Jaunais Ford prototips 8

 
2.marts 2005 11:20

Arī kompānija Ford nevēlas atpalikt un Ženēvas autošova ietvaros prezentē savu konceptauto Ford SAV Concept, kas faktiski ir jaunās paaudzes minivena Ford Galaxy prototips. Šajā gadījumā atkārtojas stāsts par jaunā Ford Focus ienākšanu tirgū - arī tas sākotnēji tika izstādīts kā konceptauto, bet jau pēc pusgada gandrīz vai tāds pats Focus nonāca sērijveida ražošanā.

Jaunais septiņvietīgais Ford ievērojami atšķirsies no Galaxy - virsbūves dizains ir mūsdienīgāks un dinamiskāks, īpaši tā priekšējā daļa. Auto tēls kļuvis agresīvāks un mērķtiecīgāks. Paši ražotāji pozicionē auto kā minivenu ar sportiskām ambīcijām. Auto visdrīzāk tiks arī pie jauna vārda - Ford D-MAX, pēc analoģijas ar Ford C-MAX, bet ņemot vērā pamatīgākos izmērus.



Gaidāms, ka jaunais minivens atšķirsies arī pārdomātu interjeru un lielām salona transformēšanas iespējām, kā arī iegūs vairākus mūsdienīgus benzīna un dīzeļdzinējus.

Ford D-MAX sērijveida versija visdrīzāk parādīsies tuvāk gada nogalei. Nav izslēgts, ka tas notiks Frankfurtes autošova ietvaros.
 
Visi komentāri
 
158964. viesis 2.marts 2005 11:36
0 0 Atbildēt

iisteniiba dizains labs, arii ļitoki :)

158966. viesis 2.marts 2005 11:40
0 0 Atbildēt
158967. viesis 2.marts 2005 11:45
0 0 Atbildēt

Nu, sānu līnija, ar hromētā ietvarā iekļauto tonēto logu bloku, nedaudz atgādina iepriekšējo paaudžu BMW modeļus (kas ,protams, ir skaisti). Durvju veidols, jau ir kaut kas no jaunās paudzes volvo risinājumiem.... Bet kopumā, itin glīts auto sanācis.

159052. viesis 3.marts 2005 8:37
0 0 Atbildēt

es gan teiktu, ka tas dizainiski cauruncaur ir tas pats kuslais fords - kā vienmēr pelēcīgi vienmuļš un garlaicīgi korekts. Un tā pēdējā superlielo riteņu/plāno kalošu mode arī ir plānā galdiņa urbējiem - varēs tik dauzīt tos ļetonus, hehe

159070. viesis 3.marts 2005 10:11
0 0 Atbildēt

Tad jau drīz Ford Tranzit vietā, pēc analoģijas ar Ford C-MAX, iznāks Ford DD-MAX, bet Fiesta vietā Ford A-MAX :o)

159118. viesis 3.marts 2005 21:43
0 0 Atbildēt

man gan patīk...

159239. viesis 4.marts 2005 17:49
0 0 Atbildēt

Esmu vīlies!!! Ne jau dizainā - auto smuks, pat ļoti smuks un noteikti skaistāks par C-max un Focus II vienmuļo dizainu.

Vīlies esmu, jo solīja ka izstādīšot S-max - tas bija domāts 4x4 minivens. Tā arī nekur neatrodu info vai šitas D-max būs pilnpiedziņas vai nebūs... Ford eiropā ar 4x4 jau pazaudējis tirgu un ja bez nu jau 4 gadus novecojušā Maverick neko jaunu nepiedāvās, baidos ka visi fordisti pārbēgs pie Subaru, Audi vai Honda...

159247. viesis 4.marts 2005 20:21
0 0 Atbildēt

NU skaists auto! Nedaudz dizaina liinijas liidzinaas SEAT veidojumiem.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti