sasniegtu maksimālu degvielas ekonomiju, vienlaicīgi uzlabojot dinamiku. 



Atjaunotajā motoru paletē ietilpst pilnībā jauns 2.2 CDTI Turbo dīzeļdzinējs, kas pieejams divās jaudas versijās ar 120 kW/163 ZS un 35 kW/184 ZS un, salīdzinājumā ar iepriekšējiem 2,0 litru agregātiem, ir palielinājis jaudu par 36 un 34 ZS. 163 ZS versija pie tam ir pieejama kombinācijā gan ar priekšējo, gan pilnpiedziņu, kā arī ar sešpakāpju manuālo vai automātisko pārnesumkārbu. 184 ZS versijas rīcībā arīdzan ir abi transmisijas varianti, savukārt pilnpiedziņa ar šo motoru ietilpst standartaprīkojumā.

Tāpat jaudas pieaugumu par 30 ZS (līdz 125 kW/170 ZS), salīdzinājumā ar priekšteci, piedzīvojis arī jaunais 2.4 litru četrcilindru benzīna dzinējs. Gluži tāpat kā vismazākais dīzeļdzinējs, arī šis ir pieejams visās kombinācijās gan ar priekšējo, gan pilnpiedziņu, kā arī ar manuālo vai automātisko sešpakāpju pārnesumkārbu.

Spēcīgs akcentētās priekšpuses dizaina iespaids

Šis auto izskatās eleganti arī uz ielas. Pie modernizētā Opel Antara galvenajiem ārējiem elementiem pieder priekšējās radiatora restes pārveide un visai auto markai tik tipiskais hromētais šķērsstienis, uz kura atrodas Opel markas logotips. Tāpat jauni ir arī miglas lukturi ar to ietvariem, kā arī pielāgots drošības buferis, kas kopumā piešķir automašīnai harmonisku izskatu un atstāj spēcīgu iespaidu. Pārveidoti aizmugurējie lukturi, kā arī par papildu samaksu pieejamie lielie 19 collu vieglmetāla riteņi paspilgtina robusti dinamisko iespaidu.

Arī sportiskā SUV salons tika uzlabots. Jauna viduskonsole, papildu sīklietu novietnes, jaunu apdares materiālu izmantojums, stilīga ādas apdare „Titanium“, uzlabots instrumentu paneļa izskats, kā arī efektīvs salona apgaismojums papildina salona reprezentablo iespaidu.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti