Mercedes-Benz bagātina modeļu bāzes komplektāciju 11

 
10.maijs 2005 11:02

Kompānija Mercedes-Benz paziņojusi, ka jau C, CLK, CLS un E klases modeļu bāzes komplektācijā tiks iekļauti aktīvie galvas balsti NECK-PRO, kas pasargā salonā esošos pasažierus no traumām sadursmes gadījumā.



Aktīvie galvas balsti ir savienoti ar elektronisku kontrolierīci, kas atrodas auto aizmugures daļā: ja devēju sistēma konstatē, ka auto aizmugurē ietriecies cits spēkrats, speciāla ierīce sekundes daļās paceļ galvas balstus par 30 mm un pārbīda par 40 mm uz priekšu, tādējādi nodrošinot galvas un kakla atbalstu, un mazinot traumas gūšanas iespēju.

Pēc nostrādāšanas galvas balstus var manuāli novietot izejas pozīcijā.
 
Visi komentāri
 
167077. viesis 10.maijs 2005 11:19
0 0 Atbildēt

Interesanti kaa vinja darbojas - nu konkreeti tas datchiks! - vai vinjam nevar piemekleet frekvenci? - buutu jau baigi COOL - izlec mersis priekshaa - a tu nospied podzinju un vinjam PA AUSIIM PA AUSIIM ! :D :D

167088. viesis 10.maijs 2005 12:17
0 0 Atbildēt

vel vajadzeetu tadu fiichu - ja pilseetaa pie ziimes 50 gribi piespiest gaazes pedaali tad pedaalis pabiidaas pa 30mm pa kreisi un 40mm uz augshu :D

167092. viesis 10.maijs 2005 12:48
0 0 Atbildēt

Jaa ja un tiem kas pie luksafora miinjaajas un nevar vien uzsaakt stiklu tiiriitaaji iesleedzas un taure - tipa mosties un izberzee acis. :)

167093. viesis 10.maijs 2005 13:14
0 0 Atbildēt

taadeejaadi pastiprinot sitienu no aizmugures? :)

167095. viesis 10.maijs 2005 13:27
0 0 Atbildēt

mgm, veel vareeja pievienot elektroshoku durvju ruchkai, ja grib veert durvi valjaa pirms sidzene atrubiita :)

167107. viesis 10.maijs 2005 15:24
0 0 Atbildēt

Tjipa tā jau sitiens no aizmugures un tad ar to pagalvi nosit pavisam? Kaut kā neiebraucu dotās ierīces lietderīgumā.

167122. viesis 10.maijs 2005 18:25
0 0 Atbildēt

hmm, volvo piemeram tapat ir pietiekosi liels(augsts) galvas balsts, kas vairs nekur nav jabida, tapat vienmer ir vieta (vismaz man:)), nafig vajag sarezgit vienkarsas lietas.

167128. viesis 10.maijs 2005 22:10
0 0 Atbildēt

RHINO, par pedaali labs! zhetons :D

167143. viesis 11.maijs 2005 0:36
0 0 Atbildēt

Tiesam labi komentari, cepuri nost! :) Bet tiesa viesim167122-abiem zviedru brendiem ir vislabaka galvas aizsardziba aizmugures treicienu gadījumā, turklāt vāciešu pakauši, kā pierādīts testos, ir aizsargāti gauzām vāji, tādēļ mercedes droši vien ir mobilizējis visu savu inženiertehnisko potenci, lai izdomātu šo mehānismu, nevis lai piemestu pāris štukas dizainerim, kurš, izgulējis dzērumu, varētu uzzīmēt vienkārši idejiski pareizu galvas balstu, kā to ir izdarījuši zviedri, kuriem nevajag tādus mehānismus.

167149. viesis 11.maijs 2005 9:37
0 0 Atbildēt

Un, kā jau elektronika, jo gudrāka, jo regulārāk tā mēdz arī "uzkārties", vai saiet "uz īso" un tad... pa kaklu, pa kaklu.... un tad arī piebiedrosies "airbags" – pa purnu... Deutsches Qualität Garantiert.

167150. viesis 11.maijs 2005 9:43
0 0 Atbildēt

Vel jau ir saanu AIBAGi kas paruupeesies pa niereem :)))))))

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti