Jaunais BMW 3. sērijas Sedan: perfekta dinamika, efektivitāte, komforts 4

 
18.oktobris 2011 11:13

Sestās paaudzes BMW 3. sērijas Sedan, pasaulē pārdotākais augstākās klases automobilis, nosaka jaunus sportiskas veiklības, elegances un komforta standartus.

Jaunā sporta sedana iedvesmas avots ir 3. sērijas līdera vēsture, tā jaudīgais stils ataino svaigu BMW dizaina elementu interpretāciju un mērķtiecīgu attīstību.

Jaunais 3. sērijas Sedan: sestā pasaulē pārdotākā šādas klases automobiļa paaudze uzsver zīmola sportisko raksturu ar dinamiskām līnijām un sportisku kopiespaidu. Jaunais 3. sērijas Sedan ir audzis arī izmēru ziņā. Īpaši pārsteidzoša ir tā platākā šķērsbāze un rezultātā arī iespaidīgākais izskats uz ceļa. Uzlabotā BMW elipsveida režģa lēzenais dizains arī izceļ automobiļa sportisko izskatu. Moderna klasiskā trīs daļu dizaina interpretācija ar izteiksmīgo dzinēja pārsegu, īso priekšējo pārkari un atbīdītu stikloto daļu ļauj BMW 3. sērijas Sedan atainot dinamisko BMW pievilcību vēl koncentrētāk.

Plašāks salons: par 93 milimetriem lielāks garums uzlabo 3. sērijas eleganto, sportisko siluetu. Palielinātie automobiļa gabarīti sniedz labumu arī aizmugurē sēdošajiem pasažieriem, kuriem iekāpjot, ir nodrošināta plašāka vieta kājām aizmugures durvīs. Par 15 mm vairāk vietas ir arī aiz priekšējiem sēdekļiem, savukārt augstuma dimensija pieaugusi par astoņiem milimetriem.

Klasisks BMW salons: kokpits apskauj vadītāju ar BMW raksturīgu uzmanību un nodrošina, ka visas svarīgās funkcijas ir viegli aizsniedzamas. Iespaidīga ergonomija, izcili materiāli un ideāla apdare uzsver katra klāsta modeļa lielisko noskaņu.


BMW 3. sērijas Sedan Modern Line

Trīs aprīkojuma līnijas: jaunajam BMW 3. sērijas Sedan papildu bāzes līmeņa versijām ir pieejamas trīs aprīkojuma līnijas. Sport Line, Luxury Line un Modern Line ļauj pircējiem piešķirt automobilim personisku un pievilcīgu izskatu atbilstoši savām vēlmēm. Rūpīgi saskaņotās aprīkojuma funkcijas ietver gan virsbūves dizaina elementus, gan materiālu un krāsu izvēli katram modelim. M Sport komplekts ar īpašām virsbūves un salona funkcijām tiek gatavots uz 2012. gada vasaru.

Neticams sniegums un efektivitāte: jaudīgi dzinēji, izcila šasijas tehnoloģija un izturīgā virsbūve ļauj jaunajai BMW 3. sērijai nostiprināt savu sportiskākā sedana pozīciju šajā segmentā. Arī braukšanas komforts nu ir jaunā līmenī. Braukšanas dinamika joprojām ir sporta sedana specialitāte un galvenais elements, lai nodrošinātu vadītājam nepārspējamu braukšanas baudījumu.

Uzlabota automobiļa vadība un uzlabots braukšanas baudījumus: gareniski uzstādīts dzinējs, aizmugurējā piedziņa un 50:50 masas sadalījums ir tradicionālas 3. sērijas funkcijas, kas raksturojušas braukšanas baudījumu katrai automobiļa paaudzei. Jaunajam BMW 3. sērijas Sedan uzreiz būs pieejama četru uzlabotu, ekonomisku un jaudīgu dzinēju izvēle, un tie visi ir aprīkoti ar jauno BMW TwinPower Turbo tehnoloģiju.

BMW 328i ar 2,0 litru darba tilpumu: tā BMW TwinPower Turbo četru cilindru dzinēji ir jaunas paaudzes viegli un jaudīgi benzīna agregāti, kas ideāli saskan ar jaunās BMW 3. sērijas dinamisko koncepciju. Modernajam dzinējam ar turbokompresoru ir 180 kW/245 zs un maks. 350 Nm (258 lb-ft) griezes moments pie tikai 1250 apgr./min., ļaujot BMW 3. sērijas modelim uzņemt ātrumu no 0 līdz 100 km/h (62 mph) tikai 5,9 sekundēs. Vidējais degvielas patēriņš ir tikai 6,4 litri uz 100 kilometriem (44,1 mpg imp).

BMW 335i ir dāvana sešu cilindru faniem: BMW TwinPower Turbo benzīna dzinējs ar 3 litru darba tilpumu sasniedz maks. 225 kW/306 zs jaudu un griezes momentu 400 Nm (295 lb-ft) pie tikai 1200 apgr./min., nodrošinot, ka jaunā BMW 3. sērija pārsniedz sava priekšteča jaudu, vienlaikus samazinot degvielas patēriņu un izmešus.

Mazāks degvielas patēriņš un izmešu līmenis: jaudīgais BMW TwinPower Turbo četru cilindru dīzeļdzinējs ir vēl ekonomiskāks. Izcilā ierīce nodrošina BMW 320d 135 kW/184 zs un 380 Nm (280 lb-ft) griezes momentu un darbina arī BMW 320d EfficientDynamics Edition. Dzinējs apvieno maksimālu 120 kW/163 zs jaudu un ES braukšanas cikla degvielas patēriņu tikai 4,1 litri dīzeļdegvielas uz 100 kilometriem (68,9 mpg imp).

Turklāt 2012. gada rudenī savu debiju šajā segmentā piedzīvos pirmais pilnībā hibrīda kompaktais sporta sedans. Jaunais BMW ActiveHybrid 3 būs inovatīvs BMW ActiveHybrid piedziņas tehnoloģijas apvienojums ar sportisko BMW 3. sērijas raksturu, lai sasniegtu dinamisku un efektīvu rezultātu.

BMW ConnectedDrive uzlabo drošību: nemitīgi pieaugošais vadītāja palīgsistēmu klāsts reaģē uz dažādām braukšanas situācijām, nodrošinot vēl lielāku drošību un paļāvību. BMW 3. sērijas Sedan modeļos būs pieejams jaunākās paaudzes pilnkrāsu Head-Up displejs. Par vēl lielāku drošību gādā Joslu maiņas atpazīšanas sistēma un Joslu atdalošo līniju atpazīšanas sistēma. Aktīvās aizsardzības drošības komplekts, uzlabotais eCall un pasažieru un vadītāja aizsardzības preventīvie pasākumi palīdz izvairīties no negadījumiem vai sliktākajā gadījumā – samazināt triecienu.

BMW ConnectedDrive atbilst visaugstākajiem informācijas un izklaides standartiem: ārkārtīgi funkcionālā saskarnes tehnoloģija ļauj vadītājam un pasažieriem BMW 3. sērijas Sedan izmantot mobilos tālruņus un mūzikas atskaņotājus. Jaunās Bluetooth biroja funkcijas ļauj internetā balstītus pakalpojumus, piemēram, laika un jaunākās ziņas u.c., kā arī kalendāra ierakstus un tekstuālus ziņojumus (SMS un e-pastus) apskatīt iDrive sistēmas vadības displejā un nolasīt ar Text to Speech funkciju.

Palielinot komfortu ar BMW ConnectedDrive: tehnoloģijas, kas palielina komfortu, ir izstrādātas BMW ConnectedDrive ietvaros un ietver BMW novietošanas palīgu, Surround View, aktīvo kruīzkontroli ar Stop&Go funkciju, ātruma ierobežojumu informāciju ar apdzīšanas lieguma informācijas atainošanu un Reāllaika satiksmes informāciju (RTTI).

Izturīgā virsbūves uzbūve un visaptverošās aktīvās un pasīvās drošības sistēmas maksimāli aizsargā automobilī sēdošos. Gudrā un vieglā virsbūves konstrukcija ar optimizētām līnijām, Air Curtain tehnoloģiju (pirmoreiz), lai uzlabotu gaisa plūsmu ap priekšējiem riteņiem, un izcilā šasijas tehnoloģija ar augstas kvalitātes sakausējuma elementiem nodrošina sportisku vadību, izcilu dinamiku un vēl lielāku komfortu.

Praktiski, dažāda veida glabāšanas nodalījumi: divi lieli dzērienu turētāji viduskonsoles priekšā pie pārnesumu pārslēga sviras – tos var nomainīt ar standartaprīkojuma sīkumu nodalījumu. Priekšējo un aizmugurējo durvju kabatas tagad ietver ietilpīgus glabāšanas nodalījumus, un priekšējās durvīs ir vieta dzērienu pudelēm ar tilpumu līdz vienam litram. Bagāžas nodalījuma ietilpība ir par 20 litriem lielāka. Izvēles gareniskās iekraušanas sistēma, nolokot aizmugurējo sēdekļu atzveltnes 40:20:40, lai pārvadātu lielākus priekšmetus.

 
Visi komentāri
 
284117. viesis 18.oktobris 2011 21:03
0 0 Atbildēt

Jā, būmerim benzīna ļurbomotori ir nežēlīgs sasniegums - kaut gan ja paskatās pagātnē, mošk jāsaka regress, jo septiņdesmitajos šie uztaisīja pāris ļurbo bīdeļus... :D Bet tas modeļu nosaukums gan ir kaut kāds marazms - diez kāda iksa pēc to 328i nenosauca par 320T un 335i par 330T? Varbūt tāpēc, ka rietumos pārāk liels īpatsvars visādiem 316/318/320? :D

284123. viesis 19.oktobris 2011 18:52
0 0 Atbildēt

te video par bmw 3 seriju

www.youtube.com/watch?v=LU5mg03CHz4

284124. viesis 19.oktobris 2011 18:54
0 0 Atbildēt

te nedaudz par bmw turbo vēsturi un vēsturi kopumā

www.youtube.com/watch?v=wK9yDgSRDAo

284133. viesis 20.oktobris 2011 14:45
0 0 Atbildēt

Izskatās ka msh tajā englandē sakasījis jaunam šrotam un tagad mēģina to pataisīt baltāku par visiem jaunajiem un jaunākajiem auto...

No sērijas - desmit iemesli, lai pirktu šrotu...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti