Top eklskluzīvais «Bentley Arnage Drophead Coupe» 9

 
18.aprīlis 2005 11:21

Ekskluzīvais kabriolets Bentley Arnage Drophead Coupe, kas pirmo reizi plašākai publikai tika prezentēts Losandželosā šī gada janvārī, beidzot nonāks sērijveida ražošanā.



Izstādes eksemplārs tik ļoti iepatikās Eiropas un Amerikas publikai, ka Bentley Motors vadība pieņēma lēmumu par kabrioleta ražošanas sākšanu jau nākošpavasar.


Kabrioleta konstrukcijas pamatā ir augstas tehnoloģijas platforma, uz kuras būvēts 2005. gada Bentley Arnage sedans. Bentley Arnage Drophead Coupe būs trīsdaļīgs hidrauliski savāžams jumts, kas tiek noglabāts speciālā pedziļinājumā bagāžas nodalījumā mazāk kā 30 sekundēs.


450 Zs jaudas Bentley Arnage T dzinēja tilpums ir 6,75 litri. Jaunais kabriolets kļūs par jau ceturto kompānijas modeli kopš 1998. gada, kad Bentley iekļāvās Volkswagen Group sastāvā. 2002. gadā sākās modeļas Continental GT Coupe ražošana, vēlāk tam pievienojās Arnage un Continental Flying Spur. Tagad pienākusi kārta Arnage Drophead Coupе.
 
Visi komentāri
 
165050. viesis 18.aprīlis 2005 11:58
0 0 Atbildēt

Ehh skaists gan, tikai apetiite gan taadam baigi labaa noteikti.

165053. viesis 18.aprīlis 2005 12:11
0 0 Atbildēt

Aaaaa - dieviigs !!!!!!!!!!!!!!!!!!11

165056. viesis 18.aprīlis 2005 12:16
0 0 Atbildēt

Nevarētu teikt, ka diži atšķiras no vecā Azure kabrioleta.

165063. viesis 18.aprīlis 2005 14:02
0 0 Atbildēt

bus niggam jauns bling bling braucamais:)

165072. viesis 18.aprīlis 2005 14:58
0 0 Atbildēt

WALA, da kaada raznjica tam, kaada apetiite ir tam auto? manupraat taadiem auto i galvenais, lai buutu gana liela baaka, lai nav jaastaajaas pie katra stuura tankot benju no bagaazniekaa liidzpanjemtajaam benziinkannaam :)

165081. viesis 18.aprīlis 2005 16:48
0 0 Atbildēt

He he raznjica jau itka ir, tas zinaamaa meeraa noteiks meerkjauditoriju shiem dampjiem. Ja izteikti rijiigs taatad Araabu valstiim domaats + varbuut arii naftas kompaaniju iipashniekiem un akcionaariem. :D

165111. viesis 18.aprīlis 2005 22:24
0 0 Atbildēt

ar taadu jumta savaashanas aatrumu kaadu netiishaam veel ieraus iekshaa :):):)

165171. viesis 19.aprīlis 2005 14:21
0 0 Atbildēt

... bet kapēc šis raksts VW Zonā...

170721. viesis 21.jūnijs 2005 15:11
0 0 Atbildēt

tapee ka BENTLEY

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti