Sportisti gatavojas LČ autotrekā pirmajam posmam

 
29.aprīlis 2005 0:02

Vēl tikai nepilnas trīs dienas palikušas līdz Latvijas autotreka čempionāta sākumam. Atgādinām, ka pirmais posms startēs šo svētdien pl. 16.00 “Spīdveja Centra” stadionā Daugavpilī.

Pērn par Latvijas čempionu kļuva Aldis Kasparovičs, gūstot lielāko panākumu savā samērā garajā autosportista karjerā. Par šo sezonu viņš izsakās šādi: “Braukšu ar to pašu mašīnu, ar kuru startēju pērn. Ziemas laikā esmu iegādājies automobili savam 16 gadus vecajam dēlam Kristapam un ar nepacietību gaidu viņa debiju sacīkstēs. Mēģināšu izskolot Kristapu par labu sportistu un domāju, ka viņš varētu piedalīties ne tikai autotreka, bet arī autokrosa sacīkstēs. Pirms sezonas apvienojāmies vienā komandā ar pērnā gada vicečempionu Sergeju Blažēviču. Citādi nebija interesanti, ka visas komandas ir tikai no vienas pilsētas – Daugavpils vai Jēkabpils. Kopā ar Sergeju vēlējāmies izveidot vienību, par kuru fanotu gan Jēkabpilī, gan Daugavpilī!”

Pērnā gada vicečempions Sergejs Blažēvičs 2005. gada sezonai gatavo jaunu auto: “Šodien braucu uz Lietuvu skatīties, kas notiek ar manu jauno auto. Ļoti ceru, ka jau svētdien ar šo auto būšu uz strīpas! Lai gan šis auto, tāpat kā pērn, ir otrās paaudzes VW Golf, tajā viss ir jauns – ir savādāks dzinējs, ātrumkārba, piekare. Mašīna kardināli atšķiras no 2004. gadā izmantotās.”

Aigars Nitišs 2004. gada sezonā izcīnīja trešo vietu kopvērtējumā un kopā ar Valēriju Šidlovski ir vienīgie no vadošajiem pilotiem, kuriem vēl nav neviena Latvijas čempiona titula. Aigars Nitišs: “Mašīnai ir veikti šādi tādi uzlabojumi, bet galvenās izmaiņas ir auto krāsojumā – šogad mans trešās paaudzes VW Golf būs zils par godu ģenerālsponsoram “Intrac Latvija”. Esmu autotrekā jau pietiekoši ilgi un medaļas jau esmu izcīnījis. Pietrūkst vienīgi zelta godalgas, par kuru ceru cīnīties šogad.”

Aizvadot vienu no labākajām sezonām karjerā, pērn ceturto vietu sezonas kopvērtējumā ieguva Valērijs Šidlovskis. Viņš arī 2005. gadā turpinās braukt ar savu daudz pieredzējušo un cietušo Opel Kadett. Ziemas laikā auto dzinējs piedzīvojis pārbūvi un, ļoti ticams, ka šogad būs vēl spēcīgāks.

Piekto vietu 2004. gada sezonā izcīnīja Vladimirs Ribņikovs, kura dzīvē kopš pērnās sezonas daudz kas mainījies: “Pēc 15 gadiem uzņēmuma “Spīdveja Centrs” un Daugavpils motospīdveja komandas vadītāja amatā esmu šim posmam savā biogrāfijā pielicis punktu. Tagad darbojos citā uzņēmumā, bet autotreku pamest vēl negrasos. Palikšu tajā – vairs gan ne kā sacīkšu rīkotājs, bet gan tikai kā braucējs. Šai sezonai dzinēju gatavoju Lietuvā un, kā vienmēr, pietrūkst vienas dienas, lai auto būtu par visiem 100 procentiem gatavs pirmajam posmam. Tomēr svētdien noteikti uz starta mani redzēsiet!”

Sestais 2004. gadu beidza Leonards Tenis, kurš svētdien gan nestartēs. Viņš jaunajai sezonai gatavo trešās paaudzes VW Golf, taču tas vēl nav gatavs un Leonarda debiju šogad visticamāk sagaidīsim 29. maijā, kad Latvijas čempionāta otrais posms risināsies Daugavsalas trekā Jēkabpilī.

Viļņveidīga (kā jau Vilnim pienākas…) autotreka karjera ir jēkabpilietim Vilnim Buholcam. Nepāra gados viņš vienmēr ir Latvijas čempionāta medaļniekos (zelts 1999. gadā, sudrabs 2001. un 2003. gadā), bet pāra gados viņš ir ārpus labāko piecinieka. Pērn viņš čempionātu beidza septītais, bet tā kā šogad ir nepāra gads, tad Vilnis atkal cer uz augstiem panākumiem: “Esmu šai sezonai sagatavojis to pašu auto, ar kuru startēju jau kopš 1999. gada, bet esmu to krietni uzlabojis. Atšķirībā no 2004. gada sezonas, kad mašīna bija melni dzeltena, šogad tā būs sarkana. Mans mērķis – cīnīties par uzvaru!”

Vēl šīs sezonas favorītiem jāpieskaita 2000. gada Latvijas čempions Rihards Eigims, pieredzējušais daugavpilietis Aleksejs Mihejevs un Baltkrievijas trekists Aleksejs Kobjaks. Interesanti būs redzēt arī kādreizējos sacīkšu favorītus Māri Trofimoviču un Gunti Rupeiku, kuri pēc neilgas prombūtnes šogad nolēmuši atgriezties autotreka mačos

Dalībnieku saraksts un starta numuri Latvijas čempionāta 1. posmam
3. Valērijs Šidlovskis (Daugavpils, Opel Kadett, Spīdveja Centrs)
5. Guntis Rupeiks (Saulkrasti, VW Golf)
6. Rihards Eigims (Daugavpils, Renault Clio)
7. Jolands Došlers (Jēkabpils, VW Golf, Niko Loto)
9. Aldis Kasparovičs (Jēkabpils, VW Golf, Optimus)
14. Sergejs Blažēvičs (Daugavpils, VW Golf, Optimus)
22. Kaspars Ģirģens (Jēkabpils, VW Golf)
25. Aleksejs Mihejevs (Daugavpils, VW Golf)
44. Vilnis Buholcs (Jēkabpils, VW Golf, SKN Motorsports)
45. Aigars Nitišs (Jēkabpils, VW Golf, SKN Motorsports)
46. Māris Trofimovičs (Jēkabpils, VW Golf, Auto Līga)
47. Aigars Zadināns (Jēkabpils, VW Golf, Auto Līga)
59. Kaspars Skruzmans (Jēkabpils, VW Golf)
70. Valdis Miezītis (Jēkabpils, VW Golf, Niko Loto)
77. Kristaps Kasparovičs (Jēkabpils, VW Golf)
96. Vladimirs Ribņikovs (Daugavpils, VW Golf, Spīdveja Centrs)
?. Aleksejs Kobjaks (Baltkrievija, Opel Kadett)

Latvijas Automobiļu federācijas treka komisijas
preses sekretārs Mārtiņš Dzenītis
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti