«Bugatti Veyron» sāks ražot vēl šogad 8

 
12.augusts 2005 12:49

Volkswagen koncerns beidzot paziņojis superauto Bugatti Veyron ražošanas sākuma datumu. Kā žurnālistiem vēstīja koncerna valdes priekšsēdētājs Brends Pišetsriders, svinīgā ražošanas atklāšana notiks šī gada 3. septembrī.



Auto ražošanu veiks kompānija Bugatti Automobile SAS, kas pilnībā pieder Volkswagen AG. Bugatti Automobile SAS plāno saražot 300 Bugatti Veyron ar 1 001 Zs jaudas dzinēju aptuveni par 1 000 000 eiro.

Darbs pie Bugatti Veyron norisinās jau vairākus gadus. Vispirms 1 001 Zs superauto bija pārlieku lēns, pēc tam - pārāk ātrs. Tam radās problēmas ar vadāmību, ar piekari, ar turbīnām un dzesēšanu. Klienti, kas bija iemaksājuši 300 000 eiro, lai tiktu pie auto, sāka zaudēt pacietību.



Volkswagen koncerns nomainīja Bugatti vadību, izsūtīja palīgā savus inženierus. Šī gada pavasarī Bugatti pārstāvji paziņoja, ka superauto pabeigšanas darbi esot praktiski galā un pirmie 15 laimīgie kļūs par auto īpašniekiem jau šogad.



Tomēr vēlāk Bugatti radās jaunas problēmas! Šoreiz ar antispārnu. Maksimālo ātrumu 400 km/h auto spēj sasniegt tikai ar nolocītu antispārnu un aizvērtām gaisa savācējlūkām. Ja antispārns paliek savā vietā, auto sēj sasniegt "tikai" 375 km/h. Kas var notikt ar šādu jaudīgu auto, ja tam nav noslogoti velkošie riteņi?

Spriežot pēc tā, ka ražošana sāksies jau šogad, inženieri problēmu ir atrisinājuši.
 
Visi komentāri
 
175367. viesis 12.augusts 2005 15:46
0 0 Atbildēt

es jau saaku kljuut nepacietiigs

175388. viesis 12.augusts 2005 18:04
0 0 Atbildēt

Mja iespaidigi, kads inzeniertehniskais potencials ieguldits, lai raditu rotallietu, ar ko paris dienas gada paspeleties...

175397. viesis 12.augusts 2005 20:52
0 0 Atbildēt

Kas tas bija par autinju, kam Max aatrums bija 450 km/h?

175402. viesis 12.augusts 2005 22:19
0 0 Atbildēt

beizdzot dabusu savu auto! brausu uz vaciju vai monte karlo nozagt :))) vinjam jau signalku noteikti neviens neliks

175420. viesis 13.augusts 2005 16:36
0 0 Atbildēt

:) gan ja vēl kaut ko atradīs...

manuprāt šādi vilcinot laiku, pieaug interese par šo autiņu...tb lieas, ka tur kaut ko džeki baigi štuko..un sanākšot baigi kruti:)

varbū arī ka tā..!

175440. viesis 14.augusts 2005 16:20
0 0 Atbildēt

Pasaulee jau taa truukst orgaanu donoru, tagad buus vairaak ;)

175565. viesis 15.augusts 2005 19:33
0 0 Atbildēt

Shita mashina ir mana muzha milestiba, ta ka dzimene man 4 septembri tas pie reizes bus jaiedzer ari par sho autinu.

175752. viesis 17.augusts 2005 16:55
0 0 Atbildēt

Hmm. Pirms nedēļas Berlīnē šitāds stāvēja vienā improvizētā autoizstādē un likās kā dzīvs.... Vēl paspēju arī safočēt :-)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti