«Citroen» uzdrīkstēšanās Ženēvā (+ foto)

 
8.marts 2011 10:34

81.Ženēvas starptautiskajā autoizstādē CITROËN izstāda automobiļu klāstu, kas parāda kompānijas pamatvērtības – radošumu, tehnoloģijas un uzdrīkstēšanos.

CITROËN DS4: DS SĒRIJA, II DAĻA

Pēc CITROËN DS3 modeļa CITROËN DS4 ir nākamais „Creative Technologie” pierādījums. Jaunpienācējs pilnībā iemieso DS filozofiju ar savu eleganto stilu, sajūtām, arhitektūru un uzlabojumiem. CITROËN DS4, ko 60 000 interneta balsojuma dalībnieku nosaukuši par gada skaistāko automobili, ir augsta četrdurvju kupeja, kurā apvienota vitalitāte un daudzpusība kopā ar ne ar ko nesalīdzināmu braukšanas pieredzi.

No pirmā acu uzmetiena DS4 atklāj īpašās rakstura iezīmes, kas to padara unikālu, sākot ar piepacelto virsbūvi, kas pārvalda ceļu un panorāmas vējstiklu plašākam skatam. CITROËN DS4 savu ekskluzīvo raksturu atklāj jau pirmajā acumirklī, ar markas zīmi uz radiatora restes un atšķirīgajām lukturu līnijām, kas atpazīstamas gan dienā, gan naktī. Sabalansēto, izsmalcināto profilu uzsver hromēta tonēto logu apmale, spēcīgās riteņu arkas, kas izceļ zemprofila – līdz 19 collām – riepas, un jumta spoileris papildus vitalitātei. Tāpat kā eksterjera stils, arī interjers pauž spēku, enerģiju un izsmalcinātību. Īpaši veidotie priekšējie sēdekļi ar „rokassprādzes” tipa ādas apdari ir ērti optimālai braukšanai, izteikts mērinstrumentu panelis no īpaši kvalitatīviem materiāliem un panorāmas tipa vējstikls, kas pāriet tonētā jumtā, uzsver CITROËN DS4 spēcīgo personību.

CITROËN DS4 izveidots arī īpašā versijā – DS4 Purple, kas ir īsts iekāres objekts, juveliera cienīgs mākslas darbs, ar atšķirīgu eleganci visprasīgākajiem estētiem. Sportiskā matētā plūmju toņa virsbūve DS4 Purple ir izcelta ar šampanieša krāsas hroma detaļām, matētām un spožām, un dažādiem speciāliem elementiem ap lukturiem, riteņu diskos un logo.

CITROËN METROPOLIS: GALĒJA IZSMALCINĀTĪBA

METROPOLIS ir vēl viens CITROËN īpaši raksturojošs modelis. Slaids limuzīns ar harmoniskām līnijām, kas uzsver CITROËN vēlmi piedāvāt Eiropas un Ķīnas tirgum līdzīgas automašīnas. Pielāgojoties strauji augošajam Ķīnas automašīnu tirgum, šo konceptauto kopš 2008. gada izstrādāja CITROËN starptautiskā dizaina komanda, kas strādāja Šanhajā.

METROPOLIS pārspēj CITROËN Creative Technologie luksusa un pievilcības noteikumus. Ar iespaidīgajiem izmēriem (5,3 m garumā, 2 m platumā un 1,4 augstumā), METROPOLIS izpauž radošumu, izsmalcinātu eleganci un tās valsts ambīcijas un izmērus, kuras tirgum ir radīts.

CITROËN C3 RED BLOCK: DUMPINIECISKA PIEEJA PĀRDOTĀKAJAM MODELIM

Ar C3 Red Block, muskuļotu C3 versiju, CITROËN grib pārsteigt ar pašpārliecinātu, enerģisku personību.

Red Block, kas atšķiras ar matētu Thorium (pelēka) virsbūvi, atrodas par 15 mm tuvāk ceļa segumam nekā standarta modelis un lepojas ar spoži melniem 17 collu riteņu diskiem ar dimanta režģa efektu. Logu apakšējā apmale un riteņu skrūves izcelti ar jaunu perlamutra sarkanu krāsu. Bamperu uzlikas un gaisa ieplūdes apmale, priekšējo lampu iedobes un spoguļu korpuss, kā arī dekoratīvais zīmogs uz Zenith vējstikla ir mirdzošs melni, izceļot kontrastus. Salonā perlamutra sarkanā krāsa atviz sēdekļos. Arī C3 Red Block instrumentu panelis apgāž vispārpieņemtos priekšstatus, piedāvājot kontūrētu 3D apmali.

CITROËN C6 NOIR ET BLANC: KRĀSAS UN MATERIĀLI IZCILAI POZICIONĒŠANAI

Ženēvas autosalons sniedz CITROËN iespēju parādīt savu flagmani C6 ar dinamisku, modernu virsbūvi, kuras krāsa un materiāli izstrādāti Stila centrā.

Priecējot ar perlamutra satīna baltu virsbūvi un viegli gofrētu divtoņu melni lakotu jumtu, CITROËN C6 Noir et Blanc lepojas arī ar 18 collu riteņu diskiem ar dimanta režģa efektu, mirdzošiem hroma logu rāmjiem un spoži melniem virsbūves elementiem kā sānu spoguļu korpusi.

C6 Noir et Blanc sēdekļi un durvju paneļi ir apvilkti ar melnu ādu, salona elementi ir no baltas ādas un perlamutra baltiem rotājumiem. Koka daļas ir pārklātas ar mikrošķiedras audumu, kas sniedz „persika mizas” efektu.

INOVĀCIJAS LABSAJŪTAI AR MIKROHIBRĪDO e-HDI UN HYDRACTIVE PIEKARI

Inovācijas šai izstādē būs pārstāvētas ar e-HDi mikrohibrīdo tehnoloģiju, kas izmantota vairākos CITROËN modeļos, ieskaitot Berlingo. Hydractive piekares sistēma, kas ekskluzīvi pieejama C5 un C6 modeļos, ir unikāls jaudas un komforta apvienojums, kas nodrošina maksimālu labsajūtu pasažieriem un pielāgošanos ceļa apstākļiem maksimālai drošībai. CITROËN tāpat apliecina savu nostāju vides aizsardzības jautājumos ar CO2 kaitīgo izmešu līmeni savos auto, kas 2010. gadā samazināts vēl par 5,3 g/km, sasniedzot vidējo rādītāju 132,3 g/km.

PĀRSTEIDZOŠI MOBILTĀTES RISINĀJUMI DIVOS ELEKTROMOBIĻOS UN CITROËN MULTICITY

2010. gada nogalē CITROËN izlaida divus pilnībā elektriskus auto modeļus – CITROËN C-ZERO un sadarbībā ar Venturi Automobiles ® - Berlingo First. CITROËN piesaka sevi kā mobilitātes veicinātāju ar nebijušu servisu: CITROËN MULTICITY, jaunumu automašīnu īrē un ceļojumu plānošanā, kas ļauj cilvēkiem izvēlēties un noīrēt viņu vajadzībām vispiemērotāko automobili.

VAIRĀK SPORTISKU PIEDZĪVOJUMU AR CITROËN DS3 WRC

CITROËN RACING atver jaunu lappusi savā autosporta vēsturē, 2011. gada pasaules rallija čempionātā piedaloties ar DS3 WRC ar mērķi izcīnīt septīto pasaules čempionu titulu autoražotāju ieskaitē. Citroën Total World Rally Team meistarsacīkstēm pieteikuši divas ekipāžas: Sebastjenu Lēbu/Danielu Elenu un Sebastjenu Ožjēru/Žiljēnu Ingrasiju. Trīs citus DS3 WRC pilotēs privāti braucēji.

CITROËN DS3 WRC, kas ir koncentrēts Creative Technologie produkts, atbilst jaunākajiem tehniskajiem noteikumiem. Tas ir kompaktāks nekā priekšgājējs, CITROËN C4 WRC, un aprīkots ar 1,6 litru tiešās iesmidzināšanas turbodzinēju. Automobilim ir četru riteņu piedziņa, manuālā pārnesumkārba un konstants jaudas sadalījums pa asīm.

CITROËN Importētāja SIA VEHO valdes priekšsēdētājs Raimonds Dūda: Citroën Ženēvas autosalonā turpina demonstrēt kompānijas pamatvērtības – radošumu, tehnoloģijas un uzdrīkstēšanos. SIA VEHO lepojas būt šo vērtību pārstāvim Latvijā un piedāvāt klientiem labākos franču autoražotāja sasniegumus.

PHOTO

COPYRIGHTS

CITROËN COMMUNICATION / JEROME LEJEUNE / ALEXANDRE VIRET

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti