JAUNAIS CLIO EURONCAP TESTOS SAŅEM PIECAS ZVAIGZNES

31.augusts 2012 13:00

EuroNCAP pasīvās drošības testos jaunais Clio saņēmis augstāko vērtējumu – piecas zvaigznes. Sasniegtais rezultāts, neskatoties uz neatkarīgā eksperta skarbjām procedūrām 2012.gada janvārī, vēlreiz apliecina Renault pieredzi un profesionalitāti pasīvās drošības jomā.

Jaunā Clio iegūtais punktu skaits ir 85 procentu – ieskaitot augstāko vērtējumu bērnu drošībai, gājēju aizsardzībai un drošības aprīkojumam –, un tas ir vairāk kā priekšgājējam, tādējādi kļūstot par vienu no labākajiem modeļiem savā segmentā. 

 
Papildus augstajām drošības tehnoloģijām jaunais Clio nodrošina arī augstu dinamiku, pateicoties uzlabotajai šasijas darbībai.
 
Holistiska pieeja optimālai aizsardzībai visiem pasažieriem
 
Clio III bija pirmā automašīna savā klasē, kas EuroNCAP sadursmes testos ieguvusi augstāko vērtējumu – piecas zvaigznes, un tas nozīmēja, ka jaunajam Clio ir jāsper solis tālāk: Renault rūpīgi izanalizēja pētījumus par ceļa satiksmes negadījumiem un reālo autovadītāju uzvedību, lai izstrādātu pasažieru drošības risinājumus, kas balstīti uz holistiskāku, efektīvāku pieeju. Lai nodrošinātu vēl efektīvāku pasažieru aizsardzību, jaunā Clio elektroniskā arhitektūra izveidota tā, lai nodrošinātu jaunākās paaudzes aizsardzības sistēmu vēl ātrāku aktivizāciju.
 
 
Pieaugušo pasažieru aizsardzība
 
Jaunā Clio priekšējos pasažierus aizsargā divi augstas efektivitātes drošības spilveni, kā arī drošības jostas, kas aprīkotas ar spriegotājiem un svara ierobežotājiem, kas kalibrēti uz 400daN.
 
Aizmugurē visas sēdvietas aprīkotas ar anti izslīdēšanas pacēlumu un trīs punktu drošības jostām ar svara ierobežotāju.
 
Fix4sure tehnoloģija ir Renault inovācija, kas izstrādāta, lai cīnītos ar izslīdēšanu (pasažieri sēdvietās, kas izslīd drošības jostas robežās, tādējādi apdraudot galvu). Visi jaunā Clio pasažieri ir pasargāti no šī fenomena, pateicoties īpašam pacēlumam sēdvietas spilvenā un zemajai drošības jostu sprādžu pozīcijai.
 
Tā kā automašīnas sāni ir mazāk pasargāti, tieši sānu sadursmes bieži ir letālo ievainojumu cēlonis. Jaunais Clio aprīkots ar jaunām tehnoloģijām, kas radījušas apbrīnojamus rezultātus, ļaujot sasniegt maksimālos astoņu punktus. Lai nodrošinātu divreiz ātrāku reakciju, jaunais Clio aprīkots ar ietekmes noteikšanas sensoriem (priekšējās durvīs un B pilāros). Īpašs algoritms nosaka, kā tiks izvietoti galvas un krūškurvja aizsardzības drošības spilveni, lai mazinātu potenciālos ievainojumus.
Rezultāti nodrošināja jaunajam Clio 32 punktus no iespējamajiem 36 pieaugušo aizsardzībā, un tas ir viens no labākajiem rezultātiem, kas jebkad sasniegts mazo automašīnu segmentā.
 
Jaunais Clio: numur viens bērnu aizsardzībā
 
Pateicoties kopējam dizainam un struktūrai, kā arī trīs punktu Isofix bērnu sēdvietu balstam priekšējai pasažieru sēdvietai un ārējām aizmugurējām sēdvietām, jaunā Clio bērnu aizsardzības aprīkojums ir labākais B segmentā, iegūstot 43 punktus no iespējamajiem 49.
 
Gājēju aizsardzība
 
Jaunā Clio priekšpuses dizains veidots tā, lai pēc iespējams minimizētu gājēju ievainojumus. Bamperam nav izvirzītu šķautņu, savukārt vējstikla zemākā daļa, kas parasti ir ļoti stingra, tika veidota tā, lai samazinātu ievainojumu risku sadursmes rezultātā. Vienlaikus palielināts arī motora pārsega augstums par 20mm, lai aptvertu visu zonu. Pateicoties iegūtajiem 24 punktiem no 36, jaunais Clio sasniedzis labākos rādītājus savā klasē arī gājēju drošības jomā.
 
 
Drošība jau gēnos… plus aprīkojums
 
Jaunais Clio ir aprīkots ar kruīza kontroles un ātruma ierobežotāja sistēmām, kā arī ar audio un vizuālajiem drošības jostu brīdinājuma signāliem visām sēdvietām, plus ESC. Clio ieguva maksimāli iespējamos septiņus punktus, atkal uzrādot labāko rezultātu segmentā.
 
Pragmatiska pieeja un patiesa iesaiste
 
Renault pieeja drošības jautājumiem ir balstīta uz detalizētu reālo satiksmes negadījumu analīzi, vēloties piedāvāt drošības aprīkojuma produktus, kas atbilst reālās pasaules vajadzībām, turklāt iekļaujot to standarta aprīkojuma klāstā. Prioritāte ir efektīvāko tehnoloģiju attīstība un izstrāde, lai: a) ļautu izvairīties no potenciāla satiksmes negadījuma; b) nodrošinot, ka atbilstoša darbība tiek veikta neparedzamās situācijās; c) pasargātu pasažierus sadursmes gadījumā. Renault holistiskā pieeja neparedz tikai viena drošības aprīkojuma vai tehnoloģijas pielietošanu. Vairāku gadu laikā Renault ir kļuvis par drošības ekspertu auto industrijā, par ko liecina arī sasniegtie rezultāti un novērtējums no masu mediju puses. Papildus braukšanas pbaudai arī kopējā svara samazināšanai ir liela nozīme, runājot par aktīvo drošību (īsākas bremzēšanas distances) un pasīvo drošību (mazāka inerce sadursmes gadījumā). Jaunais Clio ir par vidēji 100kg vieglāks par citām sava klāsta automašīnām. Liela nozīme veltīta arī automašīnas dizainam, izstrādājot to tā, lai nodrošinātu maksimālu aizsardzību visiem pasažieriem.
 
Runājot par aktīvo drošību, šasija, kas apvienota ar automašīnas dinamikas automātisko pielāgošanas digitalizācijas sistēmu, ļauj noteikt ārkārtas situācijas ar augstāko precizitāti. ABS un ESC funkcijas, kas iekļautas standarta aprīkojumā, ir īpaši nozīmīgas, lai mazinātu triecienu. Ergonomika nozīmē, ka autovadītāji spēj patiesi koncentrēties uz ceļu. Lai nodrošinātu lielāku komfortu, mērinstrumentu rādītāju salasāmības nodrošināšanai tie attēloti vienkāršoti un grafiski. Jaunais Clio aprīkots arī ar vairākām modernām braukšanas palīdzības funkcijām, piemēram, advancēta navigācijas sistēma, balss komanda atsevišķām funkcijām, R-Link multimediju sistēma atkarībā no versijas, dienasgaismu un logu tīrītāju automātiska aktivizācija, aizmugurējie parkošanās sensori un atsevišķām versijām pat atpakaļskata kamera. Visas jaunā Clio versijas aprīkotas ar Bluetooth® telefonu sistēmu.
 
Renault modeļi, kas EuroNCAP testos ieguvuši piecas zvaigznes
Laguna II Five stars (2001)
Vel Satis Piecas zvaigznes (2002.gads)
Mégane II Piecas zvaigznes (2002.gads)
Espace IV Piecas zvaigznes (2003.gads)
Scénic II Pirmās piecas zvaigznes segmentā (2003.gads)
Modus Pirmās piecas zvaigznes klasē (2004.gads)
Mégane Coupé Cabriolet Piecas zvaigznes (2004.gads)
Clio III Piecas zvaigznes (2005.gads)
Jaunā Laguna Piecas zvaigznes (2008.gads)
Koleos Piecas zvaigznes (2008.gads)
Jaunā Mégane Piecas zvaigznes (2008.gads), labākais jebkad sasniegtais rezultāts, neatkarīgi no segmenta
Jaunais Scénic Piecas zvaigznes (kopējais vērtējums, 2009.gads)
Jaunais Clio Piecas zvaigznes (kopējais vērtējums, 2012.gads)
 
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ūdenslīdēji upē atrod piecus automobiļus (+ VIDEO)

Ūdenslīdēji, kas savām nodarbībām bija izvēlējušies Vilametes upi Oregonas štatā, atraduši tajā divus, visticamāk, dažādā laikā nogremdētus automobiļus. Lasīt vairāk

 

Mairis Briedis turpmāk brauks ar revolucionāro Porsche Cayenne Coupé (+ FOTO) 19

Latvijas boksa zvaigzne Mairis Briedis uzsācis sadarbību ar Porsche pārstāvi Latvijā SIA "Baltijas sporta auto" un lietošanā saņēmis jauno un jaudīgo Porsche Cayenne Coupé. Šis spēkrats ir īpašs ar to, ka tas ir pirmais sporta auto starp apvidus klases automašīnām. Lasīt vairāk

 

Konceptuāli atbalsta ieceri par ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumu sodīt arī ar tiesību izmantošanas aizliegumu 5

Saeima šodien pirmajā lasījumā atbalstīja grozījumus Ceļu satiksmes likumā, kas tostarp paredz noteikt iespēju par ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumu sodīt arī ar tiesību izmantošanas aizliegumu. Lasīt vairāk

 

BMW i3 pēcteča nebūs; 3,5 un 7.sēriju elektrificēs

BMW atklājis nākotnes plānus attiecībā par savu pirmo elektriskās piedziņas modeli i3. Tagad zinām, ka pēcteča tam nebūs, tāpat kā vēl vienas modernizācijas. Tā vietā bavārieši koncentrēsies 3, 5 un 7.sērijas elektrificēšanai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti