Klasiskie auto un modernie modeļi diktē modi ikgadējā eleganto auto konkursā Concorso d'Eleganza, kas šajās brīvdienās norisinājās Itālijā. Tradīcijām bagātais "skaistumkonkurss" auto dizaina virsotnēm veltīts itāļu studijas Pininfarina 75. gadu dibināšanas jubilejai.
BMW 503
Arī BMW ir iemesls svinībām - jau 7. gadu Concorso d'Eleganza notiek ar viņu gādību. Klasiskie sportiskie modeļi BMW 503 un BMW 507 šogad svin savu piecdesmitgadi. Dalībnieku uzmanības centrā - auto dizaina etalons 507. modelis, kura dizainu radījis Albrehts Grafs Hercs.
Cisitalia 202
Concorso d'Eleganza piedalās 54 vēsturiski auto un 8 moderni konceptauto. Lielais organizātoru izstādīto reto modeļu skaits apliecina, ka Concorso d'Eleganza prestižs auto pasaulē ir augsts. Savā jubilejā Рininfarina piedāvā tādus klasiskus modeļus kā 1947. gada Cisitalia 202 un 1954. gada Lancia Aurelia B24 S, kā arī konceptauto Birdcage uz Maserati MC12 platformas.
Lancia Aurelia B24 S
1930. gadā dibināta ar nosaukumu S.A. Carrozzeria, Pininfarina iegājusi auto dizaina vēsturē. 2003. gadā šis dizaina birojs saņēma balvu par izdevušos modeļa Rossa dizainu.
Ferrari 212 Export Spider Vignale
Skatītāju simpātijas Coppa d'Oro di Villa d'Este šoreiz ieguvis 1951. gada Ferrari 212 Export Spider Vignale.
BMW 507
Pagājušajā gadā mūžībā aizgājušā žūrijas prezidenta Karlo Feliče Bjanči Anderloni piemiņai tika piešķirta speciālbalva par pašu elegantāko virsbūvi. Balva tika 1955. gada kupejai Pegaso Z102BT Touring. Vislabāk saglabājies 1957. gada rodsters BMW 507 ieguva itāļu mākslinieku asociācijas (FIVA) prezidenta trofeju.
Austin Swallow Sports
Par restaurācijas augsto kvalitāti tika uzslavēta 1931. gada kupeja Austin Swallow Sports Salon MkII.
Peugeot 907
Jau četrus gadus konkursā līdztekus vecajiem auto balva tiek piešķirta arī par labāko moderno konceptauto dizainu. Šogad galvenā balva šajā nominācijā tikusi 2004. gada Peugeot 907.
Jāāā pežiņa jau nekko tāda Simpātiska :))