Volkswagen koncerns beidzot paziņojis superauto Bugatti Veyron ražošanas sākuma datumu. Kā žurnālistiem vēstīja koncerna valdes priekšsēdētājs Brends Pišetsriders, svinīgā ražošanas atklāšana notiks šī gada 3. septembrī.
Auto ražošanu veiks kompānija Bugatti Automobile SAS, kas pilnībā pieder Volkswagen AG. Bugatti Automobile SAS plāno saražot 300 Bugatti Veyron ar 1 001 Zs jaudas dzinēju aptuveni par 1 000 000 eiro.
Darbs pie Bugatti Veyron norisinās jau vairākus gadus. Vispirms 1 001 Zs superauto bija pārlieku lēns, pēc tam - pārāk ātrs. Tam radās problēmas ar vadāmību, ar piekari, ar turbīnām un dzesēšanu. Klienti, kas bija iemaksājuši 300 000 eiro, lai tiktu pie auto, sāka zaudēt pacietību.
Volkswagen koncerns nomainīja Bugatti vadību, izsūtīja palīgā savus inženierus. Šī gada pavasarī Bugatti pārstāvji paziņoja, ka superauto pabeigšanas darbi esot praktiski galā un pirmie 15 laimīgie kļūs par auto īpašniekiem jau šogad.
Tomēr vēlāk Bugatti radās jaunas problēmas! Šoreiz ar antispārnu. Maksimālo ātrumu 400 km/h auto spēj sasniegt tikai ar nolocītu antispārnu un aizvērtām gaisa savācējlūkām. Ja antispārns paliek savā vietā, auto sēj sasniegt "tikai" 375 km/h. Kas var notikt ar šādu jaudīgu auto, ja tam nav noslogoti velkošie riteņi?
Spriežot pēc tā, ka ražošana sāksies jau šogad, inženieri problēmu ir atrisinājuši.
es jau saaku kljuut nepacietiigs