«Audi» dzinējs iegūst balvu «Starptautiskais gada dzinējs 2011»

 
24.maijs 2011 10:12

Žūrija 76 autožurnālistu sastāvā no visas pasaules ir nominējusi Audi 2,5 litru TFSI dzinēju par „Starptautisko gada dzinēju 2011” 2,0-2,5 l kategorijā.

Tādējādi tas saglabā iepriekšējā gadā iegūto balvu.

Audi RS 3 Sportback, TT RS Coupé un Roadster modeļos uzstādītais 2,5 litru jaudas agregāts ir aprīkots ar turbokompresoru un FSI tiešo degvielas iesmidzināšanas tehnoloģiju, kas ir divas nozīmīgākās Audi tehnoloģijas. 2480 kubikcentimetru darba telpā tas attīsta 250 kW (340 ZS) jaudu pie dzinēja ātruma no 5400 līdz 6500 apgriezieniem minūtē un maksimālo 450 Nm griezes momentu pie dzinēja ātruma no 1600 līdz 5300 apgriezieniem minūtē.

Starptautiskā gada dzinēja konkursa žūrijas locekļi par 2,5 litru dzinēju saka: „Šis viennozīmīgi ir labākais pēdējo gadu dzinējs ar turbokompresoru. Griezes moments, jauda un lieliska skaņa – šim dzinējam ir tas viss! Tas ir iespaidīgs atgādinājums par oriģinālo quattro sacīkšu automobiļu dzinēju, kas padarīja slavenu Audi zīmolu .”

quattro GmbH izstrādātais Audi TT RS Coupé spēj uzņemt ātrumu no nulles līdz 100 km/h 4,3 sekundēs (Roadster – 4,4 sekundēs).

Tagad Audi piedāvā to pašu dzinēju, kas darbina divus TT RS modeļus, arī savā RS 3 Sportback automobilī. Tam nepieciešamas vien 4,6 sekundes, lai uzņemtu ātrumu no nulles līdz 100 km/h, kas ir labākais veiktspējas rādītājs šajā klasē. Tā maksimālais ātrums tiek ierobežots pie 250 km/h, taču gan Coupé, gan Roadster papildu aprīkojumā iespējams uzstādīt maksimālo ātrumu: 280 km/h.

Audi TFSI tehnoloģijām šī ir septītā uzvara pēc kārtas Starptautiskā gada dzinēja konkursā. Audi 2,0 litru TFSI dzinējs ieguva šo apbalvojumu 1,8 līdz 2,0 litru kategorijā no 2005. gada līdz 2009. gadam.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti